Vuoden rumin maha- kisa

firequeen
saisipa kuvan tähän, niin voittaisin.. :(!!! ei ole raskausarpia yhtään, mutta mahani on ruma ja kummallinen pehmeä löllöpallo, kuin pullataikina ja näytän vaatteet päällä siltä että odottaisin kaksosia. muuten olen normaalipainoinen, mutta mahani.. iho on mennyt sektioarven (pysty) ympäriltä oudosti ryppyyn ja nykyään kun istun, koko komeus pyrkii sinnikkäästi reisien päälle muttei yletä.. vielä. kaiken kruunaa se, että tämä on terveysriski ja saatan kupsahtaa pötsini takia!! että jippii. by the way tämä ei johdu raskaudesta ,vaan mahani on ollut tälläinen 17-vuotiaasta.. 60-kiloisenakin sai vetää pullataikinaa sisään. ainoa uusi juttu on hätäsektion arpi joka ei kyllä häiritse yhtään, saisi vain nämä ihrat poes..!
 
kaksoset 6-v.
Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:
Ja kuin moni kuvissa on ollu alle kolmekymppinen. ..
Itse olen hitusen päälle 30 v., mutta samannäköinen tuo nyt on kyllä jo hetken ollut. Mielelläni luopuisin ylimäärihosta, vaikkei tuo mulla muuta haittaa aiheuta, kuin ajoittaisen ja lievän navan alueen tulehtumisen. Joten eipä taida ainakaan mua julkinen terveydenhuolto avittaa...

 
miu
Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:
Vilkasin muutamat viimeset kuvat.. Epäselväks jäi, et oliko nää kaikki mahat ei-raskausajalta. Ja kuin moni kuvissa on ollu alle kolmekymppinen. Eika rajujakin jälkiä jääny - eikö julkisella puolella korjata, jos vatsa tosiaan roikkuu ja jättää ihoaluetta hankautumaan/hikoamaan pussin alle?? Aavistuksen verran kyllä päivä parani lapsettomalla ja vaativia aikoja muuten elävällä vanhapiialla..
uskoakseni missään mahassa ei enää ole vauvaa.
 
Mimmu
saako viel osallistuu? eilen ketjua lueskelin ja nappasin kuvan, aikomuksena tänään tänne sen laittaa.
mulla synnytyksestä 3 viikkoa ja repesin raskauden viimesillä viikoilla tollee nätisti! :D mietin josko noi sais jollai tatuoinnilla piiloon :D
http://www.aijaa.com/v.php?i=5561917.jpg
 
justvisiting
Alkuperäinen kirjoittaja Mimmu:
saako viel osallistuu? eilen ketjua lueskelin ja nappasin kuvan, aikomuksena tänään tänne sen laittaa.
mulla synnytyksestä 3 viikkoa ja repesin raskauden viimesillä viikoilla tollee nätisti! :D mietin josko noi sais jollai tatuoinnilla piiloon :D
http://www.aijaa.com/v.php?i=5561917.jpg
Sulla on vielä linea negrakin tallella..:) melko samanlailla tulleet arvet kun mulla..:)
 
Mimmu
Alkuperäinen kirjoittaja justvisiting:
Alkuperäinen kirjoittaja Mimmu:
saako viel osallistuu? eilen ketjua lueskelin ja nappasin kuvan, aikomuksena tänään tänne sen laittaa.
mulla synnytyksestä 3 viikkoa ja repesin raskauden viimesillä viikoilla tollee nätisti! :D mietin josko noi sais jollai tatuoinnilla piiloon :D
http://www.aijaa.com/v.php?i=5561917.jpg
Sulla on vielä linea negrakin tallella..:) melko samanlailla tulleet arvet kun mulla..:)
joo niin onkii :) millonkohan se häipyy? onko sun arvet jo vaalentuneet?
toi näyttää vähän ku karvoitus jatkuis ylöspäi :D
 
justvisiting
Alkuperäinen kirjoittaja Mimmu:
Alkuperäinen kirjoittaja justvisiting:
Alkuperäinen kirjoittaja Mimmu:
saako viel osallistuu? eilen ketjua lueskelin ja nappasin kuvan, aikomuksena tänään tänne sen laittaa.
mulla synnytyksestä 3 viikkoa ja repesin raskauden viimesillä viikoilla tollee nätisti! :D mietin josko noi sais jollai tatuoinnilla piiloon :D
http://www.aijaa.com/v.php?i=5561917.jpg
Sulla on vielä linea negrakin tallella..:) melko samanlailla tulleet arvet kun mulla..:)
joo niin onkii :) millonkohan se häipyy? onko sun arvet jo vaalentuneet?
toi näyttää vähän ku karvoitus jatkuis ylöspäi :D
Mulla on kuva mahasta tossa edellisel sivul.. Kyllä se viiva siitä katoaa ajan myötä,mullakin oli viel 3 viikkoa synnytyksen jälkee..lääkäri luuli sitä leikkausarveks..:D
 
kannanottaja
Aika kallista tuo yksityisellä korjauttaminen..
http://www.siluetti.fi/fin/Plastiikkakirurgia/Abdominoplastia_pitka.shtml

Mut sinällään hyvä keskustelu ja hienoa, et kuvat kiinnostaa julkisuudessakin - aihehan on lähes tabu yhteiskunnassa, jossa vain mallin mittoja sopii esitellä. Palstallakin moni on harmitellut ettei halua mennä uimahalliin kroppansa vuoksi.
 
Hienon ketjun ootte daamit saaneet kasaan! Itsellä ei arpia ole, mutta oli niin kiva ketju että kommentoin. Blingblingillä on mun mielestä arpia lukuunottamatta tosi hyvä ja timmi maha!

NeitiPikkuInkkulin maha muistuttaa mun äitin mahaa, tai sitä millainen se oli kun olin pieni. Hän on hoikka, mutta maha oli kuin pullataikina. Ja musta se oli pienenä tosi ihana =D

Olen varmasti yksin mielipiteeni kanssa, mutta jotenkin tämä Savanna on aika symppis. Kehonkuva tuntuu olevan surullisen vääristynyt, mutta hän on aina kyllä kohtelias ja tsemppaava muita kohtaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Alkuperäinen kirjoittaja Adelade:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaija K:
Hei tää on just niinkun miun maha. Paitsi lisätkää tohon vielä pystyyn tehty sektioarpi joka vetää keskeltä kireelle että tosiaan muodostuu semmonen persevako...
Miten kauan tässä on synnytyksestä?
Synnytyksestä 4kk, sektio arpi jää kivasti piiloon tonne ton roikun alle... :)

Joo, pidetään finaali uimahallissa !
:LOL:

Viimeisestä uimahalli reissustani jäänyt mieleen piiiiiitkät tuijotukset, ihan kaikilta. Sekä pieni poika joka oli silminnähden kauhuissan tuijottaessaan vatsaani :whistle:
 
Kiva välillä tämmönenki ketju, mutta en siltikään laita kuvaa omasta röllöstä =)

Arpia riittää, vaikka ne on haalenneet vuosien saatossa, mutta läskit meinaa tulla takaisin ja se ahdistaa enemmän.. 15kg sitten mua ei arvet haitannu yhtään ku ne on tulleet siitä kun rakkaat lapset kasvaneet masun sisällä :heart:

 

Yhteistyössä