Voisitko kuvitella olevasi itseäsi 20 vuotta vanhemman miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja naisille lähinnä
  • Ensimmäinen viesti
entajuu
No on teillä ihme mielikuvitus jos vanhemmasta miehestä tulee automaattisesti vaan oma isä mieleen? Miten te voitte olla töissä vanhempien miesten kanssa samassa paikassa, eikö tunnu että oma isä olis koko ajan vieressä? Onko se vanhempi mies kaupan kassallakin oma isä? Entäs sitten ne saman ikäset miehet, tuleeko aina mieleen, veli, kaveri, ex, kaverin mies??

joo-o
olen nyt nelikymppinen, että joo-o jos mies olisi muuten minulle passeli, mut en voisi olla 20v nuoremman kanssa...niin ja isäni on 75v että siitä ei voi päätellä mitään :)

"Nelli"
Joo Teemu Selänteen kans, mut en kyl muiden;) Tämä Teemu ihastus on todella pitkä alkoi 20 vuotta sitten koulun seinällä olleesta valion maitomainoksesta... ja jatkuu edelleen:)

"vieras"
Ei, mä en voisi kuvitella seurustelevani 67 v miehen kanssa.

En myöskään voisi kuvitella seurustelevani 27 v ikäisen kanssa.

Miehen täytyy olla MIES ollakseen mun silmissä seksikäs. Toki siihen ei välttämättä ikä vaikuta, joten ei koskaan pidä sanoa en koskaan voisi seurustella. Mutta nythän oli kuvittelusta kysymys.
Mä en vaan tähän asti (nyt yli nelikymppisenä) ole tavannut parikymppistä joka tuntuisi mieheltä taikka vanhemapaa miestä joka tuntuisi joltain muulta kuin isäni ikäiseltä.

"Anki"
Suurin ikäero mikä mulla on ollut mieheen oli 30 vuotta. Kyseessä yhden illan juttu ja olin itse silloin 27v.

On myös ollut vähän vanhempi, saman ikäisiä ja yksi muutaman vuoden nuorempi.

Voisin kuvitella, mutta en toivoisi sellaista tilannetta. Jos kuitenkin olisin sinkku ja pihkaantuisin itseäni 20 vuotta vanhempaan, niin kai se menoa olisi.?

Joko varhainen leskeys tai omaishoitajuus saattaisi olla edessä enkä ole hoitoalalle suuntautunut.

naisille lähinnä
Omasta mielestäni siis voisin ryhtyä seksisuhteeseen 20 vuotta vanhemman miehen kanssa, ja olen niin tehnytkin.
Mutta en usko, että seurustella voisin, tietysti eihän sitä tiedä ennen kuin omalle kohdalle sattuu.
Ja en voi kuvitella, että 40vuotiaana sekstaisin 60v:n kanssa :D

Tuli vielä mieleen että tälläistä kommenttia en tajua alkuunkaan:
Eihän se puoliso yhtäkkiä muutu 20 vuotta vanhemmaksi?
Siis eihän suhde voi siihen kaatua, toisin kuin esim. vammautumiseen, sairastumiseen tms.

Lähtökohta on se, etten ikipäivänä edes vilkaisis yli 20 vuotta vanhempaa miestä ELI mitään suhdetta ( joka vois kaatua ) ei pääsis edes syntymään.
Noloa.
Jää miettimään, missä kunnossa perisuhde oikeasti on,jos perustuu pelkkään ikään.

"Maisa"
Mun mielestä on huvittavaa kun jotkut luulevat kyse olevan huonosta isäsuhteesta. Vanhempi miesystävä ei liity mitenkään isääni ja isäsuhteeseeni, mies nyt vain sattuu olemaan 20 vuotta vanhempi. Isäsuhteeni voi erittäin hyvin.

Mä olen seurustellut myös itseni ikäisen kanssa joten mistä se sitte kertoo? :D

"vieras"
Oisin varmaan ennen ollut sitä mieltä että en vois olla, mutta sit tapasin itseäni 18 v vanhemman miehen jonka kans iski niin hemmetisti kipinää... ei siinä edes tartte keskustella iästä, kun ei sillä ole merkitystä.

hyvin säilynyt
Nuorempana kyllä, tällä iällä mies olisi jo 76-vuotias vanhus. Ei kiitos! Suunnilleen omaa ikäluokkaa tai mieluummin hieman nuorempi nykyään, niin homma pelaa. 13 vuotta nuorempi ollut suurin ikäero, eikä meistä huomannut mitään. En edes itse, mutta saatuani tietää se alkoi vaivata ja lopetin suhteen. Liian lähellä omaa vanhinta poikaani iältään.

40 vuotta
Ikä on vain sarja mukana raahattavia numeroita. Valitettavasti vuosien karttumiselle ei voi KUKAAN mitään. Vaikka kroppa muuttuu, niin persoona pysyy suht koht samana.

20 vuotta ei ole ihmiselämässä loppujen lopuksi mitään. Se 20:n vuoden ero tietyillä ikäluvuilla ei ole juurikaan mitään. Moni nykyajan alle 70-vuotias on hyvinkin nuoreakas ja nuorekkaan näköinen. Katsokaa vaikka työpaikkanne eläköityviä ihmisiä. Moni 65-vuotta lähentelevä on melkoisen charmantti ja nuorekas.

Joten mikä ettei?

"oranssi"
No on teillä ihme mielikuvitus jos vanhemmasta miehestä tulee automaattisesti vaan oma isä mieleen? Miten te voitte olla töissä vanhempien miesten kanssa samassa paikassa, eikö tunnu että oma isä olis koko ajan vieressä? Onko se vanhempi mies kaupan kassallakin oma isä? Entäs sitten ne saman ikäset miehet, tuleeko aina mieleen, veli, kaveri, ex, kaverin mies??
Isänsä pannu niiitä?

Yhteistyössä