Kuulostaa tod. inhalta :/Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:ihan kaikki. jalka on sekunnin sadasosan väärässä asennossa niin napsahtaa, selkä menee jumiin heti jne :headwall: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:öönä kyseleepi hän, että mitkä paikat?Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:mäkin vaan pikaseen piipahdan. menee paikat lukkoon nykyään pirun helposti :headwall:
se on. joku ilta mä vielä makaan tuolla jossakin mutkalla kun mies tulee yöllä töistä kotiin hyvällä tuurilla tyttö mahan päällä pomppimassa.Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Kuulostaa tod. inhalta :/Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:ihan kaikki. jalka on sekunnin sadasosan väärässä asennossa niin napsahtaa, selkä menee jumiin heti jne :headwall: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:öönä kyseleepi hän, että mitkä paikat?Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:mäkin vaan pikaseen piipahdan. menee paikat lukkoon nykyään pirun helposti :headwall:
kauheeta väkivaltaaAlkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Niin ja ehtoota murut :heart: :wave:
Mulla on kämmenet ihan hellinä, kun oon hakannut niitä reilu 2 tuntia yhteen siis lentismatsissa
Pöllö sinnehän mennään katsomaan eikä hakkaamaan käsiä yhteen :saint: Kas kun et keksinyt päätäsi hakata seinään :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Niin ja ehtoota murut :heart: :wave:
Mulla on kämmenet ihan hellinä, kun oon hakannut niitä reilu 2 tuntia yhteen siis lentismatsissa
:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:kauheeta väkivaltaaAlkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Niin ja ehtoota murut :heart: :wave:
jes jes jes :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Pöllö sinnehän mennään katsomaan eikä hakkaamaan käsiä yhteen :saint: Kas kun et keksinyt päätäsi hakata seinään :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Niin ja ehtoota murut :heart: :wave:
Ps. Voittiko edes oikea joukkue?
Minä olen luultavasti aikasta väsynyt, kun jotensakin alkoi naurattamaan näkyä, joka miestäsi kohtaa avatessaan kotiovenAlkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:se on. joku ilta mä vielä makaan tuolla jossakin mutkalla kun mies tulee yöllä töistä kotiin hyvällä tuurilla tyttö mahan päällä pomppimassa.Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Kuulostaa tod. inhalta :/Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:ihan kaikki. jalka on sekunnin sadasosan väärässä asennossa niin napsahtaa, selkä menee jumiin heti jne :headwall: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:öönä kyseleepi hän, että mitkä paikat?Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:mäkin vaan pikaseen piipahdan. menee paikat lukkoon nykyään pirun helposti :headwall:
Onkos tuo jokin Yrjö Puskan luotsaaman jenkkijoukkue, nimi viittaisi ainakin siihen suuntaan ja vähän toiseenkiin...Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:jes jes jes :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Pöllö sinnehän mennään katsomaan eikä hakkaamaan käsiä yhteen :saint: Kas kun et keksinyt päätäsi hakata seinään :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Niin ja ehtoota murut :heart: :wave:
se olisi varmaan hämmästynyt mun akrobaattisista taidoista tän pallomahan kanssaAlkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Minä olen luultavasti aikasta väsynyt, kun jotensakin alkoi naurattamaan näkyä, joka miestäsi kohtaa avatessaan kotiovenAlkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:se on. joku ilta mä vielä makaan tuolla jossakin mutkalla kun mies tulee yöllä töistä kotiin hyvällä tuurilla tyttö mahan päällä pomppimassa.Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Kuulostaa tod. inhalta :/Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:ihan kaikki. jalka on sekunnin sadasosan väärässä asennossa niin napsahtaa, selkä menee jumiin heti jne :headwall: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:öönä kyseleepi hän, että mitkä paikat?Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:mäkin vaan pikaseen piipahdan. menee paikat lukkoon nykyään pirun helposti :headwall:
no kui? mua ei onneksi kukaan ikinä huomaaAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mulla on sellainen olo että mää pääsen seuraavalle inhokkilistalle. :saint:
No mikäs se on? (mä oon vähän pihalla. mulle selkis vasta viikko sitten the ketjuntappo, tänään aamulla mussuintussun ja possuntossun, ja nyt tahdon ehdottomasti tietää mikä on inhokkilista? onko meitsillä mahkuja?Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mulla on sellainen olo että mää pääsen seuraavalle inhokkilistalle. :saint:
