Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:tekis taas mieli sanoa eräälle todella, todella pahasti. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:tekis taas mieli sanoa eräälle todella, todella pahasti. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Meilläkaan ei jättäny ikinä. Sillä olis voinu lähtee vaikka utsjoelle jos niikseen olis tullu. Noilla en lähtisi, ainakaan miehen pirssillä..Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Joo on. on muuten hyvä auto, koskaan ei ole tielle jättänyt ja aina on käynnistynyt kun on ollut tarveAlkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Oisko teillä raketti? (kadetti) mullakin oli semmonen ensi autona. Makso 50? ja mies maalas sen uudestaan. Mä olen ikuisesti katkera kun se myytiin pois ilman mun lupaa.. :kieh:
Palstan mukaan kunnon junttiauto :kieh:
No, mä olenkin oikeen junttien ruumiillistuma.
Niin mullakin. Verkkarit ja villatakki kuuluu kans, niin ja meikkiä ei löydy muualta kun vessan kaapista. =)Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Meilläkaan ei jättäny ikinä. Sillä olis voinu lähtee vaikka utsjoelle jos niikseen olis tullu. Noilla en lähtisi, ainakaan miehen pirssillä..Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Joo on. on muuten hyvä auto, koskaan ei ole tielle jättänyt ja aina on käynnistynyt kun on ollut tarveAlkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Oisko teillä raketti? (kadetti) mullakin oli semmonen ensi autona. Makso 50? ja mies maalas sen uudestaan. Mä olen ikuisesti katkera kun se myytiin pois ilman mun lupaa.. :kieh:
Niin mäkin. Mulla on nimittäin hiuksetkin ponnarilla :attn:
mulla myös... :attn: B)Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Meilläkaan ei jättäny ikinä. Sillä olis voinu lähtee vaikka utsjoelle jos niikseen olis tullu. Noilla en lähtisi, ainakaan miehen pirssillä..Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Joo on. on muuten hyvä auto, koskaan ei ole tielle jättänyt ja aina on käynnistynyt kun on ollut tarveAlkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Oisko teillä raketti? (kadetti) mullakin oli semmonen ensi autona. Makso 50? ja mies maalas sen uudestaan. Mä olen ikuisesti katkera kun se myytiin pois ilman mun lupaa.. :kieh:
Niin mäkin. Mulla on nimittäin hiuksetkin ponnarilla :attn:
:wave: Heippis!Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:mut nyt mie meen.. heippa naiset!! :wave: :wave:
Mä en omista enää verkkareita, mä heitin ne pois kun menivät puhki (huom! vasta kun menivät puhki) enkä ole ostanut uusia. Mulla on reisitaskuhousut...Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Niin mullakin. Verkkarit ja villatakki kuuluu kans, niin ja meikkiä ei löydy muualta kun vessan kaapista. =)
Niin ne kyllä onkin. Mielluumin pidän semmosia ihan tavallisiä lökiksiä mut ne nyt sattu paskoontuun. Kirjaimellisesti.. :xAlkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Mä en omista enää verkkareita, mä heitin ne pois kun menivät puhki (huom! vasta kun menivät puhki) enkä ole ostanut uusia. Mulla on reisitaskuhousut...Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Niin mullakin. Verkkarit ja villatakki kuuluu kans, niin ja meikkiä ei löydy muualta kun vessan kaapista. =)
Verrkarit on inhaa kangasta, en tykkää yhtään, hankalaa pitää lapsiakin sylissä sellaiset jalassa.
See you :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Ukko tuli. Täytyy koneelle se muka päästää..
:wave: Nährään taasen!
Uusavutontako kasvatat? :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:kävin hakeen keskimmäisen välillä koulusta :heart:
Kovasti koitan :xmas: ei vaiskaan...huono keli ja matkaa 4,9 km eli kyytiraja ei just täyty :/Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Uusavutontako kasvatat? :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:kävin hakeen keskimmäisen välillä koulusta :heart:
:xmas:
Ja palsta on aina oikeassa :attn: :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Joo on. on muuten hyvä auto, koskaan ei ole tielle jättänyt ja aina on käynnistynyt kun on ollut tarveAlkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Oisko teillä raketti? (kadetti) mullakin oli semmonen ensi autona. Makso 50? ja mies maalas sen uudestaan. Mä olen ikuisesti katkera kun se myytiin pois ilman mun lupaa.. :kieh:
tottakai on. Minä elän elämäni palstan ohjeiden mukaanAlkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Ja palsta on aina oikeassa :attn: :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Joo on. on muuten hyvä auto, koskaan ei ole tielle jättänyt ja aina on käynnistynyt kun on ollut tarveAlkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Oisko teillä raketti? (kadetti) mullakin oli semmonen ensi autona. Makso 50? ja mies maalas sen uudestaan. Mä olen ikuisesti katkera kun se myytiin pois ilman mun lupaa.. :kieh:
Niin minäkin.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:tottakai on. Minä elän elämäni palstan ohjeiden mukaan
ehdottomasti. Ja romukadetit myös :attn:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Ponnarit kunniaan :attn: :attn:
Ooppelit, ooppelit, ooppelit :attn: :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:ehdottomasti. Ja romukadetit myös :attn:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Ponnarit kunniaan :attn: :attn:
Pikkunissanit on kanssa kivoja. Etenin 80-luvun micrat ilman takaovia :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Ooppelit, ooppelit, ooppelit :attn: :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:ehdottomasti. Ja romukadetit myös :attn:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Ponnarit kunniaan :attn: :attn:
no?Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:tekis taas mieli sanoa eräälle todella, todella pahasti. :kieh:
musmusmus... kunhan kerkeän näpyttämäänAlkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:no?Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:tekis taas mieli sanoa eräälle todella, todella pahasti. :kieh:
ok, mun tartteekin tästä varmaan kadota ainakin hetkeksi.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:musmusmus... kunhan kerkeän näpyttämäänAlkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:no?Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:tekis taas mieli sanoa eräälle todella, todella pahasti. :kieh: