Heippa!
Mäkin kannan kortenu kekoon tässä kirjottamisessa, vaikka välillä tuntuu ettei meille kuulu mitään uutta, mistä vois kertoa...
Pikkutiikeri, täällä aina luen kuulumisia ja toivon että asiat kääntyis parhain päin. Eli hengessä olen mukana, vaikka en sen kummemmin mitään osaa sanoakkaan.
Pp, Teillä oli varmaan kivaa keikalla. Se on hyvä äästä välillä tuulettumaan, niin jaksaa kotonakin paljon paremmin sitten! Tsemppiä muuttoon, eiköhän kaikki järjesty!
Hena, älä jätä meitä! On aika kiva kuulla miten henri kehittyy kun ne on niin saman ikäsiä Milan kanssa.... Että tuu aika kertomaan kuulumisia.
Meiramille paljon onnea uuteen yritykseen ja kiva kun tulit pitkästä aikaa moikkaamaan!
Auroralle kiitoksia kun vastasit tohon mun yhteen ketjuun, siis tosta sopivasta ikäerosta. siitä on tullutkin jos jonkinlaista mielipidettä, mikä on hyvä asia. Mulla on itellä kans vähän asiat selkiytyny päässä ja vaikka vauvakuume on kova, niin ei me nyt vielä aleta sitä toista hommaamaan. katotaan ens talvena/kesänä sitten. Taidan olla niin mukavuudenhaluinen, etten jaksaisi kahta niin pientä kerralla ja talossakin on remppa niiiin pahasti kesken. Sen lisäksi oon niin kova liikkumaan ton tenavan kanssa, että kahden kanssa menoja pitäs varmaan vähän karsia... Vaikka eihän se kahden kanssa liikkuminenkaan mahdotonta ole!
Milana on tällä viikolla alkanut matkia sanoja aika paljon. Eilen alkoi vaipan vaihdon yhteydessä hokea sanaa KAKKA. Onneks se ei kuitenkaan ole eka sana tyllerölle

!
Juokseminen on kivaa, ja meillä kun on tosi iso keittiö, niin siellä on kiva juosta maratonia pöydän ympäri :S....
Me lähetään viíkko juhannuksen jälkeen italiaan ainakin kolmeksi viikoksi, joten täältä suunnalta on silloin hiljaista, mutta tulen sitten kertomaan miten matka meni tytsyn kanssa. toivotaan ettei ole ihan yhtä kuuma kesä kun viime vuonna, muuten taidetaan jäädä vaan pohjois italiaan vaunuilemaan. Haluaisin kyllä nähdä Rooman...
Mutta hauskaa kesää kaikille!
Minttu ja Mila 1v2kk