Mietin vaan kun meidän lapsia ei oteta koskaan kerralla hoitoon, edes yhdeks yöks..
Ikää lapsilla kuitenkin jo 12, 11, kohta 5 ja kohta 3
Eli ei noita isompia tarvitsisi varsinaisesti hoitaa... JA oikeesti ovat tosi helppoja lapsia kaikki, syövät hyvin, käyttäytyvät hyvin jne..
Eli me ei oikeastaan olla miehen kanssa koskaan kahdestaan, ku ei viitti nähdä sitä vaivaa et vei yhden tonne toisen tonne, kolmannen tonne jne..
Liikaa hommaa....
Nytkin olen odottanut et anoppi kun on luvannut viedä jokaisen kerrallaan mökille, et koska vie ton nuorimman... ku viime keväänä ei viennyt, kun oli vielä vaipat..... nyt nuorin on ollut vuoden ilman vaippoja, mut eipä ole päässyt hoitoon...
Mä oon niin kateellinen niille joiden isovanhemmat haluaa lapsia hoitoon.........
JA kyllä, ite oon kolme nuorinta tehnyt, ite valinnut tän elämän, mut jotenkin sitä toivoi, kun itsekin on ollut usein isovanhemmilla, et omat vanhemmat olis ees jotenkin ollut samanlaisia kuin omat vanhempansa.. mut ei ei..
SEn mä oon päättänyt, et jos terveenä pysyn, ja lapsenlapsia saan, ni kyllä niitä pyydän hoitoon, useemmine kuin kerran vuodessa...