Wanna be positiivinen:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaksonen -82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Syökö teistä moni Multitabs Special 2 plussaa? Itse aloitin niiden popsimisen viikko sitten, ja olen syönyt kaksi tablettia päivässä. Syöttekö yhden vai kaksi / päivä? Purkissahan lukee että annostus 1-2 tablettia päivässä, en ymmärrä että mistä pitäsi sitten tietää kannattaako syödä 1 vai 2?

Tällä viikolla meinasin sortua ostamaan vauva-lehden kiskalta, onneksi mies oli mukana ""kieltämässä"" ;) Sitten tulee kuitenkin ostettua varmaan kaikki mahdolliset lehdet kun (toivottavasti) oikeasti on raskaana, joten nyt on ehkä vähän ennenaikaista. Olisi sekin sitten hankalaa kun joutuisi piilottelemaan lehtiä kun kavereita tulee kylään. Vaikka olenkin aika avoimesti kertonut ystävilleni että vauva-ajatukset alkavat olla ajankohtaisia, en kuitenkaan halua paljastaa miten paljon asiaa ajattelen.

Ai niin, voisin myös kerrata oman taustani: olemme mieheni kanssa molemmat 28-vuotiaita ja asumme pääkaupunkiseudulla, ja ensimmäisestä lapsesta haaveilemme.

Mitä ketjun jännääjille kuuluu, ainakin Vanilja taitaa olla juuri nyt jännäämässä? Entä Unna, onko tilanne selkiintynyt?

Jee, nyt meillä on ihan oma ketju!!! Ei tarvitse tuntea itseään tunkeilijaksi, vaikka onhan tännekin uudet kasvot tietysti tervetulleita...

Itse syön jotain ihan perus vitamiinia, silloin kun muistan. Katsoin kyllä, että se sisältää sitä foolijuttua, mikä on kai hyväksi :) Luulen, että annostus 1-2 vitamiinipurkin kyljessä on laitettu ohjeeksi, ettei kukaan syö niitä kourakaupalla per päivä. Luulen, että riippuu muuten ruokavaliosta, kannattaako syödä yksi vai kaksi päivässä... Jos syö monipuolisesti luulisi yhden tabun riittävän.

Jep ei olla päästy petipuuhiin riidan takia ja nyt pelottaa, että ovis oikeasti menee ohi. Ottaa niin rankasti päähän, että taidan lähteä tänään jonnekin juhlimaan... Kerrothan Vanilija miten on käynyt!!! Plussapeukkuja!!!

Moi!

hulluksihan tässä tulee, ei näy kuukautisia muttei myöskään testissä 2 viivaa! Odotellaan miten käy...
Pitää keksiä jotain muuta tekemistä ettei ajatukset pyöri vain tuon yhden asian ympärillä...
Vanilja, toivottavasti plussa tulee (ainakin) sulle =D!

Aurinkoista viikonloppua kaikille!

jatketaanpas vielä:

mulla on kans noita multitabs 2+ tabletteja. Tulee ajoittain aika epäsäännöllisesti syötyä, eikä niistä ainakaan haittaa ole! Olen ottanut 1 päivässä kun nyt kesällä saa tuoreita vihanneksia ja marjoja ja niistä vitamiinit yms.

Arvatkaas tytöt mitä...Todella vahva PLUSSA Predictor-testillä tänä aamuna :´)!

Olo on onnellinen, mutta kieltämättä myös sekava. Tuntuu kuin näkisi unta...Siksipä en edes yritä kuvailla fiiliksiä paremmin vielä tässä vaiheessa.

Pikaisia plussia teille kaikille!

Pitäkäähän meille peukkuja, jookos?

:)Vanilja ja elämän itunen masussa

PS. Joskus ne oireet tosiaan ON niitä oikeita oireita näemmä ;)

Kiitokset kaikille onnitteluista! Tuntuu tosi kivalle saada niitä tätä kautta, kun ei ihan vielä uskalla kertoa ""maailmalle onnestaan"" :) Ajattelin heti ensi viikolla varata ajan yksityiselle varhaisultraan jonnekin rv 7:n tienoille (nyt vasta rv 4+4 suunnilleen). Pakko varmistaa, että siellä masussa tosiaan asustelee joku :)

Nyt lähden kurkkimaan tuonne odottajien puolelle, josko uskaltautuisi johonkin ketjuun mukaan. Toivottavasti näemme kaikki pian siellä puolella!
Tulen kuitenkin välillä kurkkimaan mitä tänne kuuluu...

