O
outik
Vieras
Jolly, jos ei olotila rauhotu, niin mene ihmeessä lääkäriin. Ei kuulosta todellakaan mukavalta :/
Omasta navasta. Kyllä noi ovistestit on kummallisia. Kuten oon kertonukin aiemmin, mulla ei ole oviksesta koskaan ollu oikeestaan mitään oireita, hyvällä tuurilla saattaa limoista jotain huomata. Nyt sitten kun noi testit oon tehnyt ja oletan että tänään ois se h-hetki, niin johan tuleekin jo huomattavaa oiretta
Äsken nipisti niin terävästi pari kertaa tosta vasemmalta puolelta, että sen on liityttävä ovikseen. Kai mä en sit vaan ole ennen kiinnittäny tollasiin ohimeneviin kipuihin mitään huomiota, mut nyt sit tulee oikein tarkkailtua kaikkee
Tulee itselle paljon parempi mieli, kun tietää edes suunnilleen varmaks että on oikeeseen aikaan asialla siellä makkarin puolella.
Edelleen vaan peukuttelua täältä sinne Sinille ja Tinsulallekin tietysti
Omasta navasta. Kyllä noi ovistestit on kummallisia. Kuten oon kertonukin aiemmin, mulla ei ole oviksesta koskaan ollu oikeestaan mitään oireita, hyvällä tuurilla saattaa limoista jotain huomata. Nyt sitten kun noi testit oon tehnyt ja oletan että tänään ois se h-hetki, niin johan tuleekin jo huomattavaa oiretta
Edelleen vaan peukuttelua täältä sinne Sinille ja Tinsulallekin tietysti