?
=)
Vieras
Sä meet Tarja huomen työkkäriin ja jäät liiton korvauksille ja alat ettimään ittelles aktiivisesti töitä =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tarja:Olisin voinut sanoa miehelle, että jos tyttö muuttaa meille, minä ja lapset muutamme muualle. Mies olisi varmasti suostunut siihen, että tyttö asuukin yksin.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Tyttö ei olisi suunnitellut muuttoa ennen lukion loppumista, jos olisi joutunut muuttamaan vuokra-asuntoon. Nyt miehen ex osti tytölle oman asunnon ja sinne tyttö haluaa muuttaa.Alkuperäinen kirjoittaja Tarja:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei pidäkään, mutta olisi voinut kertoa aikeistaan vähän aikaisemmin.
No kun et rahaa tarvitsekaan, niin hm.. kysymys oli siis se, että miksei eksä kertonut sinulle, että ihmiset tulevat Suomessa virallisesti aikuisiksi 18-vuotiaina. Hyvä. Nyt voit korjata koko asian kertomalla miehellesi näillä sanoilla: " Ihmiset tulevat täysi-ikäisiksi Suomessa 18-vuotiaina." Loppu hyvin, kaikki hyvin.
Alkuperäinen kirjoittaja Bannitar:Tuon rahanhan piti olla TYTÖN KULUIHIN!!
Eli miten sulla Tarja voi olla nyt rahallisia vaikeuksia?
Mihin ne rahat ovat aikusten oikeasti menneet?
Ihmettelee ja kauhistelee hän...
Alkuperäinen kirjoittaja Tarja:Kaataa sen takia, että olen ilmoittanut työpaikalle jatkavani hoitovapaata eikä työnantajalla ole velvollisuutta ottaa minua kesken hoitovapaan takaisin töihin.Alkuperäinen kirjoittaja Pöyristynyt:
Kerro nyt lopultakin meille tyhmille, että kun tämä rasite ja kuluerä poistuu, miten se teidän taloutenne kaataa? Kun tyttö kyllästyi olemaan teidän ylihintainen "hoitolapsi"? Ja tosiaan, omaa tyhmyyttäsi tosiaan jos et ymmärrä mistä olitte sopineet - eihän äiti olisi voinut sopia täysikäisensä lapsen asumisesta, hänellähän on oikeus tehdä ja purkaa itseään koskevat sopimukset? Kai ymmärrät sentään sen ja olisi pitänyt tajuta alunperinkin - mutta keksit vaan itsellesi kivan "elättäjän"? Oletko oikeasti sitä mieltä, että olisit voinut kieltäytyä siitä että miehesi lapsi saa asua teillä?
Olisin voinut sanoa miehelle, että jos tyttö muuttaa meille, minä ja lapset muutamme muualle. Mies olisi varmasti suostunut siihen, että tyttö asuukin yksin.
Alkuperäinen kirjoittaja Tarja:Kaataa sen takia, että olen ilmoittanut työpaikalle jatkavani hoitovapaata eikä työnantajalla ole velvollisuutta ottaa minua kesken hoitovapaan takaisin töihin.Alkuperäinen kirjoittaja Pöyristynyt:
Kerro nyt lopultakin meille tyhmille, että kun tämä rasite ja kuluerä poistuu, miten se teidän taloutenne kaataa? Kun tyttö kyllästyi olemaan teidän ylihintainen "hoitolapsi"? Ja tosiaan, omaa tyhmyyttäsi tosiaan jos et ymmärrä mistä olitte sopineet - eihän äiti olisi voinut sopia täysikäisensä lapsen asumisesta, hänellähän on oikeus tehdä ja purkaa itseään koskevat sopimukset? Kai ymmärrät sentään sen ja olisi pitänyt tajuta alunperinkin - mutta keksit vaan itsellesi kivan "elättäjän"? Oletko oikeasti sitä mieltä, että olisit voinut kieltäytyä siitä että miehesi lapsi saa asua teillä?
Olisin voinut sanoa miehelle, että jos tyttö muuttaa meille, minä ja lapset muutamme muualle. Mies olisi varmasti suostunut siihen, että tyttö asuukin yksin.
Alkuperäinen kirjoittaja Tarja:Olisin voinut sanoa miehelle, että jos tyttö muuttaa meille, minä ja lapset muutamme muualle. Mies olisi varmasti suostunut siihen, että tyttö asuukin yksin.
Alkuperäinen kirjoittaja Tarja:Tyttö ei olisi suunnitellut muuttoa ennen lukion loppumista, jos olisi joutunut muuttamaan vuokra-asuntoon. Nyt miehen ex osti tytölle oman asunnon ja sinne tyttö haluaa muuttaa.
Eivät olleet tytön kuluihin vaan korvaukseksi siitä, että tyttö asuu meillä. Korvausta siis myös ylimääräisestä työstä ja vastuusta. Näköjään vaan ette ymmärrä, että tytön äiti halusi tytön asumaan MEILLE eikä omaan asuntoon ja oli siksi valmis maksamaan korvausta siitä.Alkuperäinen kirjoittaja Bannitar:Alkuperäinen kirjoittaja Bannitar:Tuon rahanhan piti olla TYTÖN KULUIHIN!!
