Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Voi prkl. Unohdin rekkautua ulos....Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Timppa!
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Voi prkl. Unohdin rekkautua ulos....Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Timppa!
No ei todellakaan ole. Paskin palstalainen titteli sopii hälle.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Shadi.
Se on sun mielipiteesi,anna mun pitää omani =)Alkuperäinen kirjoittaja kyylien kyylä:No ei todellakaan ole. Paskin palstalainen titteli sopii hälle.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Shadi.
:ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Mä annan ääneni päättömälle. Se on kyllä joutunut kuuntelemaan miljoonat itkut ja kiukut eikä kertaakaan nurissut. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön::ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Mä annan ääneni päättömälle. Se on kyllä joutunut kuuntelemaan miljoonat itkut ja kiukut eikä kertaakaan nurissut. :heart:
no et varmaan tiedäAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Nyt mä tiedän mikä päätön on ammatiltaan :attn:
No sä oot ruusan bodyguard,ups sori kun mä paljastin sen :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no et varmaan tiedäAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Nyt mä tiedän mikä päätön on ammatiltaan :attn:
tai jos tiedätkin niin et sitä tänne kirjota :attn:
:attn: NO MIKÄ SE ON? :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Nyt mä tiedän mikä päätön on ammatiltaan :attn:
Hä? Kuin? Multa lähtee oikeaa koukkua ja vasenta suoraa (ja vielä kipeä potku sääriluuhun) ihan omasta takaa jos tarpeen.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:No sä oot ruusan bodyguard,ups sori kun mä paljastin sen :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no et varmaan tiedäAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Nyt mä tiedän mikä päätön on ammatiltaan :attn:
tuon mä olen kuullu livenäkin, mutta en ole, kenenkään...Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:No sä oot ruusan bodyguard,ups sori kun mä paljastin sen :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no et varmaan tiedäAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Nyt mä tiedän mikä päätön on ammatiltaan :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Voi prkl. Unohdin rekkautua ulos....Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Timppa!
No kun sulla kävi se ihme hiipparikin siellä :|Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Hä? Kuin? Multa lähtee oikeaa koukkua ja vasenta suoraa (ja vielä kipeä potku sääriluuhun) ihan omasta takaa jos tarpeen.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:No sä oot ruusan bodyguard,ups sori kun mä paljastin sen :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no et varmaan tiedäAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Nyt mä tiedän mikä päätön on ammatiltaan :attn:
Olkoot,saat pitää Vielä salaisuutesi :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:tuon mä olen kuullu livenäkin, mutta en ole, kenenkään...Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:No sä oot ruusan bodyguard,ups sori kun mä paljastin sen :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no et varmaan tiedäAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Nyt mä tiedän mikä päätön on ammatiltaan :attn: