voisitko olla lapsinenne n.viikon

poitsuli
ei onnistuis ku ei onnistu kaksisteenkaa!!nytki molemmat riekkuu hereil ku tykkäs anoppi käyd kyläs tos ehtool(lähti puol 9 ) ja noiha menee ih sekasi jos tääl joku vieras 7:mä jälkee!huoh ja ikää 6kk ja 3v!

toki
me ainakin pärjätty ilman miestä, 4 lasta on
mihin sitä miestä tarvii muuhun kun että on just siellä kaukana töissä ja takoo rahaa jota me täällä sit viikot tuhlataan ;D

Vieras
Onnistuis vaivatta. Ei kait tuo mies tällä hetkellä käy kuin nukkumassa täällä. Eli ei oikeastaan juuri eroa nykyiseen. Onhan se itellä tosin jotenki orpo olo jos toinen jossain kaukana entä jos samalla paikkakunnalla edes (on kuitenki hätävarana jos jotain isompaa sattuu). Vaikka hyvin kait sitä selvis kun mies oli ulkomailla ja ite kolaroin auton lunastuskuntoon.

Nalletar
Mä olen useinkin lapsen ja koiran kanssa viittä päivää yksin. Välillä enempikin. Kaikki pakolliset arjen askareet kyllä onnistuu, mutta on sitten sellasiakin asioita joihin musta ei olisi. Esimerkiksi auton kanssa en osaisi tehdä yhtään mitään. En vaihtaa rengasta enkä mitään muutakaan. Ja on pitkä lista kaikkea muutakin. Onneksi ne asiat yleensä ehtii odottamaan tai löytyy joku avuksi.

Yhteistyössä