Just tuolta näytän aamusella muiden kasvisten joukossa hyvin vatkattuna, ravistelukin käyAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:http://www.iltalehti.fi/ruoka/200510213654290_h4.shtml
Piti käydä googlettaan vatkuli.
:saint:
Just tuolta näytän aamusella muiden kasvisten joukossa hyvin vatkattuna, ravistelukin käyAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:http://www.iltalehti.fi/ruoka/200510213654290_h4.shtml
Piti käydä googlettaan vatkuli.
Ai että myö ollaankin kadeja jos hällä on se elämä. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Hah, yrität vaan huijata, että sinulla olisi elämäkin :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Walas:Mä oon illat enimmäkseen töissä...ja päivisin harvemmin kerkeen. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Missäs sua on pidetty?Alkuperäinen kirjoittaja Walas::heart: Mä ainakin tykkään susta! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mun ylikierroksilla olevat hormoonini aavistelevat sellaista.Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:no kui? mua ei onneksi kukaan ikinä huomaaAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mulla on sellainen olo että mää pääsen seuraavalle inhokkilistalle. :saint:
..(ja oon yrittänyt olla kiltti tyttö ja laittaa kotia kuintoon..)...
Ai eikö sitä tehdäkään noin? No kirveelläkö sitten?Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Mielenkiintoinen ajatus, mä oon tottunut tekeen sen toisin siis tuon poistonAlkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Pakko jakaa tämä teitin kanssa: Yläkerrasta, jossa vanhempi lapsikaarti on pidennetyllä iltalomalla isänsä kanssa katsomass Housea, alkoi kuulumaan sen mallinen kolke, että siellä selvästikin harjoitellaan sählymailalla jotain...Ei kai Housessa ole opetettu umpisuolen poistoa pikkusiskolta sählymailaa apuna käyttäen :/
No ei nuo salaisia agentteja ole, joten voin paljastaa kaartilaisia löytyvän neljä kappaletta + kaartin muka-pomo (l. olen niin vanha, että minun aikanani oli pakko yrittää saada lapset aikaiseksi sillä perinteisellä mallilla, joten tuli tuo kaksilahkeinenkin hommattua)Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Auts! Saako udella että kuinka monta kaartilaista sulla on?Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Pakko jakaa tämä teitin kanssa: Yläkerrasta, jossa vanhempi lapsikaarti on pidennetyllä iltalomalla isänsä kanssa katsomass Housea, alkoi kuulumaan sen mallinen kolke, että siellä selvästikin harjoitellaan sählymailalla jotain...Ei kai Housessa ole opetettu umpisuolen poistoa pikkusiskolta sählymailaa apuna käyttäen :/
Mä en kuitenkaan päivittäin kerkee...(tai sit tulee lasten kans taisto et kenen vuoro se olikaan?!?) Ei sillä ole niinkään väliä kenen nimellä mennään kunhan tunnen tervetulleeksi itseni mukaan menoon. Teitä mä kuitenkin täältä etsin. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Niin, illathan sulla on töitä. Tiedätkö milloin tuut seuraavan kerran palstalle? Josko sulle pykättäis oma ketju pystyyn?Alkuperäinen kirjoittaja Walas:Mä oon illat enimmäkseen töissä...ja päivisin harvemmin kerkeen. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Missäs sua on pidetty?Alkuperäinen kirjoittaja Walas::heart: Mä ainakin tykkään susta! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mun ylikierroksilla olevat hormoonini aavistelevat sellaista.Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:no kui? mua ei onneksi kukaan ikinä huomaaAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mulla on sellainen olo että mää pääsen seuraavalle inhokkilistalle. :saint:
Ai, se luulee olevansa pomo. Vaikka oikeesti se oot sää. Olitkohan sä jotain mun ikiä? Nimittäin munkin mukulat on vanhanaikaisesti hankittuja. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:No ei nuo salaisia agentteja ole, joten voin paljastaa kaartilaisia löytyvän neljä kappaletta + kaartin muka-pomo (l. olen niin vanha, että minun aikanani oli pakko yrittää saada lapset aikaiseksi sillä perinteisellä mallilla, joten tuli tuo kaksilahkeinenkin hommattua)Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Auts! Saako udella että kuinka monta kaartilaista sulla on?Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Pakko jakaa tämä teitin kanssa: Yläkerrasta, jossa vanhempi lapsikaarti on pidennetyllä iltalomalla isänsä kanssa katsomass Housea, alkoi kuulumaan sen mallinen kolke, että siellä selvästikin harjoitellaan sählymailalla jotain...Ei kai Housessa ole opetettu umpisuolen poistoa pikkusiskolta sählymailaa apuna käyttäen :/
:xmas:
Meillä päin se hoidetaan pois lähikaupan lihatiskillä, eihän siellä tiskillä muuten mitään tarjottavaa olisikaan...Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai eikö sitä tehdäkään noin? No kirveelläkö sitten?Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Mielenkiintoinen ajatus, mä oon tottunut tekeen sen toisin siis tuon poistonAlkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Pakko jakaa tämä teitin kanssa: Yläkerrasta, jossa vanhempi lapsikaarti on pidennetyllä iltalomalla isänsä kanssa katsomass Housea, alkoi kuulumaan sen mallinen kolke, että siellä selvästikin harjoitellaan sählymailalla jotain...Ei kai Housessa ole opetettu umpisuolen poistoa pikkusiskolta sählymailaa apuna käyttäen :/
Katsopas otsikko.Alkuperäinen kirjoittaja Walas:Mä en kuitenkaan päivittäin kerkee...(tai sit tulee lasten kans taisto et kenen vuoro se olikaan?!?) Ei sillä ole niinkään väliä kenen nimellä mennään kunhan tunnen tervetulleeksi itseni mukaan menoon. Teitä mä kuitenkin täältä etsin. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Niin, illathan sulla on töitä. Tiedätkö milloin tuut seuraavan kerran palstalle? Josko sulle pykättäis oma ketju pystyyn?Alkuperäinen kirjoittaja Walas:Mä oon illat enimmäkseen töissä...ja päivisin harvemmin kerkeen. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Missäs sua on pidetty?Alkuperäinen kirjoittaja Walas::heart: Mä ainakin tykkään susta! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mun ylikierroksilla olevat hormoonini aavistelevat sellaista.Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:no kui? mua ei onneksi kukaan ikinä huomaaAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mulla on sellainen olo että mää pääsen seuraavalle inhokkilistalle. :saint:
Viikatteella ennemminAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai eikö sitä tehdäkään noin? No kirveelläkö sitten?Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Mielenkiintoinen ajatus, mä oon tottunut tekeen sen toisin siis tuon poistonAlkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Pakko jakaa tämä teitin kanssa: Yläkerrasta, jossa vanhempi lapsikaarti on pidennetyllä iltalomalla isänsä kanssa katsomass Housea, alkoi kuulumaan sen mallinen kolke, että siellä selvästikin harjoitellaan sählymailalla jotain...Ei kai Housessa ole opetettu umpisuolen poistoa pikkusiskolta sählymailaa apuna käyttäen :/
Mulla jäi Houset kattomatta, joten en kyllä osaa valaista sua. :'(Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Meillä päin se hoidetaan pois lähikaupan lihatiskillä, eihän siellä tiskillä muuten mitään tarjottavaa olisikaan...Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai eikö sitä tehdäkään noin? No kirveelläkö sitten?Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Mielenkiintoinen ajatus, mä oon tottunut tekeen sen toisin siis tuon poistonAlkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Pakko jakaa tämä teitin kanssa: Yläkerrasta, jossa vanhempi lapsikaarti on pidennetyllä iltalomalla isänsä kanssa katsomass Housea, alkoi kuulumaan sen mallinen kolke, että siellä selvästikin harjoitellaan sählymailalla jotain...Ei kai Housessa ole opetettu umpisuolen poistoa pikkusiskolta sählymailaa apuna käyttäen :/
Jaahas sählyoperaattori saapui alakertaan hakaten rintakehäänsä kuin paraskin Tarzan, mitä himskattia se House puuhasi?
