V
varasija
Vieras
Tuntuu jo niin epätoivoiselta. En koskaan ajatellut, että mä olisin sellainen ihminen joka hukkaa itsensä muiden vuoksi, mutta niin kävi kun perheeseen syntyi vakavasti sairas lapsi. Minun elämäni katosi, ei ole minua enää.
Kukaan ei puhu minulle, ei kysy mitä minulle kuuluu. Puoliso ei puhu minulle, ei keksi sanottavaa, ei muista kertoa minulle asioista jotka koskevat minuakin. Minulla ei ole elämää, yritän sitä epätoivoisesti rääpiä kasaan, mutta minua ei ole enää. Tuntuu että voisin vaan lähteä, kävellä pois eikä kukaan jäisi kaipaamaan. En jaksa tätä enää. Voiko tämä joskus muuttua?
Kukaan ei puhu minulle, ei kysy mitä minulle kuuluu. Puoliso ei puhu minulle, ei keksi sanottavaa, ei muista kertoa minulle asioista jotka koskevat minuakin. Minulla ei ole elämää, yritän sitä epätoivoisesti rääpiä kasaan, mutta minua ei ole enää. Tuntuu että voisin vaan lähteä, kävellä pois eikä kukaan jäisi kaipaamaan. En jaksa tätä enää. Voiko tämä joskus muuttua?