Voisitteko rukoilla mieheni puolesta? :,((

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jdidijfjfkkfkdjd
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jdidijfjfkkfkdjd

Vieras
En voi kun odottaa kotona kun poliisit käskivät odottaa. Sain mieheltä itsemurhatekstiviestim ja soitin hätäkeskukseen ja nyt poliisit etsivät häntä. Jo tunti kulunut poliisien soitosta eikä mitään uutta kuulu. En kestä...pyydän, voisitteko rukoilla, että mieheni löytyisi elossa?

:hug: Toivotaan että miehesi löytyy elossa. Voimia sulle.

Rukoilin. Itse olen ollut samassa tilanteessa, muistan epätodellisen tunteen ja epätietoisuuden. Minun tapauksessani juttu päättyi surullisesti mutta uskon että sinun miehesi löytyy hyvissä voimissa. Ehkä tämä voi olla sysäys jollekin paremmalle.

[QUOTE="mie";29763657]Asia on jätetty Jeesuksen hoitoon.[/QUOTE]Eikös nyt kuitenkin kannattaisi jättää asia Jumalan hoitoon, Hän kun on kaiken luonut ja vastaa kaikesta.

Voimia aloittajalle!

Rukoilin.

Kiitos kaikille rukouksista. Poliisi otti helikopterin käyttöön ja mies löytyi klo 20.30 autostamme. Oli ottanut tenoxeja purkillinen ja paketillisen diapamia. Ambulanssimiehet antoivat heti vastalääkettä ja toivat sairaalaan ja nyt mies on seurannassa teholla. Mutta siis selviää :)

Miehellä on ollut itsemurha-ajatuksia aiemminkin, mutta tämä tuli yllätyksenä.

Hyvä että on hengissä. Nämä ovat vakavia asioita joiden kanssa ei parane pelleillä. Mutta kokemuksesta tiedän, että tuollaisesta syvästä maennuksesta on mahdollista toipua. Aikaa se tosin vie. Voimia! :hug:

Toivottavasti miehesi saa nyt keskusteluapua itsetuhoisuuteensa eikä pelkkiä uusia lääkkeitä. Hyvä että kaikki päättyi onnellisesti ja kiitos kun kävit kertomassa miten kävi!

Ihana kuulla että miehesi on elossa!
Rukoillaan kaikki vielä että miehesi saa keskusteluapua, elämänilon ja hänen asiansa alkavat järjestyä.

Yhteistyössä