Vuoden rumin maha- kisa

äippä87
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Lohduttavaa nähdä etten ole ihan kaikista pahin. Mulla on sama aalto kun äippä87:lla :D mutta sen lisäksi isompi maha, ryppyisempi iho, ja napa vino ja rutussa. Arpia hiukan mutta en edes ajattele niitä koskaan sillä ovat melkolailla jo ihon väriset. :wave:
Ihan piristävää nähdä muitakin kunnon masuja :kieh: :D sillä mua kiukuttaa kun mun ystävät vinkuu aina mahojaan ja "läskejään" ja ovat juuri sellaisa hiton littamahoja |O :kieh:
Jee! Toinen aaltomaha \o_
 
Oho
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Ihania olette, kiva ketju.. rohkeita, kun uskallatte laittaa jotain noin luonnollisia kuvia :)
Tällaset ketjut piristää, toisin kuin ne "tulkaa kehumaan mua"-ketjut, missä näytellään luikkuvatsoja ja meikkinaamoja... Tässä ketjussa on totuus esillä!!

Ja toisakseen, sain tästä taas itseluottamusta lisää.. olen kuvitellut että mun pömppis on oikeasti ruma ja ällöttävä, mut eihän mulla ole edes arven arpea. Ja tää kommentti ei ollut pahalla teitä arpivatsoja kohtaan, vaan puhelua itselleni..

rohkeita olette :)
Tota, mitenhän ne "luikku" mahat ja meikatut kasvot ei ole TODELLISUUTTA?? Iski vaan silmään tuo. :eek:
 
oho
Alkuperäinen kirjoittaja blingling:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja blingling:
en osaa laittaa suoraa kuvaa,mut tästä lähtee

http://www.aijaa.com/v.php?i=5554143.jpg
Mä luulin, että mulla on paljon arpia kolmen raskauden jälkeen.. mut viet kyllä voiton. Ootko saanu kaksoset vai oliko vauva muuten iso?
pari lasta pyöräyttäny, 3500g ja 3800g. aina oon ollu hoikka ja pääs kasvamaan kuitenkin tuo massunen aika kokoseks, vaikkei kiloja sinällään tullut ku 12 molemmista.


tuo on kyllä jo paha:( mun mieskin sanoi että ei voi olla kenenkään oikeasti vaan se on netistä otettu.. hui! noita kun ei millän saa poiskaan:(
 
winga
ihanan rohkeita naisia. Kiitos teille! Blingbling saa mun ääneni ja hatunnoston sen vuoksi, että on niin sinut asian kanssa. Osallistun kisaan, kun saan oman massuni takaisin siellä pyöriviltä kaksosilta :)
 
hienoo tännehän saatiin lisää mahoja!
kylläpäs tulikin pitkä ketju tästä :) musta on kiva nähdä etten ole ainut jonka maha venähti ,mut ei mua loukkaa nuo nättimahasetkaan, niitähän sitä lähinnä julkisesti näkee. toisilla käy vähän paskempi tuuri vaan,no can do.

jee,mä johdan :LOL: koskaan mitään voittanu ni tän ees sit :LOL:
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Mites muuten muut arpimahaiset, ootteko paljon suurreet mahan pilalle menoa?
Itelle se ainakin oli tosi kova paikka ennen, mut jotenkin kun siihen suhtautuu huumorilla ja ennemmin esittelee kuin piilottelee, se ei häiritse samalla tapaa.
Tai ite ainakin oon tehnyt riipputiseisstä ja maharepusta ihan yleise vitsin joidenkin kavereiden kesken ja paljon helpommalla pääsee, kuin jos häpeilisi ja surisi pilalle mennyttä kroppaa.
Arvet mua ei haittaa tippaakaan. Mut toi roikko, mikä jäi... Kun se roikkuu tyhjänä, se leviää lantiolle. Ja persauskin näyttää siks leveemmältä.

