Vuoden rajaa lähestyvät

  • Viestiketjun aloittaja Eemi
  • Ensimmäinen viesti
Unelmoija78
Kiitos kaikille plussa tuulista!Toivotaan etta loytaa haikara talla kertaa tannekin suuntaan. En kylla edelleenkaan jaksa uskoa etta sielta plussaa tulisi, joten jatan testaamisen vasta viikonlopuksi kun on joskus tuo kierto venynyt muutaman paivan ylitsekin. JA kylla jannittaa, mutta ei uskalla viela testata. Sini oiskos sulla kans tulossa viikonloppuna testi jos hyvin kay?
Nilla tervetuloa joukkoon!Yhdyn jollyn sanoihin ja toivotaan etta haikara loytaa uuteen osoitteeseen ja pian!
Mutta nyt taytyy varmaan etsia itellensa tekemista ja unen tulosta tuskin on seuraavalle yolle tietoakaan. Palaillaan.
 
Sini_
Tervetuloa Nilla! :)

Puh, pah ja pöh noita herkkiä testejä, jotka houkuttelevat testaamaan liian aikaisin.. tein testin aamulla ja ihan puhdas negahan se oli.

En kuitenkaan ihan vielä luovu toivosta, aamulämpö 36,9. Viikonloppuna tosiaan sitten uusi testi, jos sitä ennen ei muuta tapahdu.
 
Eemi
Heippa hei taas! Hep, Nilla, tervetuloa ja kiitos onnitteluista. Mä en sitten lähde täältä kulumallakaan, että potkia saatte! ;) Sini, pah noita negoja, tuttu on tunne - mutta lämpö ainakaan ei ole tipahtanut. Vielä tsempataan!

Jolly, tuut sitten kertomaan, mitä lääkärillä oli sanottavaa, eikös? Ja joo, voitte peukuttaa mulle nyt jonkun ihanan työn... Sain just tietää, et tästä mun olemassaolevasta osa-aikatyöstä on ehkä mun työpari sanoutumassa irti kokonaan... Jos niin käy, niin sitten lähden kyllä minäkin! Mutta onko kellään tietoa, miten määräaikaisesta työsopimuksesta pääsee irti?? Kun se on ihan syystä kirjoitettu määräaikaiseksi projektin kestosta johtuen.

Mun työasiat on niiiin retuperällä ja stressaa mua, eikä vähiten sen takia, että saan sitten vain minimiäippärahan jos en välillä joulu-toukokuu tienaa reilusti rahaa (eli ole edes jossain töissä). Ihan kauhea tilanne. Pitäis vaan olla onnellinen, koska olen viimeinkin raskaana ja mulla on ihana mies jolla sentään on hyvä työpaikka... Ja sen tienesteillä meillä saattaa olla jopa mahdollisuus muuttaa ennen laskettua aikaa omaan kotiin! Nyt asutaan siis vuokralla, eikä asunto ole kovin lastenvaunuystävällinen (portaat ulko-ovelle ja heti ulko-oven jälkeen myös asuinkerrokseen, ei eteistä jne.).

Mutta nyt loppui valitus. Tiedot määräaikaisten työsuhteiden luonteesta ovat kuitenkin tervetulleita!
 
ex-jolly
Eemi, Työsopimuslaki sanoo ainakin näin:
Jollei muusta sovita, työntekijän noudatettavat irtisanomisajat työsuhteen jatkuttua keskeytyksettä ovat:
1) 14 päivää, jos työsuhde on jatkunut enintään viisi vuotta;
2) yksi kuukausi, jos työsuhde on jatkunut yli viisi vuotta.

Työsopimuslakihan takaa meille vähimmäisoikeudet, onko teillä joku työehtosopimus vai noudatetaanko lakia? Jos et noudata irtisanomisaikaa (siis ole sitä irtisanomisaikaa töissä) joudut maksamaan työnantajalle irtisanomisajan palkan. Onko sun työsopimuksessa irtisanomisaikaa? Tietenkin sopimalla työnantajan kanssa pääsee joskus aika pitkälle.

