vierailija
Juu, olen hirmu jännittynyt!!Ootetaan jännityksellä mitä viihdyttävää Ihmemaan Lissu vääntääkään tähän
Juu, olen hirmu jännittynyt!!Ootetaan jännityksellä mitä viihdyttävää Ihmemaan Lissu vääntääkään tähän
"Powell was easiest to vote off the island, especially as the president was getting complaints about her from a number of people.Trump campaign says attorney Sidney Powell is NOT part of legal team
In a written statement issued by Trump's personal attorney Rudy Giuliani, and his senior campaign adviser, Jenna Ellis on Sunday, they said: 'Sidney Powell is practicing law on her own.'www.dailymail.co.uk
No mikä muukaan voisi olla kyseessä?Mikä taktikointi? Miksi?
No juuri kuten on sanottu, että hänen "teoriansa" ovat liikaa jopa Trumpin lakimieskaartille. Salaliittoteoreetikon puheita ja väitteitä, jotka on kerta toisensa jälkeen kumottu. Mitä vielä tulossa?No mikä muukaan voisi olla kyseessä?
Ketjussa väitetään Sidneyn saaneen kenkää. Ei siitä ole kyse.
Tuossa linkkaamassasi? Daily mailissa Sidney sanoo näin:
'I will continue to represent #WeThePeople who had their votes for Trump and other Republicans stolen by massive fraud,' she continued. 'The chips will fall where they may, we will defend the foundations of this great Republic.'
Mitäs Lissu tähän sanoo?No niin..
Yhdysvallat | Trumpilta vihdoin vihreää valoa vallanvaihdon käynnistämiselle – Vannoi jatkavansa taistelua vaalituloksen kumoamiseksi: ”Uskon, että tulemme voittamaan”
Yhdysvalloissa monet politiikan kommentaattorit arvioivat, että tämän lähemmäksi tappion tunnustamista Trump tuskin tulee.www.hs.fi
Ei tuo kuulosta minusta kovin uskottavalta.No juuri kuten on sanottu, että hänen "teoriansa" ovat liikaa jopa Trumpin lakimieskaartille. Salaliittoteoreetikon puheita ja väitteitä, jotka on kerta toisensa jälkeen kumottu. Mitä vielä tulossa?
Juu, tätä odottelin kyllä. Kun meillä on täällä kuitenkin henkilö, joka tietää!Ei siis Hugon osallisuudesta haluta mainita mitään. Ullatus.
Minun mielestäni sinun väitteesi eivät kuulosta uskottavilta.Ei tuo kuulosta minusta kovin uskottavalta.
Ei missään ole lukenut, että Siedney olisi saanut fudut.
Sidney on arvostettu lakimies. Tunnettu rehellisyydestääb. Ei ole syytä epäillä, etteikö hän jatkaisi samalla linjalla. Tässä on hänen maineensa kyseessä ja se on paljon.
Mitäs mieltä tästä Lissu?No niin..
Yhdysvallat | Trumpilta vihdoin vihreää valoa vallanvaihdon käynnistämiselle – Vannoi jatkavansa taistelua vaalituloksen kumoamiseksi: ”Uskon, että tulemme voittamaan”
Yhdysvalloissa monet politiikan kommentaattorit arvioivat, että tämän lähemmäksi tappion tunnustamista Trump tuskin tulee.www.hs.fi
Saanko minäKIN vastata?? Saanko saanko??? No vastaan silti.Mitäs mieltä tästä Lissu?
Kaikin mokominSaanko minäKIN vastata?? Saanko saanko??? No vastaan silti.
Siellähän Trump sanoo, että uskoo edelleen voittavansa..mitä mieltä sinä olet siitä?
Miksi edelleen haluat nostaa hänen harhaisuuttaan tapetille?Saanko minäKIN vastata?? Saanko saanko??? No vastaan silti.
Siellähän Trump sanoo, että uskoo edelleen voittavansa..mitä mieltä sinä olet siitä?
Saa kai sitä asioista hei keskustella...kuule sieMiksi edelleen haluat nostaa hänen harhaisuuttaan tapetille?
Mitä mieltä sinä olet noista väitteistä, että Venezuelan entisellä presidentillä olisi jotakin tekemistä tämän väitetyn vaalivilpin kanssa, siitä, että laitteita ei ole kehitetty siellä, kuten tämä juristi väittää, sekä siitä, että hänet tunnetaan salaliittoteoreetikkona?Saa kai sitä asioista hei keskustella...kuule sie
Söpöä! Meidän pihalla oli just ufo! Revi siitä hei.Liz zun ja Een puutarhatontut muuttuvat öisin eläviksi, ihanaa
Vastaa sinä ensiksi mulle, mä vastaan sitten sulle.Mitä mieltä sinä olet noista väitteistä, että Venezuelan entisellä presidentillä olisi jotakin tekemistä tämän väitetyn vaalivilpin kanssa, siitä, että laitteita ei ole kehitetty siellä, kuten tämä juristi väittää, sekä siitä, että hänet tunnetaan salaliittoteoreetikkona?
Johan minä vastasin.Vastaa sinä ensiksi mulle, mä vastaan sitten sulle.
No ethän vastannutJohan minä vastasin.
Et vastannunna tähän!Saanko minäKIN vastata?? Saanko saanko??? No vastaan silti.