Hyvää kesää ja tietysti niitä pikaplussia kaikille :D

Moi!!

Onnea Vanilija!!!! Voi että, susta tuli meidän ketjun eka plussaaja... Toivottavasti meitä muitakin seuraa sun antamaa esimerkkiä!!!

Riidat on riidelty ja ovis ei mennyt ohi sen suhteen. Juhlimisen takia saatoin tosin siirtää sitä tai se saattoi jäädä kokonaan tulematta, auts. No se on myöhäistä katua nyt... Päättelin vaan siitä, kun mulla on ollut selkeet ovismetkit, mutta loppulimoja ei tullut koskaan... No ehkä ne vielä ehtii. Kuka meillä on seuraava jännättävä???

Kesähaleja!!

Onnea Vanilja!! Nyt on kiva seurailla sun tilanteita ja jännittää kaikkien muidenkin puolesta, tietty!
Mä meinasin eilen ostaa apteekista raskaustestin kaappiin valmiiksi, mutta tulin järkiini sentäs. Jos sen pari viikkoa kuitenkin odottelisi ihan rauhassa.

Eka yrityskierto vasta menossa tosiaan, mutta yritys on ollut todella kova! Loma alkamassa justiinsa kohta ja sitten saa ajatukset ihan muualle näistä vauva-unelmista. Tai ei ne varmaan mielestä poistu ja aikakin menee nopeammin.

Tämän likan jännäily jatkuu... ei vieläkään tipan tippaa eikä myöskään kahta viivaa =(

Onneksi jotain ilon aiheita sentään tuli:

sain sellaisen kultaisen rinkulan tuohon vasempaan nimettömään!!! olihan siitä ollut puhetta, mutta....
kaivertaja tosin oli kesälomalla mutta ei me oltais muutenkaan niitä maltettu odottaa, haetaan ne kaiverrukset sitten myöhemmin =))))

Noniin, nyt on sit viikonloppu ""lusittu"", ja mulla avokkini kans on viel jännättävää ""vielä"" ke.13.7 asti että alkaako menkat:)
Hui kun jänskättää!
VANILJALLE ONNEA HIRMUISESTI:) Toiv. törmätään pian tuolla odottajien puolella, kuin myös tietenkin muiden kanssa:)
Ite oon syöny n. 2kk säännöllisesti joka aamu (yhden) tuon multitabs 2+.

Onnea kihloista Unna!
Eiköhän tuo tapahdu meilläkin melko piakkoin ja siihen kun saataisiin vielä päälle plussa, niin kyllä elämä hymyilisi. Tietysti plussa olisi ihanampi asia. Mutta katsellaan rauhassa=) Mitä lie käytännössä tarkoittaakin.

nii-i, kun sen plussan vielä saisi.

löysin yhdeltä nettisivulta taulukon hCG-hormomin määrästä veressä raskauden alussa ja vielä on toivoa! Jos vaikka olis päässy käymään niin ettei hormonin määrä ole vielä noussut... ;) ?
toivoa elätellessä...

kohta täällä ei elä toivo eikä kukaan muukaan! Luulis jo päänkin/kropan ymmärtävän että jos negaa pukkaa ni pistäis sitte pukkaamaan muutaki! Ja jos nyt ois sitte plussa tulossa ni näkyis jo!

Tällänen ärsyttävä epätietoisuus on ehkä kaameinta mitä malttamaton ihminen voi tietää/kokea.... *prkl*

Pyydän anteeksi rumaa kielenkäyttöä ja kohtuutonta avautumista.... ;)

Eikö Unna vieläkään mitään merkkejä mistään?