Mille himskatin inhokkilistalle? Minulle tulee ainoastaan mieleen koulussa muksujen epävirallisesti keräämä ruokalan tarjottavien inhokkilista...Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mulla on sellainen olo että mää pääsen seuraavalle inhokkilistalle. :saint:
pari jenkkivahvistusta tosin löytyyAlkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Onkos tuo jokin Yrjö Puskan luotsaaman jenkkijoukkue, nimi viittaisi ainakin siihen suuntaan ja vähän toiseenkiin...Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:jes jes jes :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Pöllö sinnehän mennään katsomaan eikä hakkaamaan käsiä yhteen :saint: Kas kun et keksinyt päätäsi hakata seinään :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Niin ja ehtoota murut :heart: :wave:
Niin että mille listalle???Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mulla on sellainen olo että mää pääsen seuraavalle inhokkilistalle. :saint:
No kun täällä pinotaan aina aika-ajoin nikkejä ketkä ärsyttää. Yleensä ketjut on jonkin harmaan aloittamia, ja harmaan siinä eniten kai vastaavat.Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:No mikäs se on? (mä oon vähän pihalla. mulle selkis vasta viikko sitten the ketjuntappo, tänään aamulla mussuintussun ja possuntossun, ja nyt tahdon ehdottomasti tietää mikä on inhokkilista? onko meitsillä mahkuja?Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mulla on sellainen olo että mää pääsen seuraavalle inhokkilistalle. :saint:
:heart:Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Mille himskatin inhokkilistalle? Minulle tulee ainoastaan mieleen koulussa muksujen epävirallisesti keräämä ruokalan tarjottavien inhokkilista...Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mulla on sellainen olo että mää pääsen seuraavalle inhokkilistalle. :saint:
Minun suosikkiherkuissani tulet kyllä aina pysymään
:saint:
Mitä ootko hommannut lemmikin? Mimmonen, rotu, väri, paljonko maksoi, saanko minäkin, saanhan. pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:No kun täällä pinotaan aina aika-ajoin nikkejä ketkä ärsyttää. Yleensä ketjut on jonkin harmaan aloittamia, ja harmaan siinä eniten kai vastaavat.Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:No mikäs se on? (mä oon vähän pihalla. mulle selkis vasta viikko sitten the ketjuntappo, tänään aamulla mussuintussun ja possuntossun, ja nyt tahdon ehdottomasti tietää mikä on inhokkilista? onko meitsillä mahkuja?Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mulla on sellainen olo että mää pääsen seuraavalle inhokkilistalle. :saint:
Minusta ne on aika tyhmiä aloituksia, mutta huvinsa kullakin. Mää vaan aattelin että voisin päästä kun mulla on se ihku perskärpänenkin. :heart:
Mun ylikierroksilla olevat hormoonini aavistelevat sellaista.Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:no kui? mua ei onneksi kukaan ikinä huomaaAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mulla on sellainen olo että mää pääsen seuraavalle inhokkilistalle. :saint:
Tosta koulun inhokkilistasta ja nikistäsi sit tulee mieleen sianlihavatkuli :x jota meillä koulussa tarjottiin :/Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Mille himskatin inhokkilistalle? Minulle tulee ainoastaan mieleen koulussa muksujen epävirallisesti keräämä ruokalan tarjottavien inhokkilista...Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mulla on sellainen olo että mää pääsen seuraavalle inhokkilistalle. :saint:
Minun suosikkiherkuissani tulet kyllä aina pysymään
:saint:
Ihan ilmaiseksi sain, täältä palstalta. =) En mää sitä sulle anna, hommataan sulle oma.Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Mitä ootko hommannut lemmikin? Mimmonen, rotu, väri, paljonko maksoi, saanko minäkin, saanhan. pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:No kun täällä pinotaan aina aika-ajoin nikkejä ketkä ärsyttää. Yleensä ketjut on jonkin harmaan aloittamia, ja harmaan siinä eniten kai vastaavat.Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:No mikäs se on? (mä oon vähän pihalla. mulle selkis vasta viikko sitten the ketjuntappo, tänään aamulla mussuintussun ja possuntossun, ja nyt tahdon ehdottomasti tietää mikä on inhokkilista? onko meitsillä mahkuja?Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mulla on sellainen olo että mää pääsen seuraavalle inhokkilistalle. :saint:
Minusta ne on aika tyhmiä aloituksia, mutta huvinsa kullakin. Mää vaan aattelin että voisin päästä kun mulla on se ihku perskärpänenkin. :heart:
Laita lämmintä päälle, ettei tule vilu, jos joudut pitkään miestä lattialla kobrana odottelemaanAlkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:noni, mä lyllerrän olkkarin puolelle. huomiseen :wave: