En ymmärrä, en. Miksi niitä lapsia pitää tehdä jos ei niitä halua? Vuoden ikäinen tekee surutyötä jos joutuu viikoksi eroon vanhemmistaan.
Ja te jotka luulette, että ainoa tapa tutustuttaa lapsi muihin aikuisiin on dumpata ne muitten niskoille... Kyllä ainakin minun 2v tyttärelläni on hyvät suhteet mm tätiin, enoon, isoäitiin, isoisään ja jonkun verran jopa isänpuoleiseen isoäitiin vaikka ei ole koskaan ole ollut minusta yötä erossa. Me aikuiset kun tulemme keskenäänkin toimeen enkä minä räjähdä vaikka "joutuisin" viettämään aikaa perheeni kanssa. Me voimme kaikki viettää aikaa yhdessä. Aika raju tekosyy väittää, että hylkää lapsensa "lapsen parhaan" vuoksi. Ei siinä mitään lapsen parasta mietitä vaa ihan omaa napaansa. Sellaista napaa joka joko ei ole ihan kypsä vanhemmaksi tai sitten ei etukäteen oikein miettinyt mitä on tekemässä.
Miksei omasta elämästään voi nauttia sellaisenaan? Ihan lapsineen kaikkineen? Ei elämää tarvitse lopettaa vaikka olisi pieniä lapsia. Eivätkä ne lapset aina ole pieniä, joku päivä sanovat ihan itse että moro mutsi, mä lähden viikoksi pois. Ei niitä jo vauvoina tarvitse jättää eikä se tee niille hyvää. Me käytiin tyttären kanssa just kahden viikon ulkomaanseikkailulla, oli tosi hauskaa
Tyttö sai nähdä kummitätiänsä ja minä ystäviäni. Sen lisäksi käytiin vähän sukuloimassa.