Voisitteko, rasistiset linkittelijät, keksiä ja jakaa oikeita ja järkeviä keinoja vaikuttaa?

Siis ton turhan huutelun ja osoittelun sijaan voisitte vaikka laittaa listan asioista mitä pitää boikotoida jos/kun haluaa hankaloittaa äärimuslimien toimintaa.

Tuosta mitä teette nyt ei ole kuin haittaa.

Näin voisitte oikeasti vaikuttaa.
Islam itse on ongelma, koska se on enemmänkin poliittinen suuntaus, joka kieltää oikeusvaltion. Se myös rajaa ihmisten oikeuksia, ei tue tasa- arvoa ja on kaikenkaikkiaan sairas aate. En ymmärrä miksi sitä pitäisi hyväksyä sen enempää kuin natsismia. Kyse on kuitenkin melkein identtisistä poliittisista liikkeistä.
 
  • Tykkää
Reactions: .....
Eikö tämä ole keskustelupalsta, jossa keskustellaan (ikävistäkin) asioista. Ei kai johonkin mammapalstalle kirjoittamiselle tarvitse kauheita vaatimuksia olla, että kirjoituksen tulee täyttää tietyt vaatimukset ja saada aikaiseksi jotain, ennen kun saa kirjoittaa.

Ja toisaalta, kyllähän jo keskustelun herättäminen vaikuttaa ja saa ihmiset ajattelemaan asiaa.

Mitä tulee ääri-islamiin, niin ongelma on siinä, että ääri-islamin ja normi-islamin välinen raja on varsin häilyvä. Islamin uskonnossa on maltillisimmassakin muodossa monia ongelmia esim tasa-arvon kannalta. Ja vaikka ääri-islamistit ehkä toteuttavat ne pahimmat teot, ovat ihan tavalliset rivimuslimit osoittaneet tukensa esim terroriteoille. On siis mahdotonta islamista erottaa mitään ääriainesta, joka yksin olisi ongelma.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama ja Echo
Ja rasisti-nimitys on muuten kokenut sellaisen inflaation sen liiallisen ja väärän käytön takia, että sana on jo täysin menettänyt merkityksensä. Nykyään jos et anna kolikoita spr:n keräyslippaaseen, sinut määritellään rasistiksi.
 
vierailija
Muutenkin vituttaa että osa tuntuu vihaavan ns suvakkeja enemmän kuin itse matuja. Ja suvakkileima tupsahtaa ihan mistä vaan kun osa näistä kriitikoista on niin täynnä vihaa
 
Muutenkin vituttaa että osa tuntuu vihaavan ns suvakkeja enemmän kuin itse matuja. Ja suvakkileima tupsahtaa ihan mistä vaan kun osa näistä kriitikoista on niin täynnä vihaa
Niin no toisaalta, ilman yltiöpäisen sinisilmäisiä "me otetaan tänne kaikki" -tyyppejä islamin leviäminen Euroopassa olisi huomattavasti pienimuotoisempaa ja ainakin oleellisesti hitaampaa.
 
yksinkertaisuudessaan
Niin no toisaalta, ilman yltiöpäisen sinisilmäisiä "me otetaan tänne kaikki" -tyyppejä islamin leviäminen Euroopassa olisi huomattavasti pienimuotoisempaa ja ainakin oleellisesti hitaampaa.
...ja Eurooppalaiset olisivat välttyneet monelta terrori-iskulta, pahoinpitelyltä, ryöstöltä, raiskaukseslta ja murhalta, joita tänne tulleet muslimit harrastelevat huvikseen.
 
Hyvä olet huutelemaan antamatta minkään näköisiä ratkaisuja itse ;)

Muutakuin "älkää hei ei toi oo kivaa" :D

No tiäks kun ei mua maahanmuutto lainkaan siinä määrin mitä sua ärsyttää. Mutta noi linkit ja viitteet milloin mihinkin jonkun tekemään raiskaukseen tai miuuhun väkvallantekoon ärsyttävät.

Ajattelin, että jos onnistuisitte antamaan järkeviä vinkkejä miten auttaa taistelussa ääri-islmisteja vastaan, oisin voinut kantaa korteni kekoon.

En mä viitsi etsiä. Siksi pyysin niitä teitä joilla aikaa tuntuu asian vastustamiseen olevan.

Ei oo pakko, jatkakaa vaan turhaa huutelua.
 
vierailija
No tiäks kun ei mua maahanmuutto lainkaan siinä määrin mitä sua ärsyttää. Mutta noi linkit ja viitteet milloin mihinkin jonkun tekemään raiskaukseen tai miuuhun väkvallantekoon ärsyttävät.

Ajattelin, että jos onnistuisitte antamaan järkeviä vinkkejä miten auttaa taistelussa ääri-islmisteja vastaan, oisin voinut kantaa korteni kekoon.

En mä viitsi etsiä. Siksi pyysin niitä teitä joilla aikaa tuntuu asian vastustamiseen olevan.

Ei oo pakko, jatkakaa vaan turhaa huutelua.

olet sinä sitten mahdottoman tekopyhä ja yksinkertainen tapaus.

