vieras
Pakko äänestää montaa kun niin monet on ollu mulle ystävällisiä tän vuoden aikana. Eli JybisKeittiönoitaJonseredPeikkopojankylkiluuAurynScarlettHyacinthBucketJuicefaniKookostaPennonen
no Sankkuli tietenkinAlkuperäinen kirjoittaja juuh:joku ässällä alkava oli kerran kiva.en muista ku oon hiukan ottanut.
ooooh kerrankin minäkin pääsin tälläiseen ketjuun :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:aamuäree tai tyssy
mäki lisään keittikselle ja scarletille viä ääneni B)Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:ooooh kerrankin minäkin pääsin tälläiseen ketjuun :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:aamuäree tai tyssy
Mun ääneni menee, sisukkaalle, tyssylle, scarletille ja keittiönoidalle.
härregyyd, miten mä sut unohdin!Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:keittis.
ja aamuäree, sun ansiosta mulla on ylihuomenna mekko :heart:
Voi prkl. Unohdin rekkautua ulos....Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Timppa!
Ja lisää nauruaAlkuperäinen kirjoittaja Timppa:Voi prkl. Unohdin rekkautua ulos....Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Timppa!
Pirulaane tai joku vastaava?Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Kuka ihme toi PalstaVasara on? Tänään törmäsin siihen nikkiin ekaa kertaa vasta, mut eipä taida olla ihan uusi palstalainen..
Kiitokset kunniasta =) , mä luulin olevani niin huomaamaton, ettei mua kukaan muista. Itse voisin mainita nikiltä irl-tutut tanene ja Snapsikäsi Edward, ovat mukavia luonnossakin =) :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:Mä en tunne ketään, joskus muistelen nauraneeni hermoraadolle. Siksi ääneni menee hälle =)
Muoks. Just tuli mieleen nättitähti ja Tallu, oikein kivan tuntuisia ovat!
No helvata, niinpä tietty!Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Pirulaane tai joku vastaava?Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Kuka ihme toi PalstaVasara on? Tänään törmäsin siihen nikkiin ekaa kertaa vasta, mut eipä taida olla ihan uusi palstalainen..
... mikä helvata? :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:No helvata, niinpä tietty!Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Pirulaane tai joku vastaava?Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Kuka ihme toi PalstaVasara on? Tänään törmäsin siihen nikkiin ekaa kertaa vasta, mut eipä taida olla ihan uusi palstalainen..
kiitos :hug:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:monta etten osaa sanoa..
keittis
bad virgin
bonaire
palsta vasara
nyynä
timppa(kiitos riistaresepteistä )
ja muutama harmaakin joiden kansa tullut hyvää juttua ja tullut tosi hyvä mieli...
se riippuu mistä roikkuu..ainahan sitä on jokaisella meistä huonoja päiviä ettei voi olla mrs/ms sunshine koko ajan..