Hei, se kiva soitti mulle! No niin, raportti: (jos ny enää muistan mitä se sanoi) progestiiniarvot oli normaalit, mutta laskevat nopeasti. Ovis on siis ollut, Jes! Hän kirjoitti tuohon naapuriapteekkiin sitten reseptin lugesteronia, ja niitä pitää alkaa (meinasin kirjottaa että syömään... ne on emätinkapseleita...) käyttämään kp 15 ja käytetään käytännössä kierron loppuun ja vähän ylikin jos menkat ei ala. Mutta jos vuoto alkaa, voi käytön lopettaa. Ja seksiä taas lääkärin määräyksestä tiettyinä kiertopäivinä, ei varmaan haittaa jos annostuksen jaksaa ylittääkin =) Sekstailut ajoitetaan ennen ja jälkeen lugesteronin aloituksen.

Sitten jos menskut alkaa, niin soitan polille hoitajalle ja pyydän lääkäriltä uuden soittoajan.

Mun käyrä on taas selvästi nousussa, kiitos yhden vaivaisen puhelinsoiton! Nyt voin lähtä hymy korvissa syömään, kun on työhommat ja omat hommat hanskassa... ja hanskat hukassa =)
 
Tinsula
Moi neitokaiset :)
Voisinkohan liittyä seuraanne? Olen kirjoitellut kesän vauvakuumeisissa, mutta se ryhmä tuntuu kuivuneen kasaan...
Elikkäs, me ollaan yritetty lasta kesäkuusta alkaen mulla kierto on ollut aika pitkä 36-39 päivää. Ei olla vielä lähelläkään vuoden rajaa, mut tää tuntu parhaimmalta keskusteluketjulta...
Nyt ois kp26. Mutta olin viimeviikolla munasarjojen ultrassa ja se lääkäri sano että ovulaatio olisi ollut viime tiistaina eli 9 päivää sitten. No nyt sitten täällä jännäilen ja tietenkin oireita on paljon joko päässä kehitettyjä tai sit oikeest. En tiedä, aattelin testaill ens viikon alussa, eiköhän se sillon jo pitäis näkyä :)
Oireita mulla on esim:
- maha on ollut turvoksissa viikonlopusta alkaen
- ja sellanen jännä painon tunne ja nipistely välil jopa vihloo oikeelt puolelt.
- Rinnat ei oo arat mut nännit on erillaisest jotenkin punasemmat ja isommat ja nännipihoihin on tullu sellasii pieniä "näppyjä/nystyröitä"
-väsyttää
- tunteetkin taitaa olla aika pinnassa, kyyneleet meinaa tulla herkästi silmiin. En kylläkään ole itkenyt....
Nuo nyt päälimmäiset oireet, niin ja tuntuu et on nälkä koko ajan.
Voi hitto, menis tää aika nopeest. Tietenkin sit taas ens viikolla putoon lujaa ja korkeelt, niin kun jo monta kertaa....

Mukavaa päivää kaikille :)
 
ex-jolly
Moi Tinsula, mukaan mahtuu! Niin tuttua tuo oireilu, mulla ne on vaan aina paljastunu siksi oman mielikuvituksen tuotteeksi. Onkos sulla muuta hoitohistoriaa tai muuta hoitosuunnitelmaa olemassa kuin tuo munasarjojen ultraus, jonka mainitsit?

Niin, höyrypäisenä en tajunnu sanoa, että tämä lugesteron on siis tarkoitettu avuksi siihen, että kierto on niin lyhyt, ja siksi kai se progestiiniarvo niin nopeasti laskee. Ajan kyllä heti tänään kotiin apteekin kautta, sen verran toiminnan tyttö olen. Hyvä kun saa jotain konkreettista avuksi tähän juttuun, kun tosiaan tuntuu tilanne nyt siltä, että tää on ihan turhaa tahkoamista tämän endonkin kans. Eiköhän nämä lugesteronit näytä kykynsä ihan muutamassa kuukaudessa, ja sit jos tulosta synny, kaivetaan puukot naftaliinista.

Hei eemi, onko se nykyinen työ niin ällöä, ettet ilman työkaveria sitä jaksa, vai mikä siinä on vialla. Mähän laskin heti yhteenlaskua täällä, ja funtsin, että jos voisit tehdä siellä enemmän työtä, saisit paremmat päivärahatkin... ja olisko siinä kiristämisen mahkuja, "suostu" tekemään enemmän työtä, mutta palkkaa pitää tarkistaa...
 