No. Kunhan lapset on tehty, saatanpa hyvinkin mennä käväsemään mahan kiristyksessä..
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja Adelade:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaija K:
Hei tää on just niinkun miun maha. Paitsi lisätkää tohon vielä pystyyn tehty sektioarpi joka vetää keskeltä kireelle että tosiaan muodostuu semmonen persevako...
Mulla on kanssa vähän tämänlainen. Tosin teillä monella menee arvet tolleen pyöreesti navan ympärillä. Mulla menee alhaalta suoraan ylös. Mut muuten joo. Samaa luokkaa. (ja tuo persvako-ominaisuus tulee muuten myös vatsalihasten ansiosta :kieh: )
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi toiset raskausarpeutuu helpommin kuin toiset? Mulle tuli varsinkin ekassa raskaudessa hurjasti kiloja, mutta ei raskausarpia.
Onnea. Sulla on nykyihanteiden mukainen kudostyyppi.
Kiitos, mutta mun naama näyttää petolinnunperältä ja se on aina esillä toisin kuin maha...
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi toiset raskausarpeutuu helpommin kuin toiset? Mulle tuli varsinkin ekassa raskaudessa hurjasti kiloja, mutta ei raskausarpia.
Onnea. Sulla on nykyihanteiden mukainen kudostyyppi.
Kiitos, mutta mun naama näyttää petolinnunperältä ja se on aina esillä toisin kuin maha...
No jos mä voin sit lohduttautua sillä, et kasvoiltani ole ihan nätti. :D Mut maha on kuin pakanamaan kartta.
 
....
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Alkuperäinen kirjoittaja blingling:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja blingling:
en osaa laittaa suoraa kuvaa,mut tästä lähtee

http://www.aijaa.com/v.php?i=5554143.jpg
Mä luulin, että mulla on paljon arpia kolmen raskauden jälkeen.. mut viet kyllä voiton. Ootko saanu kaksoset vai oliko vauva muuten iso?
pari lasta pyöräyttäny, 3500g ja 3800g. aina oon ollu hoikka ja pääs kasvamaan kuitenkin tuo massunen aika kokoseks, vaikkei kiloja sinällään tullut ku 12 molemmista.


tuo on kyllä jo paha:( mun mieskin sanoi että ei voi olla kenenkään oikeasti vaan se on netistä otettu.. hui! noita kun ei millän saa poiskaan:(
taitaa miehes olla vajaa? vaikka olis netistä pengottu niin eiköhän se silti olis jonkun maha..
 
Huippu ketju ja hatun nosto kaikille kuvansa laittaneille!! Kunnioitettavaa rohkeutta mammoilla :) :flower:

Täytyy myöntää että itsellä ei olis asiaa tähän osallistua, oikein valaisi mun tietämystä arpisista mahoista kun näin nämä kuvat - en oo missään törmännyt vastaaviin, saati nähnyt kenelläkään tutulla. Vähän jopa hävettää että omaa mahaani oon pitänyt aivan kauheana :ashamed:
 
vieras
ihan satavarmasti joka ikinen ihminen tietää että tässä maailmassa kauniina pidetään vatsaa joka on litteä tai ainakin mahdollisimman lähellä sitä, iho on kiinteä ja raskausarveton, eikä näkyvissä ole sektioarpea tai muutakaan "epänormaalia".

siinä mielessä mun mielestä on aika älytöntä että ketjuun, jossa kysellään rumien vatsojen kuvia, tullaan laittamaan kuvia joissa on nykykauneusihanteen mukainen arveton, kohtuullisen litteä vatsa kun kuvan laittaja takuuvarmasti tietää mitä sillä rumalla tarkoitetaan :|

 
Näistä kuvista voisi kerätä kollaasin jota näytettäisiin seksivalistus tunnilla nuorille (erityisesti tytöille). "Syitä miksi ei kannata tulla raskaaksi" 8) Kiitos muillekkin kuvansa laittaneille, olin melko yksin arpieni kanssa ennen kun näin teidät. On kyllä kumma ettei uimahallissakaan ole sattunut mahakaimaa vastaan :ashamed:
 

Yhteistyössä