Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:*reps kops*Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Voi prkl. Unohdin rekkautua ulos....Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Timppa!
Täällä on monta mukavaa,en ala luettelemaan.
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:*reps kops*Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Voi prkl. Unohdin rekkautua ulos....Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Timppa!
Täällä on monta mukavaa,en ala luettelemaan.
se ei ollu se pointti vaan yleensä tää sisäpiiri joka jyrää muut jalkoihinsa.Alkuperäinen kirjoittaja Ex-rekkautunut:Miksi te ette ehdota jotain muuta? Tietenkin äänet saa ne, jotka täällä eniten ovat äänessä. Ei sen kummempaa.Alkuperäinen kirjoittaja pummi:peesiAlkuperäinen kirjoittaja soap:huomasin saman..Alkuperäinen kirjoittaja hah:Johan oli tyhmiä ehdotuksia palstan kivoimmasta. Piiri pieni pyörii taas.
Miks sun piti vaihtaa?Alkuperäinen kirjoittaja RazZmatazZ:Jep, joskus vaan on pakko. Ei kyllä ihan äkkiä aukene tuo sun uus, mun piti ihan laittaa selitystä proffaan! (mikäli edelleen mietit kuka oon, niin ex-luutalempihän minä. )Alkuperäinen kirjoittaja Farhan Maabaad:Joskus on vaan pakko...Alkuperäinen kirjoittaja RazZmatazZ:Heheii, sinäkin oot vaihtanu nikkiä!! =)Alkuperäinen kirjoittaja Farhan Maabaad:Ehdottomasti Gang Bang! :heart:
Kukaan ei vaan tiedä nykyisen nikkini merkitystä.
Ei onneks tullu niitä perskärpäsiä mistä sillon heiteltiin, mutta tuli sellai olo että nyt vaihtuu nikki uudenvuoden kunniaks!Alkuperäinen kirjoittaja Farhan Maabaad:Miks sun piti vaihtaa?Alkuperäinen kirjoittaja RazZmatazZ:Jep, joskus vaan on pakko. Ei kyllä ihan äkkiä aukene tuo sun uus, mun piti ihan laittaa selitystä proffaan! (mikäli edelleen mietit kuka oon, niin ex-luutalempihän minä. )Alkuperäinen kirjoittaja Farhan Maabaad:Joskus on vaan pakko...Alkuperäinen kirjoittaja RazZmatazZ:Heheii, sinäkin oot vaihtanu nikkiä!! =)Alkuperäinen kirjoittaja Farhan Maabaad:Ehdottomasti Gang Bang! :heart:
Kukaan ei vaan tiedä nykyisen nikkini merkitystä.
Selkiskö sulle oikeesti mun nikkini merkitys? =)
Vinkki: Se on Egyptin "murretta".Alkuperäinen kirjoittaja RazZmatazZ:Ei onneks tullu niitä perskärpäsiä mistä sillon heiteltiin, mutta tuli sellai olo että nyt vaihtuu nikki uudenvuoden kunniaks!
Ja ei kyllä selvinny vieläkään toi sun nikki... :ashamed:
Heh, yritin googlettaakin tuon sun nikkis mutta tuloksetta! Egyptin murre ei oo ihan tuttua mulle!Alkuperäinen kirjoittaja Farhan Maabaad:Vinkki: Se on Egyptin "murretta".Alkuperäinen kirjoittaja RazZmatazZ:Ei onneks tullu niitä perskärpäsiä mistä sillon heiteltiin, mutta tuli sellai olo että nyt vaihtuu nikki uudenvuoden kunniaks!
Ja ei kyllä selvinny vieläkään toi sun nikki... :ashamed:
Sun nikki on melko erikoinen.