Voiko lihava nainen laittaa uimarannalle nirunaru topin?

  • Viestiketjun aloittaja "Päivi"
  • Ensimmäinen viesti
dfgdfg
a) todennäköisesti sä et edes ole lihava. KOrkeintaan vähän pullea. Niin se yleensä menee, ne jotka luulee itseään lihaviksi, ei yleensä ole lihavia. Siis lihava on sellanen 66-vaatekoon jenkkiläski. :))

b) Kaikilla on oikeus nauttia kesästä. Rannalla voi olla mitä vaan päällä. Myös 200-kiloisilla on oikeus nauttia kesästä.
 
Tietysti voi,jokainen voi käyttää sellaisia vaatteita kuin haluaa ja joissa tuntee itsensä hyväksi,muiden mielipiteistä välittämättä.:D
 
"mutsi"
Toki voi. Mut eri asia onko se kaunis näky. Eikä kauneuskaan ole yksiselitteistä, riippuu niin monesta seikasta, mikä on lopputulos. Ja tarviiko edes olla kaunis? Kohtuu monta piippua tässäkin jutussa.
 
[QUOTE="vieras";23958859]Ok, minä sanon tuolle lihavalle miehekkeelleni että laittaa minun entiset kukkabikinit uimarannalle.[/QUOTE]

No sano. Tosin kyllä se mies ne varmaan pukee päällensä ilman sanomistakin, jos hän ne päälleen haluaa.

Hauskaa uintiretkeä teille.
 
"Äippä"
Mun mielestä se on rumaa, kun lihavat laittaa nirunaru toppeja! Se on ällöttävän näköstä! Olen samaa mieltä, että t-paita jos mikä pitää lihavan makkarat kurissa.
 

Yhteistyössä