Kökkö
Hienoo, että joku vielä uskoo johonkin, vaikka sitten uskollisuuteen parisuhteessa. Onnea valitsemallasi tiellä!Alkuperäinen kirjoittaja Tii:En ole kristitty, vaan ateisti. Enkä usko, että enää tässä iässä muuttuu.Alkuperäinen kirjoittaja Kökkö:Alkuperäinen kirjoittaja Tii:Käsittämätön mielipide ja käsittämätön arvomaailma. Minä naimisiin mennessäni olen keskustellut tämän asian mieheni kanssa, ja hän on tasan samaa mieltä: toista ei petetä ja piste. Olemme molemmat sitoutuneet liittoomme, jos tiedät, mitä sana tarkoittaa.Alkuperäinen kirjoittaja Kökkö:Suomalaiset eroavat kiihtyvään tahtiin ja heittävät kristilliset moraaliarvot romukoppaan. OK, mutta miksi sitten ruikutetaan kuudennen käskyn rikkomisesta? Millä oikeudella luulette avo-tai avoliittoon mennessänne "omistavanne" puolisonne? Ihminen on eläin ja toimi vaistojensa varassa. Ketään ei oikeasti ole petetty vaan AP on itse asettanut itselleen ihanteen, joka nyt romahtaa. Vika ei siis ole miehessä vaan löytyy peilistä. Peli on tänäpäivänä raakaa ja kannattaakin tarkkaan miettiä missä oma raja menee. Komeen näköstä karjua, kuten kuvassa näkyy, on aika vaikee pitää kotipuutarhassa, siksi paljon houkutuksia maailma tarjoaa. Sorry!
Olet siis kristitty ja hyvä niin. Kaikki eivät ole. Ja muuten, mielipide saattaa vuosien kuluessa muuttua....