Voisitteko, rasistiset linkittelijät, keksiä ja jakaa oikeita ja järkeviä keinoja vaikuttaa?

vierailija
Mutkun teidän mielipiteenne ovat tyhmien ihmisten mielipiteitä. (sori, ei oo usein tapana mutta kun nyt vaan olette)

Kun ei toi ongelma lopu siihen että estetään suomeenmuutto. Joo, ehkä vuoden, pari, kolmekin on rauhallisempaa mutta samaan aikaan ne ihmiset jotka eivät päässeetkään turvaan joutuvat alistumaan ääri-islamisteille ja jos osaatte laskea niin tulos on huonoon suuntaan positiivinen.
Kyllä se ongelma vain loppuu suomalaisten osalta siihen. Piste. Muslimit hoitakoot itse omat ongelmatapauksensa omissa maissaan. Niin muutkin maat ovat tehneet.

Sinä et nyt vain suostu tajuamaan sitä asiaa, ettei ne tänne tulleet kymmenet tuhannet nuoret miehet ole tulleet pakoon mitään ääri-islamisteja, vaan ovat tulleet juurikin levittämään sitä aatetta tännekin. Avaa jo silmäsi.
 
vierailija
No niinpä.

Sanoinko mä että otetaan kaikki tänne meille?

En, vaan että tarmon voi kohdistaa tekoihin joilla on oikeasti vaikutusta sen sijaan että tappelee sitä vastaan että ne tulevat tänne kun ne nyt kuitenkin tulevat.

Siis MIKÄ tossa on niin vakea ymmärtää?
Ja ne levittävät sharia-lain tänne kun ne nyt kuitenkin haluavat levittää sen.

Se on sinusta ok, eikä siitä asiasta saisi edes keskustella?
 
vierailija
Kyllä se ongelma vain loppuu suomalaisten osalta siihen. Piste. Muslimit hoitakoot itse omat ongelmatapauksensa omissa maissaan. Niin muutkin maat ovat tehneet.

Sinä et nyt vain suostu tajuamaan sitä asiaa, ettei ne tänne tulleet kymmenet tuhannet nuoret miehet ole tulleet pakoon mitään ääri-islamisteja, vaan ovat tulleet juurikin levittämään sitä aatetta tännekin. Avaa jo silmäsi.
Juurikin näin. Tämä on se ongelma. Mihin 0ooo0 ei osaa antaa itse muuta ratkaisua kuin "HILJAA te ootte tymmiä!"
 
Ja ne levittävät sharia-lain tänne kun ne nyt kuitenkin haluavat levittää sen.

Se on sinusta ok, eikä siitä asiasta saisi edes keskustella?
Ei se oo keskustelua että linkittelee ja pari hassua vastaa jotain ja siinä kaikki.

Ja jos se keskustelu tarkoittaa sitä ettei edes yritetä paneutua ongelman ytimeen niin ei sekään ole hyvä. Eihän?
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Juurikin näin. Tämä on se ongelma. Mihin 0ooo0 ei osaa antaa itse muuta ratkaisua kuin "HILJAA te ootte tymmiä!"

Jep. Osa on niitä. Ja osa on niitä ketkä eivät halunneet kotimaassaan esimerkiksi pommittaa siviilejä ja pakenivat kieltäydyttyään koska henki ois lähtenyt.

Alkuperäinen ongelma on silloin uskonnon ääriliike eikä se että sen kannattajia tulee suomeen.
 
vierailija
ongelma on jo kyseisen ketjun otsikko.

"te raisistiset huutelijat"

Sä täälä leimaa lyöt niiden otsaan jotka nimenomaan tahtovat keskustella ja koettaa keksiä ratkaisuja näihin tilnateisiin, sekä pitää ihmiset ajantasalla.

Ongelmia ei ratkaista ainakaan niin, että niitä peitellään. vaan varsin läpinäkyvällä suoralla puheella ja ajatuksilla.
 
vierailija
Jep. Osa on niitä. Ja osa on niitä ketkä eivät halunneet kotimaassaan esimerkiksi pommittaa siviilejä ja pakenivat kieltäydyttyään koska henki ois lähtenyt.

