Walas ja muut ällölässykät

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Moi Vatkuli! :wave: Vieläkö kotona haisoo mädäntynyt silakka? :xmas:
Eikusta, kun pihalla tuoksuu mäti. Sisällähän tuoksuu aina ja ikuisesti tolu ja pulla niinkuin täydellisen äidin kotona pitääkin. Sitten, kun vielä yhdistää nuo kaksi em. ainesta niin säilyy pullatkin ilman, että lapset tyhjentät pellit heti, kun uunista ulos tulevat

:saint:

Olen ilmeisesti onnistunut kasvattamaan jotenkin vinoon tuon meidän nelivuotiaan. Ensin se huutaa yläkerrasta, että haittaako minua, jos hän siivoaa huoneensa. Minä vastaan, että ei se haittaa ollenkaan, niin se huutaa tosi kiitollisen ja iloisen kuuloisesti, "Kiitos äiti"
:eek: :LOL: Nyt on huone ihan siisti :LOL: :D

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:
Olen ilmeisesti onnistunut kasvattamaan jotenkin vinoon tuon meidän nelivuotiaan. Ensin se huutaa yläkerrasta, että haittaako minua, jos hän siivoaa huoneensa. Minä vastaan, että ei se haittaa ollenkaan, niin se huutaa tosi kiitollisen ja iloisen kuuloisesti, "Kiitos äiti"
Pienet ilot lapsella :D Meidän muksujen kohokohta elämässä on lääkekuurit :ashamed: Eli osa on kateellisia, jos joku kerrankin on saanut antibioottikuurin nautittavaksi...

:eek: :D Miksen meidän mukulat ole noin kieroon kasvaneita? :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:
Pienet ilot lapsella :D Meidän muksujen kohokohta elämässä on lääkekuurit :ashamed: Eli osa on kateellisia, jos joku kerrankin on saanut antibioottikuurin nautittavaksi...
:LOL: Voi jestas, ihania juttuja. :LOL:

Dääm, pihallahan se olikin. Hmmm, tolupullat. Saisko reseptiä tännekin. :D Meilläkin on ongelma että hupenevat kun uusista ottaa pois, mutta mun masuuni. :snotty: :ashamed: Ei sullois muuten mitään ihkuu diettivinkkii? :whistle:
Maisteri Frangenin aikanaan lanseeraman sukkahousut suodatinpussina toimii myös laihduttavan efektinä. Tämä on piiiiiiiiiitkä stoori, joten ota hyvä asento ja sitten mentiin....

Eli keittelet kaffeet, vaikkapa kattilassa porot ja vesi saa sulassa sovussa tehdä tuttavuutta.

Sitten vetäset sukkahousut päähäsi (siis semmottinen postiryöstäjä-look), jos haluat maustekahvia, hae sukkikset naapurin pyykkikopasta

Sitten kahvi kuppiin tai voit suoraan kattilastakin litkiä ja porot jäävät sukkisten takia ulkopuolelle

Kun pidät koko ajan sukkiksia päässä, suuhusi menevä ruokamääräkin pienenee...
:xmas: :xmas:

Tähän Frangeniin onkin hyvä päättää lyhyt sivistyssessioni, elämä ja ooppeli kutsuu :wave: We´ll meet again, don´t know where, don´t know when.. *singing in the snow*

Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:
Dääm, pihallahan se olikin. Hmmm, tolupullat. Saisko reseptiä tännekin. :D Meilläkin on ongelma että hupenevat kun uusista ottaa pois, mutta mun masuuni. :snotty: :ashamed: Ei sullois muuten mitään ihkuu diettivinkkii? :whistle:
Maisteri Frangenin aikanaan lanseeraman sukkahousut suodatinpussina toimii myös laihduttavan efektinä. Tämä on piiiiiiiiiitkä stoori, joten ota hyvä asento ja sitten mentiin....

Eli keittelet kaffeet, vaikkapa kattilassa porot ja vesi saa sulassa sovussa tehdä tuttavuutta.

Sitten vetäset sukkahousut päähäsi (siis semmottinen postiryöstäjä-look), jos haluat maustekahvia, hae sukkikset naapurin pyykkikopasta

Sitten kahvi kuppiin tai voit suoraan kattilastakin litkiä ja porot jäävät sukkisten takia ulkopuolelle

Kun pidät koko ajan sukkiksia päässä, suuhusi menevä ruokamääräkin pienenee...
:xmas: :xmas:

Tähän Frangeniin onkin hyvä päättää lyhyt sivistyssessioni, elämä ja ooppeli kutsuu :wave: We´ll meet again, don´t know where, don´t know when.. *singing in the snow*
:LOL: Tuota on pakko kokeilla! :LOL:

sulla on yhtä kieroutuneita lapsia kuin mulla.

"äiti, äiti, tule, mennään pesemään lattioita..."

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Ihan itekseskö? Mahto lapset olla pahoillaan kun et ottanut heitä mukaan. :'(

:saint:
Ei olleet, ne istui ihan tyytyväisinä penkillä katsomassa kun mä tein lumiukkoja |O

Ja naapurit naureskeli mulle :snotty:
Ai, he ovatkin viisaita mukeloita. ;) Pistävät mutsinsa raatamaan. :D

Kosta naapureille ja naura niille kun tulevat seuraavan kerran vastaan. :saint:

http://www.badgerbadgerbadger.com/

tarpeeksi yksinkertaista jopa mulle :LOL:
:D Tuostahan vois ottaa iltajumppaidean. :LOL:
Joo, niin voisi.... :whistle: :snotty: :ashamed:
Paitsi etten mä jumppaa. :snotty:
en mäkään. en eilen enkä tänään... ja salaattikin kaiken lisäksi rupeaa todella tökkimään.

Mun laihis menee ihan pilalle :'(

http://www.badgerbadgerbadger.com/

tarpeeksi yksinkertaista jopa mulle :LOL:
:D Tuostahan vois ottaa iltajumppaidean. :LOL:
Joo, niin voisi.... :whistle: :snotty: :ashamed:
Paitsi etten mä jumppaa. :snotty:
en mäkään. en eilen enkä tänään... ja salaattikin kaiken lisäksi rupeaa todella tökkimään.

Mun laihis menee ihan pilalle :'(
Jep, ei salaattiakaan jaksa narskuttaa kovin kauaa. :snotty: Mun laihikset yleensä tyssää siihen että syön yhtä ja samaa, ja kyllästyn siihen. :ashamed: Pitäis varmaan syödä pikkaisen monipuolisemin. :snotty:

Pitäiskö ostaa? :saint:

http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.pulju.net/shop/images/hupivermeet/hupi_voodookynttila_iso.jpg&imgrefurl=http://www.pulju.net/shop/product_details.php%3Fp%3D1195&h=248&w=400&sz=20&hl=fi&start=37&sig2=IFYybQU-dGglb1-QfqWujw&um=1&tbnid=0ce5PyT2FUxYQM:&tbnh=77&tbnw=124&ei=E-GYR_GpN5W60QS37_WXDw&prev=/images%3Fq%3Dkynttil%25C3%25A4%26start%3D20%26ndsp%3D20%26svnum%3D10%26um%3D1%26hl%3Dfi%26client%3Dopera%26rls%3Den%26sa%3DN

Yhteistyössä