Rakas...mie ihan punastun...Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Katsopas otsikko.Alkuperäinen kirjoittaja Walas:Mä en kuitenkaan päivittäin kerkee...(tai sit tulee lasten kans taisto et kenen vuoro se olikaan?!?) Ei sillä ole niinkään väliä kenen nimellä mennään kunhan tunnen tervetulleeksi itseni mukaan menoon. Teitä mä kuitenkin täältä etsin. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Niin, illathan sulla on töitä. Tiedätkö milloin tuut seuraavan kerran palstalle? Josko sulle pykättäis oma ketju pystyyn?Alkuperäinen kirjoittaja Walas:Mä oon illat enimmäkseen töissä...ja päivisin harvemmin kerkeen. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Missäs sua on pidetty?Alkuperäinen kirjoittaja Walas::heart: Mä ainakin tykkään susta! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mun ylikierroksilla olevat hormoonini aavistelevat sellaista.Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:no kui? mua ei onneksi kukaan ikinä huomaaAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mulla on sellainen olo että mää pääsen seuraavalle inhokkilistalle. :saint:
Viikatteella kaivellaan hampaitaAlkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Viikatteella ennemminAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai eikö sitä tehdäkään noin? No kirveelläkö sitten?Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Mielenkiintoinen ajatus, mä oon tottunut tekeen sen toisin siis tuon poistonAlkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Pakko jakaa tämä teitin kanssa: Yläkerrasta, jossa vanhempi lapsikaarti on pidennetyllä iltalomalla isänsä kanssa katsomass Housea, alkoi kuulumaan sen mallinen kolke, että siellä selvästikin harjoitellaan sählymailalla jotain...Ei kai Housessa ole opetettu umpisuolen poistoa pikkusiskolta sählymailaa apuna käyttäen :/
Hmmm, millähän ne sektiot nykyään tehdään? Otankohan mä heinäkuussa omat välineet mukaan?Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Viikatteella ennemminAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai eikö sitä tehdäkään noin? No kirveelläkö sitten?Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Mielenkiintoinen ajatus, mä oon tottunut tekeen sen toisin siis tuon poistonAlkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Pakko jakaa tämä teitin kanssa: Yläkerrasta, jossa vanhempi lapsikaarti on pidennetyllä iltalomalla isänsä kanssa katsomass Housea, alkoi kuulumaan sen mallinen kolke, että siellä selvästikin harjoitellaan sählymailalla jotain...Ei kai Housessa ole opetettu umpisuolen poistoa pikkusiskolta sählymailaa apuna käyttäen :/
:heart:Alkuperäinen kirjoittaja Walas:Rakas...mie ihan punastun...Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Katsopas otsikko.Alkuperäinen kirjoittaja Walas:Mä en kuitenkaan päivittäin kerkee...(tai sit tulee lasten kans taisto et kenen vuoro se olikaan?!?) Ei sillä ole niinkään väliä kenen nimellä mennään kunhan tunnen tervetulleeksi itseni mukaan menoon. Teitä mä kuitenkin täältä etsin. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Niin, illathan sulla on töitä. Tiedätkö milloin tuut seuraavan kerran palstalle? Josko sulle pykättäis oma ketju pystyyn?Alkuperäinen kirjoittaja Walas:Mä oon illat enimmäkseen töissä...ja päivisin harvemmin kerkeen. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Missäs sua on pidetty?Alkuperäinen kirjoittaja Walas::heart: Mä ainakin tykkään susta! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mun ylikierroksilla olevat hormoonini aavistelevat sellaista.Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:no kui? mua ei onneksi kukaan ikinä huomaaAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mulla on sellainen olo että mää pääsen seuraavalle inhokkilistalle. :saint:
Ehkä sillä pyrki vaan sisäinen mies ulos ja se hakkasi sitä takaisin, alien-malliin...Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mulla jäi Houset kattomatta, joten en kyllä osaa valaista sua. :'(Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Meillä päin se hoidetaan pois lähikaupan lihatiskillä, eihän siellä tiskillä muuten mitään tarjottavaa olisikaan...Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai eikö sitä tehdäkään noin? No kirveelläkö sitten?Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Mielenkiintoinen ajatus, mä oon tottunut tekeen sen toisin siis tuon poistonAlkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Pakko jakaa tämä teitin kanssa: Yläkerrasta, jossa vanhempi lapsikaarti on pidennetyllä iltalomalla isänsä kanssa katsomass Housea, alkoi kuulumaan sen mallinen kolke, että siellä selvästikin harjoitellaan sählymailalla jotain...Ei kai Housessa ole opetettu umpisuolen poistoa pikkusiskolta sählymailaa apuna käyttäen :/
Jaahas sählyoperaattori saapui alakertaan hakaten rintakehäänsä kuin paraskin Tarzan, mitä himskattia se House puuhasi?
