Voisitko kuvitella olevasi itseäsi 20 vuotta vanhemman miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja naisille lähinnä
  • Ensimmäinen viesti
"sipsi"
Kyllä hyvin voisin, jos mies olisi mukava ja meillä synkkaisi hyvin yhteen :) Olisi jo eläkeiässä, joten toivoisin, että olisi aina kahvit keittänyt töistä kotiutumisajakseni :)

Outoa tuollaista ajatella, kun kolmattakymmentä vuotta ollaan ukon kanssa yhdessä oltu, ja samanikäisiä ollaan suunnilleen. Mutta en minä ikää seurustelukriteerinä pidä (paitsi alailää :) ), ihan muut asiat yhteen sopimisen ratkaisee.

sunatic
Kun olin 12 halusin 12 vuotiasta. En 40 vuotiasta. Kun olin 20 halusin 12-20 vuotiasta, en 40 vuotiasta. Kun olen 40, no, hmm, sitähän ei saa sanoa ääneen, ettei mamat lynkkaa.

Aww
Aina oon vanhemmista miehistä tykännyt, tai mulla on ollu semmonen fantasia... Oon 21-vuotias, ja oon välissä netistäkin etsinyt seuraa... Mutta parin viestin jälkeen se on tuntunut aina liian epätoivoiselta. Lisäks sitte on tuntunu kun iän näkee numerona ni semmonen 31-vuotias on jo ällöttävä - johtuen ehkä siitä, että mielikuva nykyajan kolmikymppisistä on sellainen pullomössöinen.

Nyt sitten kuitenkin olin kaverini kanssa baarissa... Yöpaikkaa ei ollut kaupungissa joten minä tartuin tuumasta toimeen ja kyselin vähän jatkopaikkaa. Lähdimme kahden miehen mukaan, ensiksi toisen (nuoremman, kai) miehen kämpälle, josta minä lähdin vanhemman miehen kanssa hänen kämpältään hakemaan kitaraa että olisi jotain iloa illassa. Juteltiin tosi paljon kaikenlaista, iästä puhuttaessa naamasta näkyi järkytys - "no et varmaan oo 21"... Päädyin sitten yöllä vielä kahdestaan tämän vanhemman miehen luokse... Voi vittu, se oli ihanaa. Ei ehkä taitojen puolesta, mutta ne puheet... Ja se miten tää ukko ilahtui siitä miten häntä käsittelin.

Jätin herralle numeroni, mutta mitään ei ole kuulunut. Tarjosi omaa numeroaan, mutta kerroin jättäneeni lapulle omani. Halusin että hän ottaa yhteyttä, jos haluaa ottaa. En tahdo alkaa roikkumaan ja jos sitä kaduttaa jälkeenpäin ni voipahan unohtaa mut helposti. Mutta miksi siitä ei kuulu mitään... Siitä on jo.. 2,5 vuorokautta. :D

Yhteistyössä