Kiva pikku turina.Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:iltaa...joko nyt joku toivottas B) :wave:
kävin tossa reilu tunnin puhelun kaverin kanssa :saint:
Ollaanko kaksin??Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus::wave:
Ilmaantui tänne pari muutakin. Tai siis ainakin Icis.Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Ollaanko kaksin??Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus::wave:
Ehtoota :wave: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:iltaa...joko nyt joku toivottas B) :wave:
joo ja hän asuu n.5min matkan päässä-- B) :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kiva pikku turina.Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:iltaa...joko nyt joku toivottas B) :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:joo ja hän asuu n.5min matkan päässä-- B) :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kiva pikku turina.Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:iltaa...joko nyt joku toivottas B) :wave:
:heart: :wave: mitä kodis?Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Ehtoota :wave: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:iltaa...joko nyt joku toivottas B) :wave:
Pari kertaako sulle on tehty aiemmin sektio?? Puudutuksella??Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mä voin paljastaa että mä pelkään tulevaa sektiota ihan hullunlailla. :ashamed: Viimeyönä pyörin sängyssä kun mietin sitä. :snotty:
Kiitos hyvää...vietettiin perheen laatuaikaa lentismatsissa illalla :heart: =)Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal::heart: :wave: mitä kodis?Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Ehtoota :wave: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:iltaa...joko nyt joku toivottas B) :wave:
Kolme sektiota tehty ja puudutuksella. Yksi pelon aihe on tuo puudutuksen laitto... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Pari kertaako sulle on tehty aiemmin sektio?? Puudutuksella??Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mä voin paljastaa että mä pelkään tulevaa sektiota ihan hullunlailla. :ashamed: Viimeyönä pyörin sängyssä kun mietin sitä. :snotty:
voi tiedän tunteen!!!! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mä voin paljastaa että mä pelkään tulevaa sektiota ihan hullunlailla. :ashamed: Viimeyönä pyörin sängyssä kun mietin sitä. :snotty:
kuulostaa hienolta :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Kiitos hyvää...vietettiin perheen laatuaikaa lentismatsissa illalla :heart: =)Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal::heart: :wave: mitä kodis?Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Ehtoota :wave: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:iltaa...joko nyt joku toivottas B) :wave:
Mites synttärit meni?? *muoks*
:wave: :heart: ihanapa tiettyAlkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Olen mä täällä ja yhä IHANA B)
Ootko puhunut tuosta neuvolassa? Oon meinaan leikkausosastolla töissä...sen vuoksi vaan kyselenAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kolme sektiota tehty ja puudutuksella. Yksi pelon aihe on tuo puudutuksen laitto... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Pari kertaako sulle on tehty aiemmin sektio?? Puudutuksella??Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mä voin paljastaa että mä pelkään tulevaa sektiota ihan hullunlailla. :ashamed: Viimeyönä pyörin sängyssä kun mietin sitä. :snotty:
Sulla onkin ihana perjantai tiedossa :heart:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:kuulostaa hienolta :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Kiitos hyvää...vietettiin perheen laatuaikaa lentismatsissa illalla :heart: =)Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal::heart: :wave: mitä kodis?Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Ehtoota :wave: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:iltaa...joko nyt joku toivottas B) :wave:
Mites synttärit meni?? *muoks*
hyvinhän ne...päivä mussutettu kakun jämiä.Huomenna olis sit pippalointia erämökillä makkaran ja lettujen paiston kera...rakkaimpien seurassa!
Multa on jotain (taas) jäänyt välistä... Mistä tiedät että tulee sektio?Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mä voin paljastaa että mä pelkään tulevaa sektiota ihan hullunlailla. :ashamed: Viimeyönä pyörin sängyssä kun mietin sitä. :snotty:
Kaikki. :ashamed: Se puudutuksen laitto on aika suuri kammotus. Mulla on vissiin huonot nikamanvälit (tai jotain) kun sitä oikeaa kohtaa ei tahdo löytyä. Tytön aikana oli varmaan kahdeskymmeneskerta kun tuikattiin ja oikea paikka löytyi. Neulakin piti vaihtaa isompaan. :ashamed: Koko tilenne tuntuu nyt niin kaamealta. Mä muistan kuntoiseksi nuorin syntyi ja olin heräämössä. Vannoin että kuunapäivänä en hankkiudu enää raskaaksi. Samoin kuopuksen aikana. :ashamed: Ja tässä sitä taas ollaan, ja ihan omasta tahdosta. Mutt tämä jää viimeiseksi.Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:voi tiedän tunteen!!!! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mä voin paljastaa että mä pelkään tulevaa sektiota ihan hullunlailla. :ashamed: Viimeyönä pyörin sängyssä kun mietin sitä. :snotty:
mä mietin et jos joskus on edessä taas sektio niin vaatisin täysnukutuksen |O :xmas:
mikä sulla siinä pelottaa?
Kävin kerhossa jotten ihan unohtuisi...Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Ollaanko kaksin??Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus::wave:
En ole vielä tässä raskaudessa puhunut, mutta edellisessä kyllä. Tai siis parkunut silmät päästäni. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Ootko puhunut tuosta neuvolassa? Oon meinaan leikkausosastolla töissä...sen vuoksi vaan kyselenAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kolme sektiota tehty ja puudutuksella. Yksi pelon aihe on tuo puudutuksen laitto... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Pari kertaako sulle on tehty aiemmin sektio?? Puudutuksella??Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mä voin paljastaa että mä pelkään tulevaa sektiota ihan hullunlailla. :ashamed: Viimeyönä pyörin sängyssä kun mietin sitä. :snotty:
Mulle on ennestään tehty kolme sektiota. Kohtu ei kestäisi enää alatiesynnytystä.Alkuperäinen kirjoittaja Walas:Multa on jotain (taas) jäänyt välistä... Mistä tiedät että tulee sektio?Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mä voin paljastaa että mä pelkään tulevaa sektiota ihan hullunlailla. :ashamed: Viimeyönä pyörin sängyssä kun mietin sitä. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kaikki. :ashamed: Se puudutuksen laitto on aika suuri kammotus. Mulla on vissiin huonot nikamanvälit (tai jotain) kun sitä oikeaa kohtaa ei tahdo löytyä. Tytön aikana oli varmaan kahdeskymmeneskerta kun tuikattiin ja oikea paikka löytyi. Neulakin piti vaihtaa isompaan. :ashamed: Koko tilenne tuntuu nyt niin kaamealta. Mä muistan kuntoiseksi nuorin syntyi ja olin heräämössä. Vannoin että kuunapäivänä en hankkiudu enää raskaaksi. Samoin kuopuksen aikana. :ashamed: Ja tässä sitä taas ollaan, ja ihan omasta tahdosta. Mutt tämä jää viimeiseksi.Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:voi tiedän tunteen!!!! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mä voin paljastaa että mä pelkään tulevaa sektiota ihan hullunlailla. :ashamed: Viimeyönä pyörin sängyssä kun mietin sitä. :snotty:
mä mietin et jos joskus on edessä taas sektio niin vaatisin täysnukutuksen |O :xmas:
mikä sulla siinä pelottaa?