Todennäköisesti pelastin eilen kännisen mieheni hengen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tältä palstalta voi kyllä lukea päivä päivältä yhä harhaisempia kommentteja ja johtopäätöksiä. Pikkujouluissa liikaa humaltunut mies päätyy verrattavaksi pakokaasulla itsensä kaasuttaneeseen itsetuhoiseen kaveriin.

Tämä palsta on täysin sairas eikä ole ihme miksi erotilastot ovat mitä ovat kun täältä haetaan mielipiteitä ja ohjeita elämään.

Lopputulos olisi ollut sama molemmissa tapauksissa, jos vaimo ei olisi ehtinyt apuun. Eikä tämä tapaus kovin paljon muutenkaan eroa itsetuhoisuudesta, kun kerran vastaavia tapauksia on ollut ennenkin, joten sekä mies että nainen tietävät, että riski miehen kuolemaan ryyppyillan päätteeksi on todellinen.

Eipä tuo juuri puhumisesta auta. Enkä jaksa enää edes puhua koko asiasta. Kuvio kun on aina sama, joten tiedän että samanlainen megakänni tulee taas jossain vaiheessa. Ollaan jo lopetettu juhlimassa yhdessä, sillä mulla on silloin lähes varmasti ilta pilalla. En voi itse juoda kun mies juo liikaa ja minä sitten huolehdin. Parempi että käydään erikseen juhlimassa. Silloin miehelläkin jostain syystä helpommin säilyy kontrolli.

Eikä siitä kokonaan juomattomuudesta vaan tule mitään. Se ei yksinkertaisesti tule onnistumaan.

Kai minulla on kaksi vaihtoehtoa: kestää edelleen, tai erota. Aina tuollaisen reissun jälkeen mä olen tosi kylmänä tunteissani. Vaikka päätän olla jättämättä, niin joka hemmetin solu minussa huutaa, että eroa, pakene. En tunne miestä kohtaan mitään, enkä todellakaan halua hänen kosketustaan. Pystyn kuitenkin olemaan ihan ystävällinen ja sitten pikkuhiljaa alan taas lähentyä miehen kanssa asiat loksahtelevat taas omiin uomiinsa.

Noin siis aiemmin. Nyt en tiedä. Olen taas siinä eroa,pakene-vaiheessa.

Eroa. Tai sitten teet miehelle selväksi, ettet voi vahtia häntä ja pelastaa häntä itsemurhayrityksiltä, koska se on loputon suo, jossa ei ole voittajia. Niin kauan kun pelastaminen onnistuu, saat elää jatkuvassa pelossa, ja sitten kun ei onnistukaan, syytät itseäsi asiasta.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Näiden tiettyjen trollien kirjoitustyylit tunnistaa yhtä varmasti kuin Regina ja Kuuma Rakkaus -julkaisujen.

Nyt tunnistit väärin. En ole trolli. Mikä tässä "tarinassani" saa sinut epäilemään?

Mulla on vain yksi ystävä, jolle voin kertoa kokemuksistani. Muille en kehtaa enkä pysty. Tämän ystäväni kanssa pääsin puheisiin vasta tänään. Johonkin oli pakko purkaa pahaa mieltään ja tein sen tänne.

Tuskin olen liioin ainoa nainen Suomessa, joka kärsii alkoholiongelmaisesta miehestään.

Yhteistyössä