Eikun haravalla kaivellan hampaita. :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Viikatteella kaivellaan hampaitaAlkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Viikatteella ennemminAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai eikö sitä tehdäkään noin? No kirveelläkö sitten?Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Mielenkiintoinen ajatus, mä oon tottunut tekeen sen toisin siis tuon poistonAlkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Pakko jakaa tämä teitin kanssa: Yläkerrasta, jossa vanhempi lapsikaarti on pidennetyllä iltalomalla isänsä kanssa katsomass Housea, alkoi kuulumaan sen mallinen kolke, että siellä selvästikin harjoitellaan sählymailalla jotain...Ei kai Housessa ole opetettu umpisuolen poistoa pikkusiskolta sählymailaa apuna käyttäen :/
Ota vaan ja hyvin teroitettuinaAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Hmmm, millähän ne sektiot nykyään tehdään? Otankohan mä heinäkuussa omat välineet mukaan?Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Viikatteella ennemminAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai eikö sitä tehdäkään noin? No kirveelläkö sitten?Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Mielenkiintoinen ajatus, mä oon tottunut tekeen sen toisin siis tuon poistonAlkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Pakko jakaa tämä teitin kanssa: Yläkerrasta, jossa vanhempi lapsikaarti on pidennetyllä iltalomalla isänsä kanssa katsomass Housea, alkoi kuulumaan sen mallinen kolke, että siellä selvästikin harjoitellaan sählymailalla jotain...Ei kai Housessa ole opetettu umpisuolen poistoa pikkusiskolta sählymailaa apuna käyttäen :/
Hei oletko siis saattanut itsesi vanhanaikaisesti siunattuun tilaan, onnittelut :heart: Kannattaa ottaa omat vehkeet ja vermeet mukaan, kun tuosta terv.huollosta ei aina mene takuuseen mitä löytyy ja mitä ei :/Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Hmmm, millähän ne sektiot nykyään tehdään? Otankohan mä heinäkuussa omat välineet mukaan?Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Viikatteella ennemminAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai eikö sitä tehdäkään noin? No kirveelläkö sitten?Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Mielenkiintoinen ajatus, mä oon tottunut tekeen sen toisin siis tuon poistonAlkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Pakko jakaa tämä teitin kanssa: Yläkerrasta, jossa vanhempi lapsikaarti on pidennetyllä iltalomalla isänsä kanssa katsomass Housea, alkoi kuulumaan sen mallinen kolke, että siellä selvästikin harjoitellaan sählymailalla jotain...Ei kai Housessa ole opetettu umpisuolen poistoa pikkusiskolta sählymailaa apuna käyttäen :/
just näinAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Eikun haravalla kaivellan hampaita. :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Viikatteella kaivellaan hampaitaAlkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Viikatteella ennemminAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai eikö sitä tehdäkään noin? No kirveelläkö sitten?Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Mielenkiintoinen ajatus, mä oon tottunut tekeen sen toisin siis tuon poistonAlkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Pakko jakaa tämä teitin kanssa: Yläkerrasta, jossa vanhempi lapsikaarti on pidennetyllä iltalomalla isänsä kanssa katsomass Housea, alkoi kuulumaan sen mallinen kolke, että siellä selvästikin harjoitellaan sählymailalla jotain...Ei kai Housessa ole opetettu umpisuolen poistoa pikkusiskolta sählymailaa apuna käyttäen :/
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Mun pitää poistua hetkeksi antaan pikku-ukolle maitoa...oon koitannut epeliä vierottaa, mutta ihan täysin ei vielä oo onnistunut
Palaan astialle :wave:
Mä näin muuten sellaista unta että tein itse itselleni sektion. :x Lampun kautta katsoin mistä kohdasta pitää viiltää. Kaikkea sitä pitää unissaan touhutakin.Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Ota vaan ja hyvin teroitettuinaAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Hmmm, millähän ne sektiot nykyään tehdään? Otankohan mä heinäkuussa omat välineet mukaan?Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Viikatteella ennemminAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai eikö sitä tehdäkään noin? No kirveelläkö sitten?Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Mielenkiintoinen ajatus, mä oon tottunut tekeen sen toisin siis tuon poistonAlkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Pakko jakaa tämä teitin kanssa: Yläkerrasta, jossa vanhempi lapsikaarti on pidennetyllä iltalomalla isänsä kanssa katsomass Housea, alkoi kuulumaan sen mallinen kolke, että siellä selvästikin harjoitellaan sählymailalla jotain...Ei kai Housessa ole opetettu umpisuolen poistoa pikkusiskolta sählymailaa apuna käyttäen :/
Ookkei! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Mun pitää poistua hetkeksi antaan pikku-ukolle maitoa...oon koitannut epeliä vierottaa, mutta ihan täysin ei vielä oo onnistunut
Palaan astialle :wave: