H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Protarchaeopteryx:Mode, joka haluaa lisää hommia itselleen? Hmmm...
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Harmailu ei ole kielletty modeiltakaan. Tosin modeksi valitaan suht 'puhtaasti' kirjoitellut, eli,,,
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Ei e ole kovin järkevää.Siinä lähtee moden oikeudet äkkiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Harmailu ei ole kielletty modeiltakaan. Tosin modeksi valitaan suht 'puhtaasti' kirjoitellut, eli,,,
Mistä sen tietää, kuinka puhtaasti on harmaana kirjoitellut? Ei kai niitä kirjoituksia nyt sentään syynätä, aikojen takaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Eihän se harmailu välttis sitä tarkota, että ilkeilee tai tyhmäilee.
Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Jaa a? :xmas:
No kerro nyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:En mä voi oikeestaan kertoa, sori. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Eihän se harmailu välttis sitä tarkota, että ilkeilee tai tyhmäilee.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Eihän se harmailu välttis sitä tarkota, että ilkeilee tai tyhmäilee.
No sen voin sanoa, että sellaista ei modelta suvaita. Eli siinä tulee se raja sitten vastaan, eli harmaana ilkeilijöitä ei meidän joukosta löydy.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Ei e ole kovin järkevää.Siinä lähtee moden oikeudet äkkiä.
Harmailusta vai? Ei pidä paikkaansa, se on myös moden oikeus niin kuin on teilläkin. =)