Voisko palstan mustat myöntää olleensa väärässä Trumpin suhteen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Aha, mutta tämä ainakin Lissun mielestä hyvinkin pätevä ja luotettava juristi on tällaisia väitteitä levittänyt, niin jos sä et ole mitään mieltä näistä jutuista, niin mihin perustat arviosi siitä, että sitä vaalivilppiä vielä vakavissa määrin ilmenisi ja jopa niin, että Trump jatkaisi tehtävässään?

Mikä se sinun perustelusi siis on? Etkö luotakaan tuohon juristiin, kuten Lissu?
Mä olen tykännyt aina lispetin kyvystä peruistella mielipiteitään ja arvostan sitä, että hän seisoo mielipiteidensä takana vaikka kuka pilkkaisi ja lällättäisi edessä.
Olen jo aiemmin sanonut etten ole hirveästi perehtynyt tuohon juristi asiaan, mutta toki olen muita asiaan liittyviä aiheita katsellut/kuunnellut ja seurannut ihan ihmeissäni median käyttäytymistä viimeiset neljä vuotta.
Monesti olen miettinyt, että noi ihmisetkö muka kasvattavat lapsistaan suvaitsevaisia, kun itse ovat pahemmansortin kiusaajia.
Olkoot mitä mieltä presidentistään tahansa, niin onhan se sairasta MILLÄ tavoin Trumpista on kirjoitettu. Vai hyväksytkö sinä kiusaamisen? Entä jos jonakin päivänä huomaat, että sun rakkaasi tai sinä itse olet median kiusaamisen kohde, niinkin voi käydä?
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
vierailija
Mä olen tykännyt aina lispetin kyvystä peruistella mielipiteitään ja arvostan sitä, että hän seisoo mielipiteidensä takana vaikka kuka pilkkaisi ja lällättäisi edessä.
Olen jo aiemmin sanonut etten ole hirveästi perehtynyt tuohon juristi asiaan, mutta toki olen muita asiaan liittyviä aiheita katsellut/kuunnellut ja seurannut ihan ihmeissäni median käyttäytymistä viimeiset neljä vuotta.
Monesti olen miettinyt, että noi ihmisetkö muka kasvattavat lapsistaan suvaitsevaisia, kun itse ovat pahemmansortin kiusaajia.
Olkoot mitä mieltä presidentistään tahansa, niin onhan se sairasta MILLÄ tavoin Trumpista on kirjoitettu. Vai hyväksytkö sinä kiusaamisen? Entä jos jonakin päivänä huomaat, että sun rakkaasi tai sinä itse olet median kiusaamisen kohde, niinkin voi käydä?
Ok joo ymmärrän, että nämä perustelut eivät ole sun heiniäsi eikä näiden asioiden tutkiminen, joten jätetään ne Lissun hommaksi :)

Kiusaaminen ei ole ok, se on selvä. Olet kai siksi perillä kaikesta siitä kiusaamisesta ja nälvimisestä ja haukkumisesta, jota Trump on harrastanut? Julkisesti, Valkoisen talon twitter-tililtä? Se vammaisen matkiminen, joka todella tapahtui ja kohdistui erääseen toimittajaan?

Pitäisikö vain nöyrästi tällaiset hyväksyä?

Meillä Suomessa monet PS:n edustajat harrastavat tätä samaa, niin kannattaja kuin itse poliitikotkin, ja se on kuvottavaa. Mielestäni olisi fiksua olla lähtemättä samaan leikkiin, vaikka monet ovat siihen sortuneet. Fiksummat ovat osanneet vastata älykkäästi.

En hyväksy kiusaamista siis, mutta en myöskään sitä, että kiusaajia käsitellään ns. silkkihansikkain.
 
vierailija

 
vierailija

Bye bye..
 