Vataatko Tarja?
Alkuperäinen kirjoittaja Tarja:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Tyttö ei olisi suunnitellut muuttoa ennen lukion loppumista, jos olisi joutunut muuttamaan vuokra-asuntoon. Nyt miehen ex osti tytölle oman asunnon ja sinne tyttö haluaa muuttaa.Alkuperäinen kirjoittaja Tarja:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei pidäkään, mutta olisi voinut kertoa aikeistaan vähän aikaisemmin.
No kun et rahaa tarvitsekaan, niin hm.. kysymys oli siis se, että miksei eksä kertonut sinulle, että ihmiset tulevat Suomessa virallisesti aikuisiksi 18-vuotiaina. Hyvä. Nyt voit korjata koko asian kertomalla miehellesi näillä sanoilla: " Ihmiset tulevat täysi-ikäisiksi Suomessa 18-vuotiaina." Loppu hyvin, kaikki hyvin.
voitko ajatella asian niin, että tyttären äitikään ei alunperin tiennyt miten asiat kehkeytyvät.
mutta kun hän aikansa katseli miten elätät omat kakarasi (ja itsesi, yökötys) hänen rahoillaan, ja hänen lapsensa jakaa huoneen vaikka maksaa isälleen 700 euroa rahaa (tuollahan saa jo oman kämpän vuokrattua) ja syö koulussa päivällä, joten ruokakulutkin pienet, hän ajatteli, että lapsi pärjää paremmin itse kuin noin ahneen ja inhottavan ihmisen kanssa saman katon alla.
Hoitovapaan jatkamista mietittiin yhdessä ja mies sanoi, että voin jäädä vielä kotiin. Kantakoon nyt vastuun sanomisistaan.Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:kukaan ei pakottanut sua jäämään hoitovapaalle... sä itse teit sen ratkaisun..
Alkuperäinen kirjoittaja Tarja:Hoitovapaan jatkamista mietittiin yhdessä ja mies sanoi, että voin jäädä vielä kotiin. Kantakoon nyt vastuun sanomisistaan.Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:kukaan ei pakottanut sua jäämään hoitovapaalle... sä itse teit sen ratkaisun..
Alkuperäinen kirjoittaja Tarja:Näköjään vaan ette ymmärrä, että tytön äiti halusi tytön asumaan MEILLE eikä omaan asuntoon ja oli siksi valmis maksamaan korvausta siitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Tarja:Eivät olleet tytön kuluihin vaan korvaukseksi siitä, että tyttö asuu meillä. Korvausta siis myös ylimääräisestä työstä ja vastuusta. Näköjään vaan ette ymmärrä, että tytön äiti halusi tytön asumaan MEILLE eikä omaan asuntoon ja oli siksi valmis maksamaan korvausta siitä.Alkuperäinen kirjoittaja Bannitar:Alkuperäinen kirjoittaja Bannitar:Tuon rahanhan piti olla TYTÖN KULUIHIN!!
Vataatko Tarja?
Alkuperäinen kirjoittaja Tarja:Eivät olleet tytön kuluihin vaan korvaukseksi siitä, että tyttö asuu meillä. Korvausta siis myös ylimääräisestä työstä ja vastuusta. Näköjään vaan ette ymmärrä, että tytön äiti halusi tytön asumaan MEILLE eikä omaan asuntoon ja oli siksi valmis maksamaan korvausta siitä.Alkuperäinen kirjoittaja Bannitar:Alkuperäinen kirjoittaja Bannitar:Tuon rahanhan piti olla TYTÖN KULUIHIN!!
Vataatko Tarja?
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja Tarja:Näköjään vaan ette ymmärrä, että tytön äiti halusi tytön asumaan MEILLE eikä omaan asuntoon ja oli siksi valmis maksamaan korvausta siitä.
Tottakai me ymmärrämme sinua, "Tarja" kulta! Sinähän voisit luovuttaa yhden lapsistasi ko. äidin kotiin asumaan ja maksaa hänelle 700 e/kk. Loppu hyvin, kaikki hyvin.
Minä en lähettäisi lastani opiskelemaan vieraalle paikkakunnalle.Alkuperäinen kirjoittaja mä:Tottakai me ymmärrämme sinua, "Tarja" kulta! Sinähän voisit luovuttaa yhden lapsistasi ko. äidin kotiin asumaan ja maksaa hänelle 700 e/kk. Loppu hyvin, kaikki hyvin.
Alkuperäinen kirjoittaja Tarja:Minä en lähettäisi lastani opiskelemaan vieraalle paikkakunnalle.
Alkuperäinen kirjoittaja Tarja:Hoitovapaan jatkamista mietittiin yhdessä ja mies sanoi, että voin jäädä vielä kotiin. Kantakoon nyt vastuun sanomisistaan.Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:kukaan ei pakottanut sua jäämään hoitovapaalle... sä itse teit sen ratkaisun..