Miten paljon teidän miehet hoitaa vauvaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tosi väsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos oikeesti tsempistä ja viesteistä tähän saakka! noh, minähän menin tonne olkkariin ja vähän jo juteltiin. Ymmärsi kyllä, vaikka herkkähipiäinen oli vähän ensin taas, että arvostelenko. No ilman että otan asian puheeksi on siitä vaikee keskustella. Sovittiin et yritetään saada asia paremmaksi, huomenna jo menen vaikka shoppailemaan, liikkuu tai jotain. Tuli hyvä mieli :) jospa tää konkretisoituu oikeesti nyt, yritän pitää siitä itse huolen.

Btw.mä olin synnytyksen jälkeen tosi heikkona ja mies hoiti vauvaa aluksi enemmän. Sit ku hän lähti töihin, roolit muuttu....

Onpa kiva kuulla! Hieno juttu että uskalsit otta asian puheeksi.

Kivaa päivää huomenna, pikku shoppailu ja vaikka kakkukahvit ihan yksin piristää viikonloppua melkoisesti. Tsemppiä kovasti että saatte nämä vapaahetket rullaamaan luontevasti pikku hiljaa :)

Nojoo. Vastasyntyneestä 3kk asti lapsi oli mun vanhemmilla, kävin siellä opettelemassa perushommat, tultiin kotiin ja nyt miehellä on parempi tatsi vauvaan kun ehtii olla vauvan kanssa melkeinpä enemmän ku mä mun menojen takia. Et koo, joskus näinkin päin.

Yhteistyössä