Ok joo ymmärrän, että nämä perustelut eivät ole sun heiniäsi eikä näiden asioiden tutkiminen, joten jätetään ne Lissun hommaksi
Äläpä taas tiedä paremmin, ei ole kyse siitä mikä on mun heiniä vaan siitä kiinnostaako mua perustella asioita ihmisille, joiden mielipide ei perusteluista huolimatta muutu miksikään.
Onhan se täälläkin nähty, Lispetti vois raahata Trumpin itsensä tänne ja kaikki amerikkalaiset, jotka Trumpia kannattavat ja silti täällä keskityttäis miettimään presidentin hiuksia, ulkonäköä, golfia jne...
Kiusaaminen ei ole ok, se on selvä. Olet kai siksi perillä kaikesta siitä kiusaamisesta ja nälvimisestä ja haukkumisesta, jota Trump on harrastanut? Julkisesti, Valkoisen talon twitter-tililtä? Se vammaisen matkiminen, joka todella tapahtui ja kohdistui erääseen toimittajaan?
Olen kuullut, mutta Trump kielsi kiusanneensa kyseistä toimittajaa henk.kohtaisesti.
Olen pannut itse merkille, että hänellä on hyvin voimakas tapa elehtiä kun vastaa samoihin lapsellisiin väitteisiin ym kysymyksiin sen sadannen kerran. Missään en ole nähnyt sellaista videota missä se toimittaja olisi näytetty ja sitten näkynyt Trumpin matkintaa?
Tottakai se on väärin, jos se on tapahtunut. Joten kun kerran tiedät asiasta jotain niin voisitko näyttää videon missä näkyy se toimittajakin paikalla?

Meillä Suomessa monet PS:n edustajat harrastavat tätä samaa, niin kannattaja kuin itse poliitikotkin, ja se on kuvottavaa. Mielestäni olisi fiksua olla lähtemättä samaan leikkiin, vaikka monet ovat siihen sortuneet. Fiksummat ovat osanneet vastata älykkäästi.
Jaa tuota en ole ikinä huomannut tai edes kuullut vastaavasta, joten en voi asiaan ottaa kantaa.
En hyväksy kiusaamista siis, mutta en myöskään sitä, että kiusaajia käsitellään ns. silkkihansikkain.
No hyvä, en tiennyt tuota koska et ole ikinä arvostellut median tapaa kiusata sellaisia poliitikkoja joiden arvopohjaa he eivät jaa.
 
vierailija
Pahempaa kiusaajaa tosiaan kuin Trump ei ole nähtykään!

Ja se koulu missä minun lapseni on, siellä on pari kiusaajatapausta ja ovat kyllä persujen lapsia. Onneksi asiaan puututtiin ja homma ihan ok. Vanhemmatkin olivat kuitenkin niitä tolkun persuja eikä mitään inttäjiä.
 
Sidney P.
Bye bye..
No no no,

IL
Lakitiimi on puuttunut erityisesti ääntenlaskentajärjestelmään. Trumpin tiimin asianajaja Sidney Powellin mukaan sen ovat kehittäneet kaksi venezuelalaista kommunistia, jotka ovat olleet maan entisen johtajan Hugo Chavezin ja nykyisen presidentin Nicolas Maduron liittolaisia.

Kampanjan mukaan järjestelmää on rahoittanut George Soros, jota he syyttivät taas demokraattien, Antifan ja Black lives matter -liikkeen avokätiseksi tukijaksi. Kyseessä on kansallinen salaliitto ja etukäteen tehty suunnitelma, jolla tulos muutettiin yön aikana.

– On sydäntäsärkevää, mitä Amerikan kansalle on tehty, Powell sanoi ääni väristen ja pidätellen kyyneliä. :cry: :LOL:
 
vierailija
No no no,

IL
Lakitiimi on puuttunut erityisesti ääntenlaskentajärjestelmään. Trumpin tiimin asianajaja Sidney Powellin mukaan sen ovat kehittäneet kaksi venezuelalaista kommunistia, jotka ovat olleet maan entisen johtajan Hugo Chavezin ja nykyisen presidentin Nicolas Maduron liittolaisia.

