Voisin. Se tarkoittaisi 65-vuotiasta enkä usko että sellainenkaan suhde ikäeroon kaatuisi, jos muuten olisi kestävällä pohjalla.
... sen 20vuottaa..En voisi.Miehen pitää olla nuorempi...
no ei sentäs vielä..katotaan 10v päästä:xmas:... sen 20vuottaa..
Sama.Ei kiitos vanhempaa miestä....nuoremmat on paljon kiinnostavampia
jaa. Minä taas olisin ehkä 20 vuotiaana voinut kuvitellakin olevani 40vuotiaan miehen kanssa. Samoin 30v. ei ajatus 50v. miehestä olisi ollut täysin vieras. Nyt kun olen sen ikäinen kuin olen, tuntuu ajatus miehestä, joka olisi minua 20v. vanhempi aika vieraalta.Itse olen 20v, enkä voisi kuvitella olevani 40 vuotiaan kanssa.
Ikäero pitää suhteuttaa ikään, jos olisin itse 40v, voisin kuvitella olevani 60 vuotiaan kanssa.
Tuli vielä mieleen että tälläistä kommenttia en tajua alkuunkaan:Voisin. Se tarkoittaisi 65-vuotiasta enkä usko että sellainenkaan suhde ikäeroon kaatuisi, jos muuten olisi kestävällä pohjalla.
Pahoittelen epäselvää muotoilua.Tuli vielä mieleen että tälläistä kommenttia en tajua alkuunkaan:
Eihän se puoliso yhtäkkiä muutu 20 vuotta vanhemmaksi?
Siis eihän suhde voi siihen kaatua, toisin kuin esim. vammautumiseen, sairastumiseen tms.
Lähtökohta on se, etten ikipäivänä edes vilkaisis yli 20 vuotta vanhempaa miestä ELI mitään suhdetta ( joka vois kaatua ) ei pääsis edes syntymään.
Tuossa on vaan sellainen juttu, että ikäeron todellakin huomaa kun aikaa kuluu. Ei sitä noin kolmekymppisenä varmasti tajuakaan millaista elämä voi vaikkapa kahdenkymmenen vuoden jälkeen olla vanhuksen kanssa. Mutta ehkä harva pohtii niin pitkäaikaista suhdetta kun ei tuollaista ota huomioon.... Ei sitä ikää oikeastaan huomaa kun sopiva mies kohdalle sattuu