Voisitko kuvitella olevasi itseäsi 20 vuotta vanhemman miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja naisille lähinnä
  • Ensimmäinen viesti
naisille lähinnä
Esim. Itse olet 25 ja mies 45. Tai mitä ikäluokkaa vaan.
Oletko haaveillut seksistä vanhemman miehen kanssa tai oletko jo toteuttanut haaveesi?
Oliko erilaista kuin oman ikäisen kanssa?

noup
En haluaisi. Ikäeroa oman miehen kanssa 10 vuotta, se on vielä ihan sopiva. Erään miehen kanssa ikäeroa oli 17 vuotta, se oli jo liikaa.. Tai ainakin mies sitä koko ajan korosti ja enemmän se alussa häntä vaivasi kuin minua ja pian se alkoi minuakin ahdistaa, kun mies koko ajan siitä puhui. Nykyisen miehen kanssa taas ikäeroa ei edes huomaa mistään, joten ehkä se on vähän ihmisistäkin kiinni? Ehkä siitäkin kuinka "vanhanaikainen" tuo vanhempi mies olisi? Jos on jo tosi "ukkoontunut" niin ei kiinnostaisi, jos taas suht nuorekas tai niin käyttäytyvä niin miksei?

.
Itse olen 20v, enkä voisi kuvitella olevani 40 vuotiaan kanssa.
Ikäero pitää suhteuttaa ikään, jos olisin itse 40v, voisin kuvitella olevani 60 vuotiaan kanssa.
Niin mäkin joskus nuorempana kuvittelin. Nyt olen nelikymppinen, eikä kuusikymppiset kyllä säväytä sitten niin yhtään. Eli ei, en voisi yhtäkkiä kuvitella olevani itseäni 20 vuotta vanhemman kanssa. Ellei sitten eteen osuisi se harvinainen poikkeus, joka vahvistaisi säännön. :)

Ei niillä numeroilla niin väliä. On niitä hyvin säilyneitäkin olemassa, tosin erittäin harvassa, mutta silti :D

Menevä ja nuorekas 50v mies, joka on pitänyt itsestään oikeasti huolta ja on riittävästi älyä olla olematta papparainen (ei näe, kuule, muista, ymmärrä mitään viimeisen 20vuoden aikana tapahtunutta, vaan jankkaa niitä samoja tarinoita uudestaan ja uudestaan) voi olla kelpo tapaus. Kyse ei sitten ole sellaisesta perus keski-ikäisestä perheenisästä, joka kuvittelee olevansa hottis, vaan tähän vaaditaan maailmanluokan miestä ja todella kovia meriittejä saadakseen itsestään kiinnostavan.

Ja vielä tarkennuksena, että baarissa ahdistelevat keski-iän kriisin kourissa kamppailevat Jormat aiheuttavat vain huvitusta/ällötystä.

Hyvinä esimerkkeinä itseäni 18v vanhemmista miehistä voisi olla esim Bratt Pitt, Johnny Depp ja 17v vanhempi Clive Owen (ilman viiksiä)
Ja en ole fantasioinut tahi toteuttanut mitään. En siis ole tavannut riittävän kiinnostavaa tapausta.

Viimeksi muokattu:
.
En voisi kuvitella olevani isäni ikäisen miehen kanssa.

Mitä niin ihanaa on keski-ikäisissä äijissä? Varmaan vain keski-ikäiset miehet huomaavat toisten ikäistensä miesten ihanuuden... Naisille se välttämättä avaudu.

Voisiko alkup. kirjoittaja itse kuvitella olevansa äitinsä ikäisen naisen kanssa?

Niin mäkin joskus nuorempana kuvittelin. Nyt olen nelikymppinen, eikä kuusikymppiset kyllä säväytä sitten niin yhtään. Eli ei, en voisi yhtäkkiä kuvitella olevani itseäni 20 vuotta vanhemman kanssa. Ellei sitten eteen osuisi se harvinainen poikkeus, joka vahvistaisi säännön. :)
Jep, helppo se on vielä ajatella tälläistä, tiedä sitten miten se mieli muuttuu nelikymppisenä ;D

Mieheni on 14v minua vanhempi. Kuus vuotta tuohon lisää? Jaa-a, en osaa sanoa miten se vaikuttaisi. Ehkä en olisi kiinnostunut hänestä alunalkaenkaan jos niin olisi.

Joku tuossa kyseli että mitä niin ihanaa on keski-ikäisissä äijissä. Sitä samaa ihanaa kuin nuorissakin, ainakin näin keski-ikäisen akan näkökulmasta. Erona usein on kyllä se että keski-ikäinen on jo aikuistunut eikä kärsi penikkataudeista (hervoton biletys yms.) kuten monet alle kolmekymppiset vielä kärsii.

Voisi tietty kysyä mitä niin ihanaa on keski-ikäisissä akoissa..

Yhteistyössä