Voisko palstan mustat myöntää olleensa väärässä Trumpin suhteen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Tajuatko itse kuinka sekavia kirjoittelet? No tuskin

Kirjoitit edellä minun "peukuttamispakkomielteestä" (aika vähän olen), ja valitit kun kuvailin nauruhymiötäsi röhöksi.

Mitä jos hyppäisit tästälähin mun viestit yli, miten voi joku tykkäys tuntua noin pahalle? :ROLFMAO:
Alapeukku tälle!

@Moderator , missä alapeukku on? Sitä tarvitsee välillä.:whistle:
 
Olen eri, mutta ehkä tää esim?

Lakimiestiimin jäsen Sidney Powell kohdisti puolestaan väitteensä vaalikoneisiin ja laskentajärjestelmiin. Ne ovat hänen mukaansa kommunistien luomia ja niitä on kehitetty Venezuelassa. Hän ei kuitenkaan antanut konkreettisia todisteita väitteilleen.

ULLATUS
Eikö hän maininnut todistajasta?
 
vierailija
Olen eri, mutta ehkä tää esim?

Lakimiestiimin jäsen Sidney Powell kohdisti puolestaan väitteensä vaalikoneisiin ja laskentajärjestelmiin. Ne ovat hänen mukaansa kommunistien luomia ja niitä on kehitetty Venezuelassa. Hän ei kuitenkaan antanut konkreettisia todisteita väitteilleen.

ULLATUS
Juu tuo Venezuelassa kehittäminen on täyttä potaskaa. Se on jo tuotu esiin.
 
Pelkkää spekulointia taas.

Uskon vahvasti, että Trump petaa petiä seuraavalle kaudelle.
Trump on jatkanut hommiaan ihan normaaliin tapaan.
Kiirettä varmasti pukkaa! Se on selvä se, ottaen huomioon tilanteen.

Valtamedian mielestä Trump on masentunut ja mielenvikainen kun hän ei kerkiä joka paikkaan - tuo on jo melko huvittava mielestäni.:giggle:
 
vierailija
Valtamedian mielestä Trump on masentunut ja mielenvikainen kun hän ei kerkiä joka paikkaan - tuo on jo melko huvittava mielestäni.
Ei kerkiä kuin kolopallokentälle tuo luuseri (n)

ei edes twiittailemaan entiseen malliin

Sekin sanottiin uutisissa, ettei reppanaa enää velvollisuudet kiinnosta

Kannattaisi miettiä vähän 4 v päähän, joku asiantuntija sanoi, että jenkit ei tykkää huonoista häviäjistä
 
Ei kerkiä kuin kolopallokentälle tuo luuseri

ei edes twiittailemaan entiseen malliin

Sekin sanottiin uutisissa, ettei reppanaa enää velvollisuudet kiinnosta

Kannattaisi miettiä vähän 4 v päähän, joku asiantuntija sanoi, että jenkit ei tykkää huonoista häviäjistä
Uskon, että Trumpin kannattajat antavat presidentille ja hänen tiimilleen työrauhan. Ehkä valtamediankin pitäisi?
 
vierailija
Uskon, että Trumpin kannattajat antavat presidentille ja hänen tiimilleen työrauhan. Ehkä valtamediankin pitäisi?
Sitä saa mitä tilaa. Pitäisikö valtamedian olla vaan hiljaa kun 2 patologista valehtelijaa huutaa kilvan toinen toistaan hullumpia salaliittoteorioita samalla puolen aitaa

Rauhoittuuko Sidney kun saikin kengänkuvan mekkoon omiltaan?

Jos ei, niin sillä meni mielenterveys :(
 
Kyllä Trump näköjään töitä tekee.
Valtamedia kirjoittaa, että on linnoittautunut masentuneena kammariinsa.:sneaky:

 
Sitä saa mitä tilaa. Pitäisikö valtamedian olla vaan hiljaa kun 2 patologista valehtelijaa huutaa kilvan toinen toistaan hullumpia salaliittoteorioita samalla puolen aitaa

Rauhoittuuko Sidney kun saikin kengänkuvan mekkoon omiltaan?

Jos ei, niin sillä meni mielenterveys
Eikös valtamedian mielestä Trump ole ollut hiljaa mielevikaisena?
Mikään ei nyt taida oikein kelvata valtamedialle?

Sidney hoitaa keissejä oman tiiminsä kanssa nyt? Kyllä tämä on ihan taktikointisyistä toteutettu - näin luulen.
Kertomansa mukaan Sidney paljastaa suuren korruptiovyyhdin ja hänellä on siihen todisteet. Se ei voi olla huono juttu sinunkaan mielestä jos roistot saadaan kiinni?
 
vierailija
Ei ole. Nuo asiat puidaan aikanaan oikeussalissa - ei mediassa.
Kulta pieni, media on völittänyt tiedon siitä, miten asiat ovat, mitä on kerrottu. Esim. noiden äänestyskoneiden alkuperästä ja niiden valmistajista. Eivät niihin liity kommunistit saati Venezuelan vuosia sitten kuollut presidentti.

Aina ei kannata ampua viestintuojaa.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
vierailija
Kulta pieni, media on völittänyt tiedon siitä, miten asiat ovat, mitä on kerrottu. Esim. noiden äänestyskoneiden alkuperästä ja niiden valmistajista. Eivät niihin liity kommunistit saati Venezuelan vuosia sitten kuollut presidentti.

Aina ei kannata ampua viestintuojaa.
Ootetaan jännityksellä mitä viihdyttävää :rolleyes: Ihmemaan Lissu vääntääkään tähän :giggle:
 

Yhteistyössä