MODET!!Voisiko Kaksplus tehdä pienen haastattelun Milannasta? Haluaisin tietää onko hän oikea henkilö!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Eikö olisi oikein lukijoitakin kohtaan, että tiedämme onko hän olemassa vai ei.
Täällä on niin ristiriitaista juttua, ettei tiedä mihin uskoa.

Ja toiseksi; miksi antaisitte jonkun viedä näin paljon "palstatilaa"jos hän on joku provoilija???

KIITOS jos joku mode viitsisi vastata!
 
onko totta että haastattelu tehty?tuo ketjun "mitä ohjelmassa tänäiltana" tarinat ovat niin sekavia,
että kysyn siksi näin. Vai onko äiti44v. oikeassa???
 
[QUOTE="vieras";23278810]Eikö olisi oikein lukijoitakin kohtaan, että tiedämme onko hän olemassa vai ei.
Täällä on niin ristiriitaista juttua, ettei tiedä mihin uskoa.

Ja toiseksi; miksi antaisitte jonkun viedä näin paljon "palstatilaa"jos hän on joku provoilija???

KIITOS jos joku mode viitsisi vastata![/QUOTE]

"Oikein lukijoita kohtaan".. Voi pyhä perse, miten fiksua taas. Älä lue, jos et usko ja jos lukemasi ahdistaa noin paljon. Mitä väliä, kuka täällä on oikea ja kuka ei.
 

Yhteistyössä