Voiko mode itse provoilla täällä harmaana?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hölmö kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kai nekin voi provoilla ihan siinä missä muutkin.
Yleisesti valvojaksi on kaiketi valittu aikuinen, järkevä ihminen, niin että tuskinpa sellainen provoaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Harmailu ei ole kielletty modeiltakaan. Tosin modeksi valitaan suht 'puhtaasti' kirjoitellut, eli,,,

Mistä sen tietää, kuinka puhtaasti on harmaana kirjoitellut? Ei kai niitä kirjoituksia nyt sentään syynätä, aikojen takaa?

Jaa a? :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Eihän se harmailu välttis sitä tarkota, että ilkeilee tai tyhmäilee.

Niin, ja provokin voi olla ihan totuuspohjainen. =)
Minkäs teet jos herätät suurta keskustelua...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Eihän se harmailu välttis sitä tarkota, että ilkeilee tai tyhmäilee.

No sen voin sanoa, että sellaista ei modelta suvaita. Eli siinä tulee se raja sitten vastaan, eli harmaana ilkeilijöitä ei meidän joukosta löydy.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Eihän se harmailu välttis sitä tarkota, että ilkeilee tai tyhmäilee.

No sen voin sanoa, että sellaista ei modelta suvaita. Eli siinä tulee se raja sitten vastaan, eli harmaana ilkeilijöitä ei meidän joukosta löydy.

Niin arvelinkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Ei e ole kovin järkevää.Siinä lähtee moden oikeudet äkkiä.

Harmailusta vai? Ei pidä paikkaansa, se on myös moden oikeus niin kuin on teilläkin. =)

Tarkoitin sitä että jos modet harmaana kirjoittelee asiattomuuksia,haastaa riitaa ym.
 

Yhteistyössä