Voisitteko, rasistiset linkittelijät, keksiä ja jakaa oikeita ja järkeviä keinoja vaikuttaa?

vierailija
Virtahepo olohuoneessa. Kaikki tietävät että meillä on suuri ongelma mutta tietyt ei halua nähdä tai edes puhua siitä. Mikä on oma ehdotuksesi? Kuka tahansa voi radikalisoitua, ei enää voi puhua äärimuslimeista.
 
vierailija
Siis ton turhan huutelun ja osoittelun sijaan voisitte vaikka laittaa listan asioista mitä pitää boikotoida jos/kun haluaa hankaloittaa äärimuslimien toimintaa.

Tuosta mitä teette nyt ei ole kuin haittaa.

Näin voisitte oikeasti vaikuttaa.
Turha huutelu? Ne jotka ovat oikeasti huolissaan, peloissaan suomalaisten turvallisuudesta ja hyvinvoinnista, eivät saa ääntänsä kuuluviin aivopestyjen propakandan levittäjien yli.

Linkit voi skipata, mutta ne on yleensä keskustelun tueksi laitettu.

Keinot on vähissä eikä kevyet boikotit auta. Miksi pitäisi hankaloittaa, jos toiminta pitäisi estää keinolla millä hyvänsä. Olkoot sitten kyseesä karkotukset ja tiukemmat rajavalvonnat. Vapaan kulkemisen rajoittaminen ja ryhmien hajoittaminen välittömästi. Pienistäkin rikkeistä paluulippu lähtömaahan.

Eikö suomalaisten, oman maan ihmisten hyvinvointi ole etusijalla? Miksi moni lapsi, nuori ja vanhus joutuu kärsimään yhteiskunnan tuen puutteesta samaan aikaan, kun näille lomailijoille tarjotaan kaikki ja vielä vähän päälle?

Porvoostako oot vai miksi et näe asiaa ja pyydät muita laatimaan listoja asioiden puolesta joista pitäisi huolehtia suomalaiaten omat edustajat. Miksi meitä huutelijoita ja linkittelijöitä ei kuunnella?
 
vierailija
minä saan olla rasisti jos haluan. Sillä sanalla ei ole sen enempää painoarvoa kuin että joku sanois mua kakkapääksi tai muuksi.

Ei paljon haavaa tee, lähinnä menee ihan ohi.
 
minä saan olla rasisti jos haluan. Sillä sanalla ei ole sen enempää painoarvoa kuin että joku sanois mua kakkapääksi tai muuksi.

Ei paljon haavaa tee, lähinnä menee ihan ohi.
Kyllä sinä saat olla rasisti. Ei sitä missään kielletä.
Mutta toimimalla kuin rasisti on vaarassa syyllistyä esim kansanryhmää vastaan kiihotukseen joka sit on rikos.
 
Rajana voisi hyvin olla rikokset, joista ei selviä poliisin antamalla sakolla. Silloin esimerkiksi pienet liikennerikkomukset ja "kusisakot" jäisivät huomiotta.
Kansanedustajaksi mennään äänillä.
Jos tuomio on kärsitty/sakot maksettu niin lähdetään siitä, että on yhteiskunnan kanssa sujut eikä muistella nuoruuden törppöyksiä.
Mut jonkunlainen yhteiskuntaopin peruskurssi vaatiminen ehdokkailta vois olla ihan paikallaan.
Nytkin kunnallisvaaleissa oli aika paljon ehdokkaita joilla ei ollut mitään muuta sanottavaa kuin "mamu" eikä mitään käsitystä siitä mitä kunnanvaltuustossa tehdään.
 
vierailija
Onneksi te muut olette niin aikuisia niin aikuisia kun syytätte jokaista suvakiksi joka ei ole täysin samaa mieltä teidän kanssa tai tykkää teidän linkeistä
No emmä tiedä, mä lähinnä pidän niitä fiksuina jotka on asioista kärryillä, en nitä jotka koittaa kietää muiden oikeuden puhua heille tärkeistä asioista jos ne ovat varsin paikkans apitäviä. Minun ei tarvitse kieltää teiltä suvakeilta mitään. Tiedän vain ettei heidän tekstinsä oikeasti kiinosta puoliakaan suomen kansasta.

Sekös ketuttaa.
 

Yhteistyössä