Kampanjan mukaan järjestelmää on rahoittanut George Soros, jota he syyttivät taas demokraattien, Antifan ja Black lives matter -liikkeen avokätiseksi tukijaksi. Kyseessä on kansallinen salaliitto ja etukäteen tehty suunnitelma, jolla tulos muutettiin yön aikana.

– On sydäntäsärkevää, mitä Amerikan kansalle on tehty, Powell sanoi ääni väristen ja pidätellen kyyneliä.


Tiimin asianajaja?
 
vierailija
No no no,

IL
Lakitiimi on puuttunut erityisesti ääntenlaskentajärjestelmään. Trumpin tiimin asianajaja Sidney Powellin mukaan sen ovat kehittäneet kaksi venezuelalaista kommunistia, jotka ovat olleet maan entisen johtajan Hugo Chavezin ja nykyisen presidentin Nicolas Maduron liittolaisia.

Kampanjan mukaan järjestelmää on rahoittanut George Soros, jota he syyttivät taas demokraattien, Antifan ja Black lives matter -liikkeen avokätiseksi tukijaksi. Kyseessä on kansallinen salaliitto ja etukäteen tehty suunnitelma, jolla tulos muutettiin yön aikana.

– On sydäntäsärkevää, mitä Amerikan kansalle on tehty, Powell sanoi ääni väristen ja pidätellen kyyneliä.
Joo ei ole kaikki kotona tuolla naisella ei.
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
vierailijapersu
Todista että ne ovat valeuutisia.
Ei hänen tarvitse, kaikki (ainakin väh. 30 on) taitaa olla jo hylättyjä tuomareiden toimesta tai itse vetäneet pois. Tuorein vauhkoava sekopää Sidney on heivattu valheteorioineen pois sisäpiiristä. Miksi luulet, että vallanvaihto on jo täydessä käynnissä, reput on tunnustaneet häviönsä jo. Mikset sinäkin?

Eikun mä keksin, sä ja Lissu saatte palkkaa 2 plussalta, että foorumi pysyy virkeänä teidän foliojuttujenne takia.
Vinkatkaa niille, mäkin voisin tulla remmiin vauhkoamaan, en Trumpelon puolesta ikinä, mutta vaikka että maapallo on pannukakku :LOL:
 
Miksi luulet, että vallanvaihto on jo täydessä käynnissä, reput on tunnustaneet häviönsä jo.
Koska demokraateilla on hätäjarrujäljet housuissa, koska pelkäävät häviävänsä kuitenkin.

Mikset sinäkin?
Mä olen kärsivällinen ja odotan sinne tammikuulle.
Eikun mä keksin, sä ja Lissu saatte palkkaa 2 plussalta, että foorumi pysyy virkeänä teidän foliojuttujenne takia.
Vinkatkaa niille, mäkin voisin tulla remmiin vauhkoamaan, en Trumpelon puolesta ikinä, mutta vaikka että maapallo on pannukakku
...and here we go again.. :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Olen kuullut, mutta Trump kielsi kiusanneensa kyseistä toimittajaa henk.kohtaisesti.
Totta hemmetissä kielsi, kun ehkä hänelle sanottiin, että nyt meni yli :D

Kumma, että tuotakin edelleen puolustat. Samaan syssyyn puhut kiusaamisesta ja monta kertaa olet kirjoittanut rumasti täällä esim. poliitikoista, joiden kanssa sinulla on eriävät näkemykset. Joten turha kiillottaa sitä sädekehää.
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
Totta hemmetissä kielsi, kun ehkä hänelle sanottiin, että nyt meni yli

Kumma, että tuotakin edelleen puolustat. Samaan syssyyn puhut kiusaamisesta ja monta kertaa olet kirjoittanut rumasti täällä esim. poliitikoista, joiden kanssa sinulla on eriävät näkemykset. Joten turha kiillottaa sitä sädekehää.
En ole koskaan kirjoittanut rumasti poliitikkojen ulkoisesta olemuksesta vaan siitä olen saattanut sanoa miten tunnekylmästi he suhtautuvat maahanmuuttajien rikoksiin!
 

Yhteistyössä