Voiko lihava nainen laittaa uimarannalle nirunaru topin?

  • Viestiketjun aloittaja "Päivi"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="Äippä";23958880]Mun mielestä se on rumaa, kun lihavat laittaa nirunaru toppeja! Se on ällöttävän näköstä! Olen samaa mieltä, että t-paita jos mikä pitää lihavan makkarat kurissa.[/QUOTE]

Sun mielestäkö lihavien pitäisi hikoilla t-paidassa?
 
vcxxcvxv
SIIS VOI JUMANKAUTA!! IHan oikeasti. YLipainoisen kuuluu kesällä tappaa ittensä kokovartalohaalariin? Vaikka olen itse urheillut koko elämäni ja aina ollut hoikka, niin mun mielipide on se: KAIKKI SAAVAT NAUTTIA KESÄSTÄ! SIinä missä minä makaan rannalla bikineissä, voi kuka tahansa muukin maata. TOTTAKAI VOIT LAITTAA!!

Mene kuule itse t-paidassa sinne rannalle. Se ole sulta pois, mitä muuta pukee.
 
"Äippä"
SIIS VOI JUMANKAUTA!! IHan oikeasti. YLipainoisen kuuluu kesällä tappaa ittensä kokovartalohaalariin? Vaikka olen itse urheillut koko elämäni ja aina ollut hoikka, niin mun mielipide on se: KAIKKI SAAVAT NAUTTIA KESÄSTÄ! SIinä missä minä makaan rannalla bikineissä, voi kuka tahansa muukin maata. TOTTAKAI VOIT LAITTAA!!

Mene kuule itse t-paidassa sinne rannalle. Se ole sulta pois, mitä muuta pukee.
Älä nyt kiehu!
 
joooooo
Lihavien ei saa tulla rannalle, eikä pitää kesävaatteita. Sama koskee vammaisia, muuten rajoittuneita, vanhoja, pienitissisiä, selulliittisia, vääräsääriä, leikkauarpisia, huonihoisia jne. Kesävaatteita saa pitää vain 32-38 kokoiset ihmiset.

TOTTAKAI! LAita mielummin bikinit/uikkarit? Mukavampi olla niillä rannalla.
 
[QUOTE="Äippä";23958880]Mun mielestä se on rumaa, kun lihavat laittaa nirunaru toppeja! Se on ällöttävän näköstä! Olen samaa mieltä, että t-paita jos mikä pitää lihavan makkarat kurissa.[/QUOTE]
Oleppa sitten katsomatta niitä makkaroita,jos niin älöttää!
Mie käytän erinlaisia toppeja,joissa miunkin läskit näkyy,sulta lupaa kysymättä,mie ja muutkin saa pitää päällä mitä haluaa,kunhan tuntee itsensä hyväksi on sinut itsensä kansa.Keskity omaan pukeutumiseen,älä toisten,siekään et varmasti ole täydellinen.:stick:
 
mammmmaaa
Se, että joku on sitä mieltä ettei lihava voi käyttää narutoppeja, bikinejä tms kertoo omasta itsetunnosta paljon. On aikamoinen putkiaivo, jolla ei ole omassa elämässä kaikki hyvin, jos on tosissaan sitä mieltä, ettei joku tietynlainen ihminen voi pukeutua/elää/olla tms miten haluaa. Rannalla otetaan aurinkoa ja käydään välillä pulahtamassa veteen, joten ainut oikea asu on uikkarit,biksut, narutoppi tms. Tottakai sielä saa olla vaikka toppapuvussa jos tahtoo.
Vähä sama asia, kuin olisin sitä mieltä, ettei vammaiset saa käydä ravintolassa syömässä, koska mua ällöttää. NIiden suustahan voi vaikka valua kuolaa!
 
[QUOTE="vieras";23958834]Voiko lihava mieskin laittaa rannalle bikinit?[/QUOTE]

toi vois joissain tapauksissa olla ihan hyväkin juttu..
(naapurissa isotissinen teini poika... :/) jotenkin vaivaantunut olo tulee kun miehen rinnat näyttää isoilta naisten rinnoilta.
enkä nyt ole mikään "hyi lihavia tyyppi" itsekin pyöreä.:whistle:
 
,,,
[QUOTE="vieras";23959105]T-paidassa, jossa on hikiläiskät kainaloiden kohdalla? Ei hyvää päivää...[/QUOTE]

Tarviiko siinä mitkään hikiläiskät olla?! Ei kaikki lihavat hikoile kuin porsaat.
 
Pitää ja pitää. Sanoinkin että TOKI voi laittaa narutopin, mutta mielummin näkisin lihavan t-paidassa kuin topissa.
Tai voisit vaan keskittyä omaan pukeutumiseen,älä siihen millaisia vaatteita sie mielelläs näkisit lihavan päällä.:D
 
.........
[jpg]http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://static.guim.co.uk/sys-images/Guardian/Pix/pictures/2008/05/04/Obese-woman-460x276.jpg&imgrefurl=http://www.guardian.co.uk/commentisfree/poll/2008/aug/05/health.children&usg=__5qvRON-tBHoyVWkMBEZ3tt_3_8I=&h=276&w=460&sz=26&hl=fi&start=6&zoom=1&tbnid=TU_Dfk16kH5SNM:&tbnh=77&tbnw=128&ei=ys_zTdGvJ8ubOoSg6JMH&prev=/search%3Fq%3Dfat%2Bwomen%2Bon%2Bthe%2Bbeach%26um%3D1%26hl%3Dfi%26sa%3DN%26biw%3D1899%26bih%3D840%26tbm%3Disch&um=1&itbs=1[/jpg]
 
"asdf"
toi vois joissain tapauksissa olla ihan hyväkin juttu..
(naapurissa isotissinen teini poika... :/) jotenkin vaivaantunut olo tulee kun miehen rinnat näyttää isoilta naisten rinnoilta.
enkä nyt ole mikään "hyi lihavia tyyppi" itsekin pyöreä.:whistle:
niin no, vois kai periaatteessa sen isotissisen pojankin mukavampi ku sais pojillensa (?) tukea...
 
  • Tykkää
Reactions: tanjuska<3
Mun mielestä nirunarutoppi kuulostaa vaatekappaleen nimenä vastenmieliseltä ja viittaa enemmän narusidontaiseen toppiin tai toppiin josta roikkuu narumaisia hapsuja, sellaiselta missä on runsaasti naruja siis :D

Kyllä minun mielestäni kaikki saavat ja mieluimmin soisin että pukeutuisivatkin kuten itse mielivät. Suomessa on aivan liikaa kyräilyä ja turhanpäiväistä sonnanjauhamista mitättömistä asioista. Mä en tiedä juurikaan montaa asiaa jotka kertovat enempää turhautuneesta nolifestä kuin jutut, jotka alkavat: Hei, et usko mitään näin tänään rannalla/kaupassa/kadulla/tms...
 
sdfsdf
Ei voi käyttää. Mun lapsille tulee traumoja. Lihavat pois rannoilta! AIon kasvattaa lapseni läskifoobikoiksi heti pienestä, että ne sitten ymmärtää kiusata luokan pullukkaa. Lihaville kesäksi ulkona liikkumiskielto!
 
"diu"
Jaa mä luulin et nirunarutoppi olis jotain tällasta

http://cdn2.iofferphoto.com/img/item/155/088/653/new-sexy-leopard-print-criss-cross-spaghetti-strap-top-91185.jpg

tai

https://d1ij7zv8zivhs3.cloudfront.net/assets/3385166/view_large/strap%20top%20verkauf.jpg?1302797042
 

Yhteistyössä