vierailija
No onneksiVoin vain kirjoittaa oman vaatimattoman mielipiteeni ja hyväksyn täysin jos olet eri mieltä.
No onneksiVoin vain kirjoittaa oman vaatimattoman mielipiteeni ja hyväksyn täysin jos olet eri mieltä.
Se, miten sanat oli aseteltu. Tuli vaikutelma, että rouva puhuu omiaan. Mutta voin mä.tietysti olla väärässäkin.Ok, mikä sai sinut ajattelemaan toisin?
En, jos viitsisit kirjautua niin huomaisit milloin olen vastannut sinulle.No joko ehdit selvittäö?
Ei kun mä en ole sama henkilö, sori. Mut mä kirjoitin, et minusta on tökeröä vetää keissiin kuollut henkilö.En, jos viitsisit kirjautua niin huomaisit milloin olen vastannut sinulle.
Olen eri, mutta ehkä tää esim?Ok, mikä sai sinut ajattelemaan toisin?
Alapeukku tälle!Tajuatko itse kuinka sekavia kirjoittelet? No tuskin
Kirjoitit edellä minun "peukuttamispakkomielteestä" (aika vähän olen), ja valitit kun kuvailin nauruhymiötäsi röhöksi.
Mitä jos hyppäisit tästälähin mun viestit yli, miten voi joku tykkäys tuntua noin pahalle? :ROLFMAO:
Eikö hän maininnut todistajasta?Olen eri, mutta ehkä tää esim?
Lakimiestiimin jäsen Sidney Powell kohdisti puolestaan väitteensä vaalikoneisiin ja laskentajärjestelmiin. Ne ovat hänen mukaansa kommunistien luomia ja niitä on kehitetty Venezuelassa. Hän ei kuitenkaan antanut konkreettisia todisteita väitteilleen.
ULLATUS
Juu tuo Venezuelassa kehittäminen on täyttä potaskaa. Se on jo tuotu esiin.Olen eri, mutta ehkä tää esim?
Lakimiestiimin jäsen Sidney Powell kohdisti puolestaan väitteensä vaalikoneisiin ja laskentajärjestelmiin. Ne ovat hänen mukaansa kommunistien luomia ja niitä on kehitetty Venezuelassa. Hän ei kuitenkaan antanut konkreettisia todisteita väitteilleen.
ULLATUS
Only for Lissu:
Pelkkää spekulointia taas.Lehti: Trump suunnittelee elämää presidenttiyden jälkeen – kutsuuko perheyhtiö, media-ala vai politiikka?
Amerikkalaismedian mukaan Trump todennäköisesti palaa liike-elämään presidenttiytensä jälkeen. Hän saattaa kuitenkin pyrkiä uudelleen presidentiksi.www.is.fi
Ei kerkiä kuin kolopallokentälle tuo luuseriValtamedian mielestä Trump on masentunut ja mielenvikainen kun hän ei kerkiä joka paikkaan - tuo on jo melko huvittava mielestäni.
Ei ole. Nuo asiat puidaan aikanaan oikeussalissa - ei mediassa.Juu tuo Venezuelassa kehittäminen on täyttä potaskaa. Se on jo tuotu esiin.
Uskon, että Trumpin kannattajat antavat presidentille ja hänen tiimilleen työrauhan. Ehkä valtamediankin pitäisi?Ei kerkiä kuin kolopallokentälle tuo luuseri
ei edes twiittailemaan entiseen malliin
Sekin sanottiin uutisissa, ettei reppanaa enää velvollisuudet kiinnosta
Kannattaisi miettiä vähän 4 v päähän, joku asiantuntija sanoi, että jenkit ei tykkää huonoista häviäjistä
Ei ole. Nuo asiat puidaan aikanaan oikeussalissa - ei mediassa.
Smartmatic, Dominion didn’t change election results
A member of President Donald Trump’s legal team is falsely claiming that voting machines rigged the presidential race inwww.politifact.com
Sitä saa mitä tilaa. Pitäisikö valtamedian olla vaan hiljaa kun 2 patologista valehtelijaa huutaa kilvan toinen toistaan hullumpia salaliittoteorioita samalla puolen aitaaUskon, että Trumpin kannattajat antavat presidentille ja hänen tiimilleen työrauhan. Ehkä valtamediankin pitäisi?
Eikös valtamedian mielestä Trump ole ollut hiljaa mielevikaisena?Sitä saa mitä tilaa. Pitäisikö valtamedian olla vaan hiljaa kun 2 patologista valehtelijaa huutaa kilvan toinen toistaan hullumpia salaliittoteorioita samalla puolen aitaa
Rauhoittuuko Sidney kun saikin kengänkuvan mekkoon omiltaan?
Jos ei, niin sillä meni mielenterveys
Seuraat valhemediaa, you seeEikös valtamedian mielestä Trump ole ollut hiljaa mielevikaisena?
Mikään ei nyt taida oikein kelvata valtamedialle?
Kulta pieni, media on völittänyt tiedon siitä, miten asiat ovat, mitä on kerrottu. Esim. noiden äänestyskoneiden alkuperästä ja niiden valmistajista. Eivät niihin liity kommunistit saati Venezuelan vuosia sitten kuollut presidentti.Ei ole. Nuo asiat puidaan aikanaan oikeussalissa - ei mediassa.
Ootetaan jännityksellä mitä viihdyttävää Ihmemaan Lissu vääntääkään tähänKulta pieni, media on völittänyt tiedon siitä, miten asiat ovat, mitä on kerrottu. Esim. noiden äänestyskoneiden alkuperästä ja niiden valmistajista. Eivät niihin liity kommunistit saati Venezuelan vuosia sitten kuollut presidentti.
Aina ei kannata ampua viestintuojaa.
Mikä taktikointi? Miksi?Sidney hoitaa keissejä oman tiiminsä kanssa nyt? Kyllä tämä on ihan taktikointisyistä toteutettu - näin luulen.