Voisitko kuvitella olevasi itseäsi 20 vuotta vanhemman miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja naisille lähinnä
  • Ensimmäinen viesti
Meillä on isännän kanssa ikäeroa 13 vuotta (hän on siis minua vanhempi...)
Ja minua ei ole hetkeäkään haitannut tuo ikäero, joten kaipa 20 vuottakin vanhempikin olisi mennyt =) Olen aina pitänyt vanhemmista miehistä :D

33
En aiemmin osannut kuvitella mutta niin sitä vaan nyt yli 20v vanhemman kanssa ollaan. Ei sitä ikää oikeastaan huomaa kun sopiva mies kohdalle sattuu :D . Ja itseasiassa nyt en osaisi enää kuvitella olevani ikäiseni kanssa.

Olen seurustellut, sekä myös harrastnut seksiä itseäni melkein 20-vuotta vanhempien miesten kanssa. Eipä siinä sen kummempaa ole, ihmisiä ja miehiä he on siinä missä muutkin.
Itseäni nuoremman miehen kanssa en voisi koskaan kuvitella olevani.

Itse olen 20v, enkä voisi kuvitella olevani 40 vuotiaan kanssa.
Ikäero pitää suhteuttaa ikään, jos olisin itse 40v, voisin kuvitella olevani 60 vuotiaan kanssa.
jaa. Minä taas olisin ehkä 20 vuotiaana voinut kuvitellakin olevani 40vuotiaan miehen kanssa. Samoin 30v. ei ajatus 50v. miehestä olisi ollut täysin vieras. Nyt kun olen sen ikäinen kuin olen, tuntuu ajatus miehestä, joka olisi minua 20v. vanhempi aika vieraalta.

Voisin. Se tarkoittaisi 65-vuotiasta enkä usko että sellainenkaan suhde ikäeroon kaatuisi, jos muuten olisi kestävällä pohjalla.
Tuli vielä mieleen että tälläistä kommenttia en tajua alkuunkaan:
Eihän se puoliso yhtäkkiä muutu 20 vuotta vanhemmaksi?
Siis eihän suhde voi siihen kaatua, toisin kuin esim. vammautumiseen, sairastumiseen tms.

Lähtökohta on se, etten ikipäivänä edes vilkaisis yli 20 vuotta vanhempaa miestä ELI mitään suhdetta ( joka vois kaatua ) ei pääsis edes syntymään.

bb
En voisi, hyimolkoon. Mielummin muutamaa vuotta nuorempi. Olen seurustellut itseäni 10 vuotta vanhempien yli 40-vuotiaiden miesten kanssa, ja jotenkin aina ärsyttänyt se että ovat niin urautuneita ja kaavoihinsa kangistuneita...

"hmm"
No ei kyllä vanhemmat miehet kiinnosta. Mulle tulee helposti oma isä vanhempien miesten seurassa mieleen ja ymmärrettävästi silloin ei ole kyllä seksi mielessä. Ja muutenkin, mitä tosiaan sit kun on 40 ja mies 60? Miehethän elää keskimäärin lyhyemmän aikaa...

Mun viimeisin mies oli mua 7 vuotta vanhempi. Ei se nyt suhdetta estänyt, mutta eipä erityisemmin ollut toivelistallakaan (ikäero siis). Nuoremmatkin kelpaa. ;)

Tuli vielä mieleen että tälläistä kommenttia en tajua alkuunkaan:
Eihän se puoliso yhtäkkiä muutu 20 vuotta vanhemmaksi?
Siis eihän suhde voi siihen kaatua, toisin kuin esim. vammautumiseen, sairastumiseen tms.

Lähtökohta on se, etten ikipäivänä edes vilkaisis yli 20 vuotta vanhempaa miestä ELI mitään suhdetta ( joka vois kaatua ) ei pääsis edes syntymään.
Pahoittelen epäselvää muotoilua.
Tarkoitin siis että mikäli muut asiat matsaisivat niin voisin ihan hyvin aloittaa suhteen 20 vuotta itseäni vanhemman kanssa. En pidä ikää oleellisena asiana sille onko ihminen vaikkapa seksuaalisesti tai romanttisesti kiinnostava tms.

40v
. Ei sitä ikää oikeastaan huomaa kun sopiva mies kohdalle sattuu
Tuossa on vaan sellainen juttu, että ikäeron todellakin huomaa kun aikaa kuluu. Ei sitä noin kolmekymppisenä varmasti tajuakaan millaista elämä voi vaikkapa kahdenkymmenen vuoden jälkeen olla vanhuksen kanssa. Mutta ehkä harva pohtii niin pitkäaikaista suhdetta kun ei tuollaista ota huomioon...

Yhteistyössä