Unelmoija78
No niin tatihan se sielta sitten alkaa tuhruttaa. Semmosta vaaleenruskeeta vuotoa mutta vain aamulenkin jalkeen ja nyt ei sitten mittaan, mutta eikohan se tati sielta sitten kunnon jyrinalla saavu varmaan jo huomenna heti aamujunalla.No kylla tata hieman odottelinkin,mutta on se aina niin pirun vaikeeta yrittaa taas ajatella positiivisesti kohti uutta kiertoa. Varsinkin kun mies ei ole kotona...no mutta se omasta surkuttelustani.
Hienoa Jolly etta sait heti reseptin niihin lugeihin ja toivotaan parasta etta nyt sitten lahtisi se plussa kierros sinun suuntaan!Tervetuloa myos Tinsula!
Anteeksi nyt jaa hieman lyhyeksi ja mutta on tunteet melkosen herkassa.
 
Eemi
Voi Unelmoija... Ollaan hengessä mukana. Tinsula, tuu vaan tänne! Ties vaikka noilla oireilla se plussa tulis heti samantien! :)

Jolly, ihmeesti helpottaa, kun on sotasuunnitelma valmiina. Tosi hienoa että sait heti luget kehiin, eiköhän niistä apua ole. Mahtavaa, mahtavaa, homma etenee!

No siis, selitän vielä kerran. Opetusalalla kun olen ja vielä yksityisellä opetusalalla, niin meillä noudatetaan työehtosopimusta, jonka mukaan määräaikaisesta sopimuksesta ei pääse eroon ei työnantaja eikä työntekijä ilman molemminpuoleista sopimusta. Eli ei tule tapahtumaan, enkä tiedä viitsinkö edes kysyä, kun välit muutenkin on tulehtuneet pomon kanssa. Lisää työtä en ko. työpaikasta saa (enkä edes haluaisi!). Totta kai haluaisin mahd. hyvän äippärahan, mutta kun ei niitä töitä niin vain osa-aikaiselle ole. Varmaan jos voisinkin irtisanoutua, niin saisinkin jotain muuta kokopäiväistä hanttihommaa seuraavaksi 6 kuukaudeksi jotain kautta!

Eli jos joku keksii jonkun hyvän keinon, jolla saisin pomon päästämään mut menemään, niin kertoo vaan! Sairaslomaa täytyy ottaa jos ei pää kestä (mulla on ahdistuneisuus/masennushistoriaa), mutta muuten en tiedä. 7 kuukautta tuntuu nyt niin hiton pitkältä ajalta.

Mulla on nyt hirveä yritys ajatella positiivisesti tätä työasiaa... Ei se kyllä oikein onnistu. Onneksi kaverit on olleet kanssa hyvin tukena, yksin en tätä sotkua jaksais! Kiitti teillekin ihan kaaamalasti kun saan urputtaa aina tätä samaa. :)

Sini, mikä meininki??
 
Sini_
Mikäs täällä, kiitos Eemi kysymästä! :) Työpäivä alkaa olemaan lopuillaan ja illalla pitäisi lähteä koko perheen voimin oikein isoon markettiin ostoksille tuon pikkuisen lähikaupan sijaan.

Iski ihan mahdoton himo kylmään mandariinimehuun! Älkää kysykö mistä se himo tuli, mutta ah, miten hyvää se olisi juurikin nyt...

Edelleenkään ei mitään ihmeellistä oloa, oikeastaan kyllä pikkuisen on kuvottanut nyt iltapäivästä, mutta saattaa ihan johtua tuosta meidän kauheasta automaattikahvista, mitä on tullut päivän mittaan lipiteltyä ihan liikaa!

Unelmoijalle iso virtuaalihali! :-(

Tinsula, oikein paljon tervetuloa mukaan kivaan porukkaan!

Hyvä Jolly kun asiat liikahtavat eteenpäin, sitten sitä taas jaksaa painaa! ;-)
 
ex-jolly
Pahus jos täti yrittää myös unelmoijalle... yritä pitää se akka loitolla, mä yritän pidätellä sitä täällä, ettei se tulis sinne. Ja sini, outoja mandariinihimoja

No voe kettu noita Eemin työkuvioita, voiko noin ärsyä asetelmaa ollakaan. Eli tässä tapauksessa määräaika ON määräaika. Mutta, kuten sanoit, yritä vielä positiivista ajattelua!
 
Eemi
Huomenta... Mulla kädet tärisee, yritän tänään jutella pomon kanssa, josko päästäisiin sopimuksen purkuun. Olen valmis vaikka maksamaan sakkoja sopimusrikosta, olen niin väsynyt tähän työhön. Ja kyllä tää raskauskin antaa osansa tähän soppaan, en ole nukkunut viikkoon ja nytkin on huono olo. Voi p...a. Laitan taas viestiä jos jotenkin selviän elämään tästä tilanteesta.
 
