Walas ja muut ällölässykät

Kippuravarvas
:wave:

Söin tänään karkkia :whistle: :p

Mut aamulla huolestuin...otin miehen suklaalevystä pari palaa ja se maistu pahalle :eek:

Kauhee flunssa :/ kiva lauantai tulossa |O

ja poikakin on räkänen |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
En ole vielä tässä raskaudessa puhunut, mutta edellisessä kyllä. Tai siis parkunut silmät päästäni. :ashamed:
Kyl niistä tosiaan kannattaa puhua. Nykyään on pelkopolit ym ja taatusti ymmärretään pelot :hug: Turha niitä yksinään on murehtia ja pyörittää ajatuksia päässään. Tsemppiä :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Walas:
Mä voin paljastaa että mä pelkään tulevaa sektiota ihan hullunlailla. :ashamed: Viimeyönä pyörin sängyssä kun mietin sitä. :snotty:
Multa on jotain (taas) jäänyt välistä... Mistä tiedät että tulee sektio?
Mulle on ennestään tehty kolme sektiota. Kohtu ei kestäisi enää alatiesynnytystä.
:hug: :hug: :hug: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:
En ole vielä tässä raskaudessa puhunut, mutta edellisessä kyllä. Tai siis parkunut silmät päästäni. :ashamed:
Kyl niistä tosiaan kannattaa puhua. Nykyään on pelkopolit ym ja taatusti ymmärretään pelot :hug: Turha niitä yksinään on murehtia ja pyörittää ajatuksia päässään. Tsemppiä :hug:
Mä oon käynyt pelkopolilla, en tiedä olisiko apua tähän. :ashamed: Tiedätkö tehdäänkö ikinä suunniteltuja sektioita nukutuksessa? Vai tyssääkö siihen että nukutuksessa on aina omat riskinsä? Kunhan pyörittelen asioita päässäni... :/

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
:wave:

Söin tänään karkkia :whistle: :p

Mut aamulla huolestuin...otin miehen suklaalevystä pari palaa ja se maistu pahalle :eek:

Kauhee flunssa :/ kiva lauantai tulossa |O

ja poikakin on räkänen |O |O
Toivottavasti et tuu kovin kipeeksi. :/ Saas nähdä pääsetkö sinäkin testaileen kohta. :whistle:

Mä oon käynyt pelkopolilla, en tiedä olisiko apua tähän. :ashamed: Tiedätkö tehdäänkö ikinä suunniteltuja sektioita nukutuksessa? Vai tyssääkö siihen että nukutuksessa on aina omat riskinsä? Kunhan pyörittelen asioita päässäni... :/
En osaa sanoa millainen käytäntö teillä päin on. Yleensä puudutuksessa jos sille ei ole fyysisiä tai terveydellisiä esteitä, kuitenkin se on elimistölle "kevyempi" vaihtoehto. Joskus puudutuksen laitto voi olla hankalaa ja se jää mieleen...toisella kerralla sitten voi onnistua heti ensi pistolla. Laita vaikka yytä joskus jos haluat purkaa sydäntä asiasta...palstalla nää asiat aina vääristyy, kuten on huomattu :D

Ollaanko kaksin??
Kävin kerhossa jotten ihan unohtuisi...
Minä vastailin sulle! :wave:
Kiitos rakas! ...jättämistrauma nostelee siipiään...
Nyt et anna nostella. :)

En osaa sanoa millainen käytäntö teillä päin on. Yleensä puudutuksessa jos sille ei ole fyysisiä tai terveydellisiä esteitä, kuitenkin se on elimistölle "kevyempi" vaihtoehto. Joskus puudutuksen laitto voi olla hankalaa ja se jää mieleen...toisella kerralla sitten voi onnistua heti ensi pistolla. Laita vaikka yytä joskus jos haluat purkaa sydäntä asiasta...palstalla nää asiat aina vääristyy, kuten on huomattu :D
Kiitos! :hug: Mä pidän mielessä, varmaan tulen laittamaankin yytä. :) Juu, palsta ei tosiaan ole paras paikka näiden asioiden purkamiseen. :snotty: Hetkenhän se sektio vaan onneksi kestää, loppujenlopuksi. Mä olin viimeksi muuten ihan mielissään kun puudutus alkoi lähtä jo silloin kun mua parsittiin kokoon, heiluttelin siinä varpaitani ja jalkateriäni. :D Kipuja en kuitenkaan tuntenut, sain lisää kipulääkettä.

Minä alan toivottelemaan kauniita unia ... :heart:
Öitä Mussu! :heart: Palaahan taas juttuun kun ehdit, mutta vain silloin kun ehdit. No panic! :wave:
Öitä molemmille ja muillekin mussuille :heart: :wave: Kotsukka lähtee nyt isännän kainaloon lämmittelemään :heart: Lätistään taas huomenna :whistle:
Hyvää yötä Kotsukalle, mää taidan lähtä kanssa. :wave: :)

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Rajis on ihan hiljaa niistä lämpösistä ihqdaa -jutuista |O pois semmoset minusta |O :xmas:
:saint: :D
:p käytiin eilen jopa vähän keskustelua ns.pelisäännöistä. Ettei vaan mene turhan vakavaksi :xmas:
Vais niin. :whistle: Meinaatko että pelisäännöt pitää? :saint: :D

Rajis on ihan hiljaa niistä lämpösistä ihqdaa -jutuista |O pois semmoset minusta |O :xmas:
:saint: :D
:p käytiin eilen jopa vähän keskustelua ns.pelisäännöistä. Ettei vaan mene turhan vakavaksi :xmas:
Vais niin. :whistle: Meinaatko että pelisäännöt pitää? :saint: :D
Toki, mutta ne oli melko... En mä nyt tiedä. Ei kovinkaan tiukat :D :whistle:

Yhteistyössä