Voiko kliseisempää olla?!

• Viestiketjun aloittaja elämä on
  • Ensimmäinen viesti
Kökkö
Alkuperäinen kirjoittaja Tii:
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkö:
Suomalaiset eroavat kiihtyvään tahtiin ja heittävät kristilliset moraaliarvot romukoppaan. OK, mutta miksi sitten ruikutetaan kuudennen käskyn rikkomisesta? Millä oikeudella luulette avo-tai avoliittoon mennessänne "omistavanne" puolisonne? Ihminen on eläin ja toimi vaistojensa varassa. Ketään ei oikeasti ole petetty vaan AP on itse asettanut itselleen ihanteen, joka nyt romahtaa. Vika ei siis ole miehessä vaan löytyy peilistä. Peli on tänäpäivänä raakaa ja kannattaakin tarkkaan miettiä missä oma raja menee. Komeen näköstä karjua, kuten kuvassa näkyy, on aika vaikee pitää kotipuutarhassa, siksi paljon houkutuksia maailma tarjoaa. Sorry!
Käsittämätön mielipide ja käsittämätön arvomaailma. Minä naimisiin mennessäni olen keskustellut tämän asian mieheni kanssa, ja hän on tasan samaa mieltä: toista ei petetä ja piste. Olemme molemmat sitoutuneet liittoomme, jos tiedät, mitä sana tarkoittaa.

Olet siis kristitty ja hyvä niin. Kaikki eivät ole. Ja muuten, mielipide saattaa vuosien kuluessa muuttua....
En ole kristitty, vaan ateisti. Enkä usko, että enää tässä iässä muuttuu.
Hienoo, että joku vielä uskoo johonkin, vaikka sitten uskollisuuteen parisuhteessa. Onnea valitsemallasi tiellä!

Suomalaiset eroavat kiihtyvään tahtiin ja heittävät kristilliset moraaliarvot romukoppaan. OK, mutta miksi sitten ruikutetaan kuudennen käskyn rikkomisesta? Millä oikeudella luulette avo-tai avoliittoon mennessänne "omistavanne" puolisonne? Ihminen on eläin ja toimi vaistojensa varassa. Ketään ei oikeasti ole petetty vaan AP on itse asettanut itselleen ihanteen, joka nyt romahtaa. Vika ei siis ole miehessä vaan löytyy peilistä. Peli on tänäpäivänä raakaa ja kannattaakin tarkkaan miettiä missä oma raja menee. Komeen näköstä karjua, kuten kuvassa näkyy, on aika vaikee pitää kotipuutarhassa, siksi paljon houkutuksia maailma tarjoaa. Sorry!
Käsittämätön mielipide ja käsittämätön arvomaailma. Minä naimisiin mennessäni olen keskustellut tämän asian mieheni kanssa, ja hän on tasan samaa mieltä: toista ei petetä ja piste. Olemme molemmat sitoutuneet liittoomme, jos tiedät, mitä sana tarkoittaa.

Olet siis kristitty ja hyvä niin. Kaikki eivät ole. Ja muuten, mielipide saattaa vuosien kuluessa muuttua....
Miten kristinusko liittyy mihinkään? :eek: Itse en ole kristitty mutta silti en hyväksy pettämistä! |O

Kökkö
Muistatko kuudennen käskyn koulun uskonnontunneilta? Muutenhan vieraissa käymistä ei olla Suomen rikoslaissa kriminalisoitu, eikä erotilanteessakaan tarvitse enää "syyllistä" haureudella osoittaa. Ei siis ole rikos. Muuten, esim. islamissa on paljon rajummat sanktiot, esim kivittäminen, hairauhtuneelle naiselle. Miehelle ei mitään, että silleen.

Sulevi Kaakko
Kyllä te matami-mammat ootte melko voittajia. Millon on kuvia omista yli ajetuista nahkalompakoista ja nyt tämmöinen. Voi jeesus. No sehän on jo selvää että nuo kuvat nyt ei lähde enään kulumallakaan pois intTerNetTistä.

ei muuta ko jatkakaa ja lisääntykää lisää...

pojke
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:

Miten kristinusko liittyy mihinkään? :eek: Itse en ole kristitty mutta silti en hyväksy pettämistä! |O
itsekkin olen sitä mieltä että pettäminen on aivan täysin väärin vaikken kristitty olekkaan.

Paavo
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Leekopoika Suklaaposki:
... että ei miehesi ole uskollinen, kun et edes siivota osaa. Katso nyt miten likaista siellä kellarissakin on. Siivoamaan siitä.
Miksi miehen ei tarvitte siivota? :whistle:
Koska mies on perheen pää ja tuo rahan pöytään. Akat pukeutukoot valkoisiin niinkuin muutkin kodinkoneet.

Alkuperäinen kirjoittaja Paavo:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Leekopoika Suklaaposki:
... että ei miehesi ole uskollinen, kun et edes siivota osaa. Katso nyt miten likaista siellä kellarissakin on. Siivoamaan siitä.
Miksi miehen ei tarvitte siivota? :whistle:
Koska mies on perheen pää ja tuo rahan pöytään. Akat pukeutukoot valkoisiin niinkuin muutkin kodinkoneet.
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

KEIJO TASA-ARVO KEIJO
Naiset saa mitä tilaa. Aina naiset on niitä joilla on oikeus leikkiä prinsessaa ja ladella kaiken maailman sääntöjä. Naiset saavat aina jotain kohtauksia tyyliin "musta tuntuu että halua blaa blaa blaa" eli BOO-FUCKING-HOO!!!

Yhteistyössä