Sini_
Tsemppiä Eemi! Varmasti jännittää, mutta rohkeasti vaan!

Eipä mitään uutta, aamulämpö 36,8. Eilen kaupasta ostin tropicana mandarin mornig -mehua ja aaaaaah, voiko mitään sen parempaa olla! Itsellä ei oireita mihinkään suuntaan, miehellä eilen tuntui olevan PMS -onkohan mun oireet siirtyneet hänelle.. No, ei mitään vakavaa, kunhan tiuski vähän joka asiasta. Sain itseasiassa imuroitua vielä kauppareissun jälkeen.. hmmm.... kummallista tarmokkuutta! :)
 
ex-jolly
Voi Eemi, tsemppiä tosiaan, ota rauhallisesti, hengitä syvään, yritä säilyttää rauha maassa, niin neuvottelut pääsevät käyntiin.

Sini, meidänkin isännällä on joskus ihan selvät PMSsät ja ilmenevät juuri samoin kuin teillä =) mutta niistä selvitään parhaimmin, kun antaa vaan rauhassa tiuskia, sitten se huomaa parhaiten lopettaa kun ei saa riitakaveria.

Isäntä ilmoitti eilen kylmän rauhallisesti, että on pois viikonlopun just silloin, kun on seksiä lääkärin määräyksestä =/ Meinasin kilahtaa, mutta sain pidettyä mölyt mahassa siitä, että minä tyttö se vaan alan hormoonia tunkemaan reijästä sisään, ja sinä poika aijot vaan vaihtaa maisemaa otollisimpaan aikaan hyvän harrastuksen varjolla... Ehkä on viisainta olla hiljaa, siitä tulee vaan taisteluasetelmat, jos alan vinkumaan tän takia. Enkä oikeasti edes halua vinkua. Nyt peukutusta sitten kaivataan täällä suunnalla siihen, että se ovis olis just tämän viikonlopun jälkeen, se olis kyllä ihan mahdollista jos vertaa viime kierron tuntemuksia tähän tulevaan. Joten db -minulle kiitos!

Mikä unelmoijan tilanne? Nilla ja Moon Fairy?
 
Eemi
Jolly hei, sun positiivista ajattelua ei sitten voita mikään. Mä tsemppaan ainakin ihan täysiä, että ovis hiukan siirtyis (eikös siitä viimeksikin ollut viitteitä?) ja pääsisitte tositoimiin! Tai sitten vaan su-illalla miehen kotiutuessa hirveä simppojen täsmähyökkäys! Mut mulla oli paljon samoja fiiliksiä silloin kun clomeja napsin, ja miestä ei sitten just SILLÄ HETKELLÄ huvittanutkaan. Vedin muutamat kilarit niistä, mutta onneksi ne pystyttiin sopimaan.

Sini, kuulostaa niiiin lupaavalta, että ne lämmöt ei oo tippuneet. Hitto vieköön, kyllä toinen plussa tekis terää! Joten peukut on pystyssä... Ja tuo on muuten hyvää mehua!

En sitten ehtinyt näkemään pomoa aamulla, toivottavasti ruokiksella. Mulla on koko ajan hirveä paniikki, pelko, ahdistus, huonovointisuus ja unettomuus - ja pelkään, että tällä aiheutan vielä keskenmenonkin! Ei näin voi jatkaa. Saikkua huomiseksi, jos tänään saisi asian hoidettua. Kiitti miljoonasti, että olette olemassa! Olette ihania.
 
Sini_
Pöh tuota sinun ukkoasi.. mutta muistahan, että siittiöt säilyvät kyllä hengissä jopa 3-5 päivää eli juuri ennen hänen lähtöään vaan simpat sisään, niin on kyllä pariksi päiväksi vähintään homma kunnossa. Ja sitten taas uutta satsia, kun tulee tilaisuus!

:)
 
Sini_
Edellinen viesti siis Jollylle... mikähän mua tänään vaivaa, kun en saa millään yhdessä viestissä selkeästi ilmaistua asiaani, näemmä pitää joka kerta laittaa vielä korjausviesti.. no, välillä vaan on tälläistä!
 
ex-jolly
Joo, se on kyllä välillä ihan pöh =) ja täytyy kyllä yrittää sitte ennen lähtöä saada satsit, ja hyökätä heti sen kimppuun, kun se palaa.