Eilen mietin, että tekeekö hyvää olla koko ajan vauvasivuilla ja lukea juttuja kaikesta mahdollisesta. Mietin, että vieroittaisin itseni tästä kaikesta, ennen kuin todella on ajankohtaista. Silti huomaan eksyväni tänne ja muille vauva-aiheisille keskustelupalstoille jatkuvasti...

ei mitään.... =(

eeva, ajattelin ihan samaa, nyt varsinkin. Ei kai tästä mitään haittaa varsinaisesti ole mutta nyt tarviin kyllä jotain muuta ajateltavaa. Vieroitus on vaan vaikeaa =)
Ja vaikka näitä kävisi vain silloin tällöin lukemassa niin silti tuntuu että raskaana olevia naisia tulee joka paikassa vastaan ja ohops- ajatusten suunta on varma! (tai sitten niihin vaan kiinnittää enemmän huomiota...)
Jos vaikka itse saisikin siirrettyä huomiota johonkin muuhun niin sitten käy niinkuin eilen illalla. Mies oli poikkeuksellisesti myöhään töissä ja lämmitin sitten itselleni saunan. Kuuman päivän ja saunan päätteeksi otin yhden oluen. Istuskelin sohvalla oluen kanssa kun mies tuli töistä ja rupesi huutaamaan ""Mitä, pilaat meidän viattoman, syntymättömän lapsen elämän!!!"" Katsoin vähän aikaa ihan suu auki kunnes alettiin yhdessä räkättämään.... eipä vielä ole syytä hätäillä yhden oluen takia.
-mikä se on miehellä mielessä =DDD

No joo, lähdenkin tästä koiran kanssa ulos ja sitten voisi tehdä jotain mukavaa... Aurinkoista päivää kaikille!

Ja täällä taas=)
Tosiaan näyttäisi kaikki olevan pieniin päin. Ja vielä ihan isoilla masuilla. Mieskin on huomannut asian ja ollaan sitä mietitty ja tultu siihen tulokseen, että nyt siihen kiinnittää enemmän huomiota, kun asia on mielessä.
Mä otin eilen myös iltakaljan, enkä aio ottaa siitä stressiä ennen kuin tosiaan tilanne on se, että vauva olisi tulossa.

Mutta pysytään pirteinä ja keksitään muutakin ajateltavaa kuin tämä!

Ihanaa aurinkoista päivää!

Moikka!!

Muutaman juoman ottamisella ei todellakaan ole mitään merkitystä, silloin kun ei vielä tiedä olevansa raskaana!!! Siitä en tiedä kuinka paljon hallaa tein ovulaatiolleni viime viikonloppuna, kun tuli otettua aika rankasti ja tuntuu, että se saattoi jäädä kokonaan väliin. No, ei voi tietää, kun en tikuttele!!

Paljon onnea Unna kihloista!!! Oliko romanttinen kosinta? Kerro jotain :) :)

Juuh, onhan sitä tullut itsekin mietittyä onko näillä sivuilla ravaaminen järkevää. Varsinkin kun pieni alku antaa näköjään odottaa itseään ihan kuunnolla... Toisaalta täällä saa höyrytä tunteista ja tuntemuksista juuri niin paljon kun huvittaa, eikä tarvitse ""kuormittaa"" miestä. Kaikki suomalaiset miehen kun eivät taida pitää hössötyksestä, heh... Meilläkin mies on paljon enemmän mukana TJOT meinigillä. Mä kyllä yritän laskea päiviä jne. No pari viikkoa vielä jännättävää!!

Paljon aurinkoisia haleja!!

Moikka!!

Muutaman juoman ottamisella ei todellakaan ole mitään merkitystä, silloin kun ei vielä tiedä olevansa raskaana!!! Siitä en tiedä kuinka paljon hallaa tein ovulaatiolleni viime viikonloppuna, kun tuli otettua aika rankasti ja tuntuu, että se saattoi jäädä kokonaan väliin. No, ei voi tietää, kun en tikuttele!!

