Voiko kuukuppi pettää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hommaanko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi, mul oli viime menkat niin kauheet et vuosi alta vartin päästä yli. Piti pitää pojan teippivaippoja ja silti öisin jostain suunnasta valui ohi.

Mä vannon kyllä kupin nimeen ja lisäksi sidettä jos on tarvista. Kuukuppi kiva kun voi käyttää vaikka ois tosi niukkaa vuotoa, ei kuivata limakalvoja.

Sun sivuilla sanna sitä katselin. Tuleeko siinä hyvät ohjeet mukana?
Onko se helppo oppia miten se on paikallaan?
Ei ois kiva jos sen joutuu kantapään kautta oppia, eli niin että tulee vaiks housuista läpi. Siinä kun sitten kai tulee kunnolla, erilailla kuin jos siteestä tulee sivusta vaikka yli...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sun sivuilla sanna sitä katselin. Tuleeko siinä hyvät ohjeet mukana?
Onko se helppo oppia miten se on paikallaan?
Ei ois kiva jos sen joutuu kantapään kautta oppia, eli niin että tulee vaiks housuista läpi. Siinä kun sitten kai tulee kunnolla, erilailla kuin jos siteestä tulee sivusta vaikka yli...

Kuivaharjoittele silloin kun ei oo vielä menkat alkanu. Sit on oikein kun ei tunnu miltään. Kohdun nipukka vaan täytyy olla kupin sisällä eikä vieressä niin hyvin menee :)

Se alku on kyllä aika moista harjottelua... Meinaa toivo mennä ja ottaa päästä ihan hulluna. Se ei oo helppoa oppia käyttämään, mutta se onnistuu, ku jaksaa harjotella. Se kannattaa. Jostain syystä mulla parina ekana päivänä kuppi ei asetu hyvin ja se ikään kuin vuotaa, mutta pikkuhuosunsuojilla siitä selviää. En tiedä, mistä moinen ilmiö.

Ok, täytyy harjotella kun sen saan. =)
Vielä ei oo edes menkkoja kun pitäis saada ensin masuasukki tässä parin viikon sisällä maailmaan. Oon vähän ajoissa asialla. Mut aina tuo on kiinnostanut ja aattelin et jo valmiiksi ostan sen niin muistan sit alkaa sitä käyttämään kun menkta alkaa. Toivottavasti ei kovinkaan pian. ;)

Mulla vuotaa, mutta nyt onkin vasta ekat menkat, jolloin kuppia käytän. Vuodosta huolimatta todella hyvä keksintö! Siis kun ei vuoda kuin ihan vähän. Pikkuhousunsuojaa oon käyttänyt sen kans, toivottavasti sen tekniikan oppisi pian niin olisi vielä parempi!
Ihana ku öisinkään ei tarvitse vuorata sänkyä pyyhkeillä niin kuin ennen eikä se tunnu sisällä ollenkaan :)

Yhteistyössä