Ja muutenkin yritän nyt säilyttää tämän positiivisen ajattelun koko ajan, täytyy muistaa että voi tulla se päivä eteen, kun täytyy sanoa ääneen, että tämä yritys päättyy nyt tähän, ja meille ei tule toista lasta. En saa luoda tähän nyt sitä asetelmaa, että lapsi on PAKKO TULLA. Jos niin pääsee käymään ja sitten joudutaan laittamaan piste koko hommalle, menen kyllä jonkinlaiseen psykoosiin tai jotain, joten yritys siis jatkuu omalla painollaan ja hyvillä mielin. Jos yritys pitää lopettaa niin maailma ei kaadu siihen. Meillä on jo yksi ihana elämän sisältö.

Oisko sulla, Sini YHTÄÄN havaittavissa mitään tissikipuja tai kuvotuksia??? (ei yhtään malttamattomana täällä venaillaan sun uutta testausta...)

Eemi, tuo ällötysolo ei kuullosta yhtään kivalta =( toivottavasti saat kakisteltua tänään pomolle edes jotain, niin sekin varmaan jo auttais, että olet saanut sanottua vaikka se ei siitä hyvää tykkäiskään. Ymmärrän tuon pelon, että oma olotila tekee jotain pikkuiselle, mutta eihän sitä onneksi itse pysty mihinkään keskenmenoon vaikuttamaan millään lailla. Se on kyllä hyvässä suojassa siellä!

Voisin sanoa samoin kuin Eemi, kiitti että olette olemassa, omituista, että pelkkä olemassa olo saa toiset hyvälle mielelle?
 
Sini_
Huomaan olevani ihan riippuvainen jo teistä... koko ajan pakko käydä katsomassa olisiko joku kirjoitellut jotakin! :)

No en voi sanoa millään muotoa tissien olevan kipeät tai arat, mutta.... tsadaaa... jotakin tuntemuksia kuitenkin. Huomaan ns. tiedostavani ne, jos vaikka venyttelen tms. Ne jotenkin tuntuu, normaalisti ne ei siis tunnu miltään. No, joo.. toi nyt on jo ihan oireiden kyttäämistä ja tulee ihan keksimisen maku, mutta kuitenkin..

Oikeasti kyllä vähän kuvottaa.. ei siis mitenkään niin, että siitä mitään johtopäätöksiä voisi vetää, mutta sellainen pieni kuvotus on päällä. Edelleen korostan, että voi hyvinkin johtua tuosta meidän kahvista, se on kamalaa.. mutta paremman puutteessa sitäkin vaan tulee juotua. Vähän aikaa sitten kahvi oli oikeasti ihan järkyttävän pahaa.. mukiinkin nousi kahvin pinnalle paksu rasvakerros, yök. Tätä sitten ihmeteltiin, oikein tilattiin ammatti-ihminen putsaamaan koko kone, josko se olisi auttanut, mutta ei.. sitten kerran yksi meidän osastolainen näki, kun toimistopalvelun tyyppi täytti sitä automaattia ja huomasi ihan vahingossa, että se kahvi oli vanhentunutta jo aikaa sitten! No jo löytyi syy, helv...vanhentunutta kahvia juottivat meille!! Kuulemma ihan vahingossa.. jeps, kuitenkin olivat huomanneet, mutta eivät vaan raaskineet heittää "hyvää" kahvia roskikseen.. Se on tätä aikaa, että kaikessa taas säästetään! ;-)
 
Moon Fairy
Haudi!

En ole kerennyt kirjoittelemaan, kun olen nyt tämän viikon lomalla Lapissa appivanhempien tykö. :) Etsiskellään samalla kämppiä, kun meillä tosiaan on tarkoituksena muuttaa tänne mahdollisimman pian. Ei meinaa löytyä sopivaa kämppää, tai no onhan noita mutta kaikki takuuvuokrat sun muut on päätähuimaavia näillä tuloilla mitä meillä tällä hetkellä on. :/ Ihana olisi saada joku rivitalon pätkä...

Tervetuloa Tinsula! Ja osanotot unelmoijalle tädistä. :( Toivottavasti se täti ei tuu sinne Sinin tykö! Tsempitykset eemille työsopparin neuvottelujen kanssa ja jollylle että ovis tulisi oikeaan aikaan!