Paljon onnea Unna kihloista!!! Oliko romanttinen kosinta? Kerro jotain :) :)

Juuh, onhan sitä tullut itsekin mietittyä onko näillä sivuilla ravaaminen järkevää. Varsinkin kun pieni alku antaa näköjään odottaa itseään ihan kuunnolla... Toisaalta täällä saa höyrytä tunteista ja tuntemuksista juuri niin paljon kun huvittaa, eikä tarvitse ""kuormittaa"" miestä. Kaikki suomalaiset miehen kun eivät taida pitää hössötyksestä, heh... Meilläkin mies on paljon enemmän mukana TJOT meinigillä. Mä kyllä yritän laskea päiviä jne. No pari viikkoa vielä jännättävää!!

Paljon aurinkoisia haleja!! Näköjään on taas vaikeuksia saada tämä viesti läpi, no toivottavasti kohta onnistuu...

Huomenta!

Kaihan se on täällä fiiliksiä purettava kun en todellakaan aio kavereille (joista osa myös samassa työpaikassa!) kertoa että yritys on alkanut. Varsinkaan jos ei sitten tärppää =( Parhaimmalle ystävälle olen kyllä vähän vihjaillut että meilläkin voisi sellainen käärö olla toivomuksissa. Luulisivat vaan että on IHAN kilahtanut kun en aiemmin ole lapsista niinkään perustanut, saati että niitä itselle, EI EI EI =D

Lisäksi ystäväpiirissä on muutama henkilö jotka eivät itse voi saada lapsia vaikka kovasti haluaisivat, enkä viitsi heille turhaan tuottaa pahaa oloa hehkuttamalla kuinka mukavaa olisi saada niitä. No, eihän sitä tiedä onnistuuko meilläkään...

Tässä hiukan taustaa...joka sitten johti kihloihin!
Miehelläni ja minulla on molemmilla takana yksi todella vakava ja pitkä ihmissuhde joka on mennyt päin mäntyä ja luottamus toiseen (vanhojen kokemusten takia) oli aluksi vaikeaa. Kuitenkin hyvin nopeasti huomasimme että meillä on yhdessä todella helppo olla ihan omana itsenään. Alkuseukkailun sellainen ""hienostelu"" katosi HYVIN nopeasti ja nopeasti mentiin eteenpäinkin, vaikka riskinotto taisi molemmista tuntua suurelta ja ehkä hiukan vaikealta. Se kuitenkin kannatti =) motoksemme onkin muodostunut ""Jos ollaan niin sitte ollaan, turha haahuilla!""
Täysi luottamus ja arvostus on saatu aikaan ja yhdessä katsomme kohti valoisampaa tulevaisuutta. -ah, kuinka runollista!
Varmasti myös samanlaiset kokemukset menneisyydestä auttoivat meitä ymmärtämään toisiamme paremmin. Kun on kokenut jotain rankkaa on helpompi nähdä niitä pieniä mukavia asioita ja arvostaa niitä.

Ja sitten asiaan:
Jo keväällä kävimme hiukan kokeilemassa sormuksia ja miettimässä miltä ajatus tuntuisi. Sovimme että odotellaan kesään ja että mies saa kosia sitten kun hänestä sopivalta tuntuu.
Ja niinhän romanttisesti se sitten tapahtui:
Olimme maanantaina ajelemassa toiselta paikkakunnalta kotiinpäin kun mies vaan yhtäkkiä totesi että käydäänkö hakemassa ne sormukset kun hän niin kovasti rakastaa. Eihän siinä, käytiin ne sitten hakemassa!
Kaivertaja tosiaan on kesälomalla, kaiverrukset saadaan käydä teettämässä sitten myöhemmin.
Kotona kun mies laittoi sormuksen sormeeni ja puhui meistä yhdessä ja tulevaisuudesta niin tuli kyllä tippa silmään...
Keitettiin kotona kahvit ja syötii leipomosta haetut mansikkaleivokset =)

Kuten olen jo aiemmin kirjotellut niin ollaan molemmat todella kärsimättömiä, eikä sellainen etukäteen päivän sopiminen ja kahvitusten järkkääminen ole oikein meidän tyyliä. Pistettiin vaan vanhemmille kuva sormuksista, runonpätkä sekä kahvikutsu sähköpostiin. Kavereille on tarkoitus grillailla lähiaikoina.

sellasta...

Yhteistyössä