Voiko vauvan liikkeet todella vähentyä rv 37 näin paljon??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Tiedän kyllä että loppuvaiheessa liikkeet muuttuu, mutta liityn nyt silti hysteeristen joukkoon...:) eli rv 37 ja pari päivää vauva vaan ikäänkuin vaihtaa puolelta toiselle, välillä kylkeen iskee napakammin. Pari pv sitten oli vielä todella kovaa mylläystä, siksi nyt vähän huolestun....

Mulla ne väheni kyllä ja käyrilläkin olin pari kertaa. Vauva oli ok ja kättärillä tuumasivat että ei mahtunu enää kunnolla liikkumaan. Lähinnä punkesi ja satunnainen töytäisy. Synnyttyään veuhtoi sen edestä taas.

Saan sen 10 liikettä tunnissa. On vain todella erilaisia, siis sellaista muljutaa ja puolelta toiselle vaihtamista. Viime ikioma tosi n taisi vielä kääntyvillä ympäri, olisikonyt ankkurointut pään kun tullut niitä sukkapuikkopistelyjäkin. Hui...nyt mua kyllä vähän huolettaa...

[QUOTE="Vieras";28893843]Saan sen 10 liikettä tunnissa. On vain todella erilaisia, siis sellaista muljutaa ja puolelta toiselle vaihtamista. Viime ikioma tosi n taisi vielä kääntyvillä ympäri, olisikonyt ankkurointut pään kun tullut niitä sukkapuikkopistelyjäkin. Hui...nyt mua kyllä vähän huolettaa...[/QUOTE]

Viimeviikolla...

[QUOTE="Vieras";28893843]Saan sen 10 liikettä tunnissa. On vain todella erilaisia, siis sellaista muljutaa ja puolelta toiselle vaihtamista. Viime ikioma tosi n taisi vielä kääntyvillä ympäri, olisikonyt ankkurointut pään kun tullut niitä sukkapuikkopistelyjäkin. Hui...nyt mua kyllä vähän huolettaa...[/QUOTE]

Soita klinikalle jos huolettaa.

Mä sain todellakin ohjeeksi, että vilkkaalla vauvalla se 10 liikettä tunnissa ei välttämättä riitä, vaan myös selkeään liikkeiden vähenemiseen/muutokseen kannattaa reagoida.
Mene sinne synnärille käyrälle ja ultraan, siellä selviää vauvan vointi ja se voiko raskaus jatkua turvallisesti.

Uusimmat

Yhteistyössä