Tuli noista banneista vielä mieleen

isoäiti mölykylästä

Aktiivinen jäsen
04.05.2007
26 699
2
36
Kun tällä palstalla on isoon ääneen vaadittu listaa bannissa olevista ja syistä misi on siellä bannissa. niin miten se asia nyt oikein on. jos palstalaiset kysyy modeltä jonkun bannissa olosta, niin onko mode velvollinen selvittämään että kuka on ja miksi on bannissa. mua vaan tossa tytsi jutussa ihmetytti, se että mode paljasti että tytsi oli harmaana kirjoittanut jotain sellaista, että sen takia sai bannin. mun mielestä sitä ei tarvii palstalaisille sen kummemin selvitellä, jos joku sinne joutuu, että miksi sinne joutui. varmaan bannattu sitten itse kertoo kun uudestaan joukkoon pääsee, miksi on ollut bannissa. ja sit sekin ärsyttää että jos on palstalta poissa muutaman päivän, niin aletaan jo kyseleen, että onkohan se ja se bannissa. voihan sitä ihminen olla vaikka muuten vain kyllästynyt palstailuun ja pysyy pois.

No mä en oikein ymmärrä tuota että miksi kaikkien bannattujen nimet pitäis jossain näkyä? Ihan kuin joku häpeäpaalu tai vastaava. Ja varmasti sen jälkee saa leiman otsaansa ja p.askaa niskaan. :/
Ja mielestäni ei ole modejen tehtävä kertoa bannin syytä, sen saa jokainen itse kertoa jos haluaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:
No mä en oikein ymmärrä tuota että miksi kaikkien bannattujen nimet pitäis jossain näkyä? Ihan kuin joku häpeäpaalu tai vastaava. Ja varmasti sen jälkee saa leiman otsaansa ja p.askaa niskaan. :/
Ja mielestäni ei ole modejen tehtävä kertoa bannin syytä, sen saa jokainen itse kertoa jos haluaa.

Tästä olen kutakuinkin samaa mieltä.
Eiköhän pelkästään se banni anna asianomaiselle tarpeeksi ajattelemisen aihetta.

ja minä ihmettelen, eikö teillä ole omaa elämää ollenkaan.
Surullista, kuinka kiinni ihmiset ovat virtuaali-maailmassa, kun elämää suuremmaksi asiaksi nousee jonkun virtuaalipersoonan "elämä", kirjoittelut ja kirjoittamatta jättämiset...

tosin on kyllä myös säälittävää kirjoitella useilla nikeillä, vastailla itselleen, provosoida keskustelua jne.

Niinpä. Olen muutenkin tässä viimeaikoina ihmetellyt modejen toimintaa. Mun mielestäolisi hyvä ajatus ottaa tänne pari-muutama palkallista modea, jotta se homma olisi työtä ja siinä työn moraali.

Kylläpä modet saa kylmää kyytiä...

Muistaakseni mode ei kyllä paljastanut että tytsi olisi harmaillut omassa ketjussaan. Sehän sano vaan että ne näkee nykyisin kirjottajien ip:t. Vai muistanko nyt ihan mettään?

Yhteistyössä