Alkuperäinen ongelma on silloin uskonnon ääriliike eikä se että sen kannattajia tulee suomeen.
Eiköhän sen maltillisen enemmistön ole helppo laittaa marginaalinen ääriliike kuriin omassa maassaan? Jos ei ole, niin miten ihmeessä sitten kiltit ja nöyrät suomalaiset pärjäävät sen pienen marginaalisen ääriryhmän kanssa. Vastaus on, että 'ei mitenkään'. Tiedät sen itsekin.

Onhan se nähty jo muualla Euroopassakin, että tuhon tiellä ollaan. Koko Eurooppa on kusessa muslimien takia. Niitä ei saa päästää tänne yhtään enempää tai ongelmat vain kasvavat. Nyt nähdyt terrori-iskut ovat vasta alkusoittoa siihen, mitä tulevaisuudessa tulemme näkemään, jos ei aleta välittömästi pitämään rajoista huolta.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Eiköhän sen maltillisen enemmistön ole helppo laittaa marginaalinen ääriliike kuriin omassa maassaan? Jos ei ole, niin miten ihmeessä sitten kiltit ja nöyrät suomalaiset pärjäävät sen pienen marginaalisen ääriryhmän kanssa. Vastaus on, että 'ei mitenkään'. Tiedät sen itsekin.

Onhan se nähty jo muualla Euroopassakin, että tuhon tiellä ollaan. Koko Eurooppa on kusessa muslimien takia. Niitä ei saa päästää tänne yhtään enempää tai ongelmat vain kasvavat. Nyt nähdyt terrori-iskut ovat vasta alkusoittoa siihen, mitä tulevaisuudessa tulemme näkemään, jos ei aleta välittömästi pitämään rajoista huolta.
Mutta ei maahanmuuton estäminen silti ratkaisen ongelmaa!

Mä haluan että lapseni voivat elää tällä pallolla pitkään. Muutaman vuoden lisäaika ei lohduta.
 
Tää on vinoutunein ratkaisu, etenkin jos sattuu olemaan kristitty.

Mitähän Jeesus ois tohonkin sanonut?
Asiassa ei olisi mitään ongelmaa jos muslimeja olisi vastassa vain ja ainoastaan uskovia kristittyjä jotka auttaisivat mutta myös evankelioisivat.

Nyt on vastassa pakanallinen Suomi, jossa kirkon ja harvojen kirkkouskovien usko on haaleanliberaalia ja koko kansanluonne on kiltin mielistelevää.
->Viuh, islam sujahtaa tänne nopeammin kuin uskotaankaan.
 
Asiassa ei olisi mitään ongelmaa jos muslimeja olisi vastassa vain ja ainoastaan uskovia kristittyjä jotka auttaisivat mutta myös evankelioisivat.

Nyt on vastassa pakanallinen Suomi, jossa kirkon ja harvojen kirkkouskovien usko on haaleanliberaalia ja koko kansanluonne on kiltin mielistelevää.
->Viuh, islam sujahtaa tänne nopeammin kuin uskotaankaan.
Mutta se uskon perimmäinen kysymys.

Oisko Jeesus levittänyt kätensä, sanonut "voivoi" ja käskenyt sulkemaan rajat vai samalla ojennuksella pyytänyt tulemaan?

Ja helppoako evankeliumin levittämisen piti olla? Vai oliko olettama että uskon puolesta joutuu jopa kuolemaan?


Nnnih? o_O

Räsänen ei muuten ainakaan pääse taivaaseen yhdenkään Jeesuksen kautta, se on varma ja vissi.
 
Mä ymmärrän että halutaan auttaa oikeasti avun tarpeessa olevia ja rauhanomaisia muslimeja. Mutta se että se ääriaines pääsee kukkoilemaan Euroopassa, ei palvele ketään, ei edes oikeita pakolaisia.
Se on liian iso hinta.
 
Mutta se uskon perimmäinen kysymys.

Oisko Jeesus levittänyt kätensä, sanonut "voivoi" ja käskenyt sulkemaan rajat vai samalla ojennuksella pyytänyt tulemaan?

Ja helppoako evankeliumin levittämisen piti olla? Vai oliko olettama että uskon puolesta joutuu jopa kuolemaan?


Nnnih? o_O

Räsänen ei muuten ainakaan pääse taivaaseen yhdenkään Jeesuksen kautta, se on varma ja vissi.
Jeesus olisi evankelioinut.

Sä näet vain auttamisen, ja ummistat silmäsi niiden ihmisten mukana tulevalta ideologialta.
Se ideologia täytyy pysäyttää.
 
Niin, mikä olisi sun ratkaisusi siihen? Sanot "älkää kiltit pommitelko ja miettikö shariaa, jookosta?"
Siksi mä tein tän aloituksen kun toivoin että ideoita tuilisi.

Kun en mä tiedä!

Parhaani mukaan vältän öljyperäisten tuotteiden käyttämistä mutta pakko on duuniinkin päästä joten toi on toivoton sarka. Joku, kiltti, voisi keksiä lisää boikotoitavaa vaikkapa. Kai se kuitenkin niin on, että jokainen euro mikä on pois terroristeiltä, on helvetin hyvin säästetty euro.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Siksi mä tein tän aloituksen kun toivoin että ideoita tuilisi.

Kun en mä tiedä!

Parhaani mukaan vältän öljyperäisten tuotteiden käyttämistä mutta pakko on duuniinkin päästä joten toi on toivoton sarka. Joku, kiltti, voisi keksiä lisää boikotoitavaa vaikkapa. Kai se kuitenkin niin on, että jokainen euro mikä on pois terroristeiltä, on helvetin hyvin säästetty euro.
Jotkut boikotit etenee niin hitaasti että terroristit ehtivät siinä ajassa pommittaa Euroopan pääkaupungeissa vaikka kuinka...

Sitäpaitsi jossain luin että osarahoitus tulee huumekaupasta.
 
Mutta ei maahanmuuton estäminen silti ratkaisen ongelmaa!

Mä haluan että lapseni voivat elää tällä pallolla pitkään. Muutaman vuoden lisäaika ei lohduta.
Harvemmalla suomalaisella on halua estää maahanmuuttoa. Haittamaahanmuuttoa sensijaan tuntuu vastustavan suurin osa. Se on ongelma. Ei työperäinen maahanmuutto.

Islam ja sen tunnolliset kannattajat ovat ongelma monelta kantilta ja heidän tulonsa pitäisi torpata täysin.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Harvemmalla suomalaisella on halua estää maahanmuuttoa. Haittamaahanmuuttoa sensijaan tuntuu vastustavan suurin osa. Se on ongelma. Ei työperäinen maahanmuutto.

Islam ja sen tunnolliset kannattajat ovat ongelma monelta kantilta ja heidän tulonsa pitäisi torpata täysin.
Jep, ei mullakaan ole ollut isompaa asenneongelmaa muita kuin muslimimamuja kohtaan.

Venäläiset mamut pelottivat mua joskus maakauppojen takia mut vietnamilaiset, serbo-kroaatit ja jopa somalit ei ole niin iso uhka Suomelle kuin muslimit, jotka levittää ideologiaa=shariaa.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
Mutkun teidän mielipiteenne ovat tyhmien ihmisten mielipiteitä. (sori, ei oo usein tapana mutta kun nyt vaan olette)

Kun ei toi ongelma lopu siihen että estetään suomeenmuutto. Joo, ehkä vuoden, pari, kolmekin on rauhallisempaa mutta samaan aikaan ne ihmiset jotka eivät päässeetkään turvaan joutuvat alistumaan ääri-islamisteille ja jos osaatte laskea niin tulos on huonoon suuntaan positiivinen.
Siis kuvitteletko oikeasti, että ääri-islamisteja ei ole euroopassa?
 

Yhteistyössä