Mitäs mun tilanteeseen... Ei hajua siitä, mikä kp menossa kun yritän olla seuraamatta, mutta luulisin oviksen sattuvan ensi viikon alkuun. Stressiä pukkaa niinku normaalistikin, kun koulu loppuu ensi viikolla ja väliaikainen hyvä jobi olisi kiva löytää, ennen kuin muutetaan Lappiin. Jos nyt satutaan ees löytämään se kämppä ennen vuodenvaihdetta, prkl! Ja työhakemuksiakin olen lähetellyt tänne minne oltais muuttamassa... Saas nähdä mihin suuntaan menee tilanne lähiaikoina.
 
ex-jolly
Onkohan se Unelmoija-parka ihan masiksessa sen tädin kanssa, kun sitä ei näy. Voi parkaa...

Kuinkas Eemin neuvottelujen kävi? Täällä on kynsiä pureskeltu sun puolesta, tule kertomaan miten kävi! Ja toivottavasti saat jo ens yönä vähän paremmin nukutuksi, se alkaa muuten syömään miestä (ja naista) kun ei saa nukuttua! Pakkohan sun on saada joku järjestys tähän tilanteeseen, muuten luhistut siihen ahistukseen, hitto!

Pitäis vielä hetki jotain duunata ja sitten sokkona suunnistamaan tuohon hernerokka-sumuun kotia kohti!

 
Unelmoija78
Heissan,
Hmm...taalla hieman ihme tilanne, se eilinen tuhru oli vain aamulla ja sen jalkeen ei sitten mitaan. Mittasin jopa aamulla lammot ja olivat edelleen 36.8, jos ei nyt sitten jotain flunssaa pukkaa. Hieman huono olo tanaan, mutta se taas voi johtua vasymyksesta kun eilis ilta meni kyynel myrskyn seassa. Sain kai jonkin ihme hormooni kohtauksen, en tieda, nyt aivan naurattaa. Taitaa olla etta Jolly on hyvin pidellyt tadin siella ainakin tahan asti joten sormet ristissa...vaikka ei edelleenkaan uskalla toivoa juuri kummempia.
Eemi mikas siella on se tyotilanne sitten talla hetkella, onko tullut mitaan uusia uutisia? Jollylle pitelen ehdottomasti ovulaatio peukutukset ja kuten sini sanoikin etta kylla ne simpat saattaa siella uiskennella hyvissa oloissa sen 3-5paivaa. Ja mina kans alan kylla olla koukussa tahan palstaan. Mutta ei toisaalta ehdi kuin ruokkiksella kayda...ehka hyva niin.
Kiva kuulla sinusta jalleen Moon Fairy ja onnea kampan metsastykseen, toivottavasti pian loytyy se oikea. Sini koskas meinaat testailla? Mulla hieman samaa nuo tissi oireet kans, venytellen tuntuu ja iltasin kun telkan edessa kauan lohonnyt niin siina noustessa melko raskaalta tuntuu, mutta sen toisaalta voin hyvin kuvitellakin. No mutta taytyy jatkaa toita, melkonen kiirus, mutta ei pysty keskittyyn!!!!!
 
ex-jolly
Vautsi mikä tilanne Unelmoija, sullahan on jo kp 35/31-33 vai kuinka! Nyt ÄKKIÄ raskaustestin ostoon, vai oliko sulla se pölyyn hautautunut versio kotona... ei, kyllä se oli Sinin ja se on jo käytetty? Mitäs se eemi sanoikaan, että unelmoija plussaa... Mä NIIN toivon, että ne on kunnolla myöhässä, ainakin seuraavan vuoden olis kohtalaista =) Ja tuo eilinen kohtauskin viittaa kyllä johonkin suurempaan...
 
Tinsula
Unelmoija lupaavia oireita :) mullakin oli eilen lämmöt 37 mut hetki sitten kun mittasin oli vaan 36,2.... höh. Mut mullakin rinnat tuntuu, ei kyl oo kipeet. Mahallaan ei kyl pysty olee ja edelleen turvottaa.
Onko teillä jotain jännäys listaa? Kun oon vähän nyt pihalla mis vaihees ketäkin menee...
Eemi, voi kuulostaa todella ankeelta sun työ. Eikä varmaan kaipaa yhtään ylimääräsii ressei. Pidän peukkuja että työasiat järjestyy parhain päin :)
Illan jatkoja :)
 

Yhteistyössä