Jos maahanmuutto ei sinua haittaa tai kiinosta niin älä sitten puutu koko asiaan herranen aika. Anna ihmisten joita asia kiinostaa puhua siitä aivan rauhassa.

Jos menet heittämään niihin ketjuihin jotain tekopyhää marinaasi, vaikka sinua ei aihe kiinosta niin älä ihmettele nimitystä "suvakki tai vajakki" painu hukkaan niistä keskusteluista.

Jos toinen on, että jos väkivaltaiset tai matujen tekemät rikokset sinuun noin paljon sattuu niin pysy poissa sellaisilta palstoilta joissa niistä muut keskustelevat. Mittä hemmetin "olen vain parempi ihminen" leimaa sä oikein sillä haet?

Olet tekopyhä. Auto-onnettomuus ketjussakin tai mikä ulosajo olikaan niin sieläkin kovaan ääneen kuinka "Minä en tollasta videota kattele" ja pöuhuit itsesi pussiin että olitkin katsonut videon, ja senkin laitoit vielä säälittävästi "jonkun muun" syyksi joka oli kännykällään suorastaan pakottanut sinut sen katsomaan. OIvoi. Ei riemulla rajaa kun suvakki on vajaa..
 
Suvakki ja vajakki toki on automaattisesti se joka vähänkin kieltää suomalaisia puhumasta tosiasioista joita nyt tapahtuu ja koettaa hankaloittaa suomalaisten esille tuomia mielipiteitä!

Koska sen on pakko olla vajaa sellaisen ihmisen, tai hyvin hyvin sokea. Jopa pahansuopainen.
Mutkun teidän mielipiteenne ovat tyhmien ihmisten mielipiteitä. (sori, ei oo usein tapana mutta kun nyt vaan olette)

Kun ei toi ongelma lopu siihen että estetään suomeenmuutto. Joo, ehkä vuoden, pari, kolmekin on rauhallisempaa mutta samaan aikaan ne ihmiset jotka eivät päässeetkään turvaan joutuvat alistumaan ääri-islamisteille ja jos osaatte laskea niin tulos on huonoon suuntaan positiivinen.
 
vierailija
Mutkun teidän mielipiteenne ovat tyhmien ihmisten mielipiteitä. (sori, ei oo usein tapana mutta kun nyt vaan olette)

Kun ei toi ongelma lopu siihen että estetään suomeenmuutto. Joo, ehkä vuoden, pari, kolmekin on rauhallisempaa mutta samaan aikaan ne ihmiset jotka eivät päässeetkään turvaan joutuvat alistumaan ääri-islamisteille ja jos osaatte laskea niin tulos on huonoon suuntaan positiivinen.

Kyllä tässä on ruokaapuja sun muita turhaa niin kauan muihin maihin lähetetty että tuhoon joutavat maat tappamaan itse itsensä jos eivät opi elämään. Piste.

Se ongelma ei katoa ottamalla ongelma meille. Mikä ihme sinulla on siinä epäselvää?

Ja "tyhmien ihmisten mielipiteitä" Voi hellanlettas :D
 
olet sinä sitten mahdottoman tekopyhä ja yksinkertainen tapaus.

Jos maahanmuutto ei sinua haittaa tai kiinosta niin älä sitten puutu koko asiaan herranen aika. Anna ihmisten joita asia kiinostaa puhua siitä aivan rauhassa.

Jos menet heittämään niihin ketjuihin jotain tekopyhää marinaasi, vaikka sinua ei aihe kiinosta niin älä ihmettele nimitystä "suvakki tai vajakki" painu hukkaan niistä keskusteluista.

Jos toinen on, että jos väkivaltaiset tai matujen tekemät rikokset sinuun noin paljon sattuu niin pysy poissa sellaisilta palstoilta joissa niistä muut keskustelevat. Mittä hemmetin "olen vain parempi ihminen" leimaa sä oikein sillä haet?

Olet tekopyhä. Auto-onnettomuus ketjussakin tai mikä ulosajo olikaan niin sieläkin kovaan ääneen kuinka "Minä en tollasta videota kattele" ja pöuhuit itsesi pussiin että olitkin katsonut videon, ja senkin laitoit vielä säälittävästi "jonkun muun" syyksi joka oli kännykällään suorastaan pakottanut sinut sen katsomaan. OIvoi. Ei riemulla rajaa kun suvakki on vajaa..

Kiinnostaahan. Siksi pyysin ideoita.

Ja helvetin paljon mieluummin mä olen sun mielestä vajaa kuin että olisin oikeasti.
 
Kyllä tässä on ruokaapuja sun muita turhaa niin kauan muihin maihin lähetetty että tuhoon joutavat maat tappamaan itse itsensä jos eivät opi elämään. Piste.

Se ongelma ei katoa ottamalla ongelma meille. Mikä ihme sinulla on siinä epäselvää?

Ja "tyhmien ihmisten mielipiteitä" Voi hellanlettas :D

No niinpä.

Sanoinko mä että otetaan kaikki tänne meille?

En, vaan että tarmon voi kohdistaa tekoihin joilla on oikeasti vaikutusta sen sijaan että tappelee sitä vastaan että ne tulevat tänne kun ne nyt kuitenkin tulevat.

Siis MIKÄ tossa on niin vakea ymmärtää?
 

Yhteistyössä