kuukuppi mökillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kj
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kj

Vieras
te kenellä kuukuppi käytössä, miten selviätte sen kanssa mökillä jossa ulko vessa eikä juoksevaa vettä. miten puhdistatte kupin vessassa käydessänne??

miks mulla oli kuukuppi tulvinu viimeyönä yli?? se ei ollu edes ihan täynnä, vain vähän yli puolillaan. yleensä kyllä voi olla huoletta tyhjentämättä yöllä eikä tule yli.

Se ei oo ollu kunnolla paikoillaan yöllä tai siirtynyt pois paikoiltaan joskin asennon vuoksi, missä oot nukkunu.

Mulla on puhdistukseen sen omia kosteuspyyhkeitä, mutta kaipa vauvan kosteuspyyhkeet ajaa saman asian.

Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Se ei oo ollu kunnolla paikoillaan yöllä tai siirtynyt pois paikoiltaan joskin asennon vuoksi, missä oot nukkunu.

Mulla on puhdistukseen sen omia kosteuspyyhkeitä, mutta kaipa vauvan kosteuspyyhkeet ajaa saman asian.

kaadat siis kupin sisällön sinne käymälään??

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:

kaadat siis kupin sisällön sinne käymälään??

Meillä ei oo mökkiä, mutta miksen kaatais?

Porukoiden mökillä on vain ulkovessa. Nyttenkin kuppiaika ja mokille ollaan lähdössä.
Vessan ulkopuolella on säiliö jossa hana, saa heti pestyä kädet ja kupin. Vessassa on myös käsidesiä jolla desinfioin kupin ja kädet.
Illalla saunassa pyöräytän kupin kiehuvassa vedessä. Saunan ajaksi tamponi paikalleen.

Yhteistyössä