Mä olen tykännyt aina lispetin kyvystä peruistella mielipiteitään ja arvostan sitä, että hän seisoo mielipiteidensä takana vaikka kuka pilkkaisi ja lällättäisi edessä.Aha, mutta tämä ainakin Lissun mielestä hyvinkin pätevä ja luotettava juristi on tällaisia väitteitä levittänyt, niin jos sä et ole mitään mieltä näistä jutuista, niin mihin perustat arviosi siitä, että sitä vaalivilppiä vielä vakavissa määrin ilmenisi ja jopa niin, että Trump jatkaisi tehtävässään?
Mikä se sinun perustelusi siis on? Etkö luotakaan tuohon juristiin, kuten Lissu?
Olen jo aiemmin sanonut etten ole hirveästi perehtynyt tuohon juristi asiaan, mutta toki olen muita asiaan liittyviä aiheita katsellut/kuunnellut ja seurannut ihan ihmeissäni median käyttäytymistä viimeiset neljä vuotta.
Monesti olen miettinyt, että noi ihmisetkö muka kasvattavat lapsistaan suvaitsevaisia, kun itse ovat pahemmansortin kiusaajia.
Olkoot mitä mieltä presidentistään tahansa, niin onhan se sairasta MILLÄ tavoin Trumpista on kirjoitettu. Vai hyväksytkö sinä kiusaamisen? Entä jos jonakin päivänä huomaat, että sun rakkaasi tai sinä itse olet median kiusaamisen kohde, niinkin voi käydä?