[QUOTE="aapee";28640312]Noniin, eilen sitte vaivauduin sinne tarkistukseen, ja sieltä lähettivät kotiin. Tekivät jonku testin emättimestä, ja sanovat että näytti negaa, ei oo lapsivettä, oon kussu housuun tai tullu paljon lapsivettä. Vaikka olen kyllä varma että se oli lapsivettä, sillä ei valkovuotoa ryöpsähdä monta desiä kerralla yhtäkkiä, ja se ei ole noin vetistä vaikka mitä tekis. Siitä olen myös varma että housuun en ole pissannut, sillä kai aikunen ihminen tietää milloin lorahtaa pissat housuun ja milloin jotain muuta...
No, testi näytti kuitenkin negaa, vaatteista oli liian myöhäistä alkaa testaamaan. Oma syy kun menin niin myöhään...
Täälä siis odotellaan edelleen josko supistukset alkais..[/QUOTE]
Mulla lorahteli useita päiviä ennen vauvan syntymä lapsivettä, mutta ne tikut eivät koskaan tunnistaneet sitä lapsivedeksi. Synnytyksessä (käynnistetty sikiön suuren koon vuoksi) lääkäri totesi, että vesi on kyllä jo mennyt etukäteen, mulle tuli kova kuume tulehduksen takia. Synnytys oli muutenkin vaikea, eikä kuume yhtään helpottanut asuaa. Vauva onneksi oli ok. En ole ainoa, jonka kohdalla ne tikkutestit ovat valehdelleet.
Jos susta tuntuu, että vettä vielä tulee, niin vaadi että tutkitaan paremmin, että kaikki on ok. Mun mielestä on jotain paperia, jota voi laittaa housihin, ja se värjäytyy lapsivedestä? En valitettavasti tiedä siitä tarkemmin.