voinko viedä vaimoni sairaalaan lepäämään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kauris
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kauris

Vieras
siis kun ei hän oikastaan ole "kipeä", mutta vain todella väsynyt ja pahoinvointinen eikä hän jaksa tehdä mitään. hän ei syö kunnolla ja on laihtunut viimeisen vuoden aikana todella paljon. olen hänestä todella huolissani ja nyt kun olen pitänyt hänestä huolta ja ikään kuin hoitanut kotona niin mikään ei auta. etupäässä hän vain lepää ja lukee kirjoja sekä käy kanssani pitkillä kävelyillä. ottaisivatko ne sairaalassa hänet osatolle? mitä tämä voisi olla? lisäksi hän on viime aikoina pyörtynyt monta kertaa.

Eihän se syöpä kipuja tarkoita. Mutta siis, vie vaimosi lääkäriin. Voi olla anemiaa, masista tai jokin muu juttu kuten kilpirauhanen tai vaikka jotain vakavampaa.

lääkäriin vaan. Ja tiukkana siellä, että saatte apua, eihän tuollaista kovin kauaa jaksa. Tsemppiä! Kuulostaa kyllä siltä, että vaimollasi voisi olla masennusta taikka kilpirauhasen vajaatoimintaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Taas joku tietäjä paikalla:
Alkuperäinen kirjoittaja tt:
Syöpä ei ole kipeä... Lääkäriin!

Syöpäkasvain voi muuten olla kipeä !!!!!!

Lääkärin tutkimus olisi paikallaan. Verikokeet ja perustutkimus.

No, mä ainakin käsitin tuon alkuperäisen niin että syöpä ei VÄLTÄMÄTTÄ ole kipeä, siis voi olal syöpä vaikak ei tuntuisi missään varsinaista kipua.

Voihan se syöpääkin olla, se ei välttämättä ole kivuliasta lainkaan. Masennus mulle tuli ekana mieleen. Tai kilpirauhasen ongelmat. Kannattaa hakeutua lääkäriin!!! Jos katsovat että tila on akuutti, lähettävät sitten osastolle lepäämään!

Yhteistyössä