!!
Ap, olethan edelleen jättämässä miehen? Kun vaikutat jotenkin niin tossun alla olevalta, että ehkä et saa aikaiseksi jättää miestä kun hän ei tunnusta. et sinä mitään tunnustusta tarvitse. Päivänselvä juttu.
100% varmuudella jätän, ei tässä ole enää mitään epäselvää! Odotan vain kunnalta päätöstä asunnosta. Itsekin huomaan kuinka kynnysmattona olen ollut. Kai musta nyt kasvanut aikuinen?Alkuperäinen kirjoittaja !!:Ap, olethan edelleen jättämässä miehen? Kun vaikutat jotenkin niin tossun alla olevalta, että ehkä et saa aikaiseksi jättää miestä kun hän ei tunnusta. et sinä mitään tunnustusta tarvitse. Päivänselvä juttu.
tiukkana vaan äläkä sinä ala muistelemaan menneitä...onkos tämä "ystäväsi" ollut sinuun tai mieheen yhteydessä?Alkuperäinen kirjoittaja ap:100% varmuudella jätän, ei tässä ole enää mitään epäselvää! Odotan vain kunnalta päätöstä asunnosta. Itsekin huomaan kuinka kynnysmattona olen ollut. Kai musta nyt kasvanut aikuinen?Alkuperäinen kirjoittaja !!:Ap, olethan edelleen jättämässä miehen? Kun vaikutat jotenkin niin tossun alla olevalta, että ehkä et saa aikaiseksi jättää miestä kun hän ei tunnusta. et sinä mitään tunnustusta tarvitse. Päivänselvä juttu.
Siis kun just miettii tuota seksi kuoviota, niin (munhan oma moka) mut mies on tottunut/ oppinut et kun aikansa vonkaa, mä annan periksi. Nyt meinaa olla kova paikka kun huomaa ettei se toimi. Eilen mies muisteli menneitä, "hyviä aikoja". !4 vuotta ollan yhdessä oltu, kyllä siihen kaikenlaista mahtuu...
Ööö miten niin tossun alla? En kyllä sitä huomannut noista teksteistä. Ap:han on jo kertonut hakeneensa asuntoa ja muuttavansa. Tällaiset asiat eivät ihan hetkessä tapahdu. Harvoin sitä asuntoa ihan yhdessä päivässä saa.Alkuperäinen kirjoittaja !!:Ap, olethan edelleen jättämässä miehen? Kun vaikutat jotenkin niin tossun alla olevalta, että ehkä et saa aikaiseksi jättää miestä kun hän ei tunnusta. et sinä mitään tunnustusta tarvitse. Päivänselvä juttu.
Etkös sä sanonu että saitte jo asunnon ja pääsette muuttamaan 1.8? Mitä päätöstä sä vielä odottelet?Alkuperäinen kirjoittaja ap:100% varmuudella jätän, ei tässä ole enää mitään epäselvää! Odotan vain kunnalta päätöstä asunnosta. Itsekin huomaan kuinka kynnysmattona olen ollut. Kai musta nyt kasvanut aikuinen?Alkuperäinen kirjoittaja !!:Ap, olethan edelleen jättämässä miehen? Kun vaikutat jotenkin niin tossun alla olevalta, että ehkä et saa aikaiseksi jättää miestä kun hän ei tunnusta. et sinä mitään tunnustusta tarvitse. Päivänselvä juttu.
Siis kun just miettii tuota seksi kuoviota, niin (munhan oma moka) mut mies on tottunut/ oppinut et kun aikansa vonkaa, mä annan periksi. Nyt meinaa olla kova paikka kun huomaa ettei se toimi. Eilen mies muisteli menneitä, "hyviä aikoja". !4 vuotta ollan yhdessä oltu, kyllä siihen kaikenlaista mahtuu...
Pointti? Sehän on pannuhuone, täynnä vanhaa p**kaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei, hitto miksen mä muista mistä toi kuva on niin tuttu!!! Seiska on ainakin viime vuoden numero. Joku päivä mä sen sivun vielä löydän missä toi kuva on.
Tarkottaa varmaan nähneensä tuon kuvan pariskunnasta jossakin.Alkuperäinen kirjoittaja v:Pointti? Sehän on pannuhuone, täynnä vanhaa p**kaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei, hitto miksen mä muista mistä toi kuva on niin tuttu!!! Seiska on ainakin viime vuoden numero. Joku päivä mä sen sivun vielä löydän missä toi kuva on.
Minkä ikäinen oikeen ite oot???Alkuperäinen kirjoittaja uskoa:en jaksa uskoa. Ei 44-vuotiaalla miehellä ja 40-vuotiaalla naisella ole noin siloiset kädet. kädet paljastaa aina. Muutenkin nuoren oloiset vartalot. Mies ei myöskään tuollaisessa asennossa voi nukkua.
No tästä aiheesta voisi kyllä tehdä ihan oman ketjunsa, jossa sitten saisi vängätä siitä, mikä lasketaan pettämiseksi ja miten ylipäätään kukaan voi loukkaantua yhtään mistään.Alkuperäinen kirjoittaja Annikki:Tunnustan, etten jaksanut lukea koko ketjua läpi mutta nauratti kovasti tämä kansan yhteenliittymä miehen ja parhaan ystävän tuomitsemiseksi . Tässä luultavasti nähdään viimeisiä asioita kulttuurissamme, johon kaikki ihmiset on näin hyvin saatu indoktrinoitua.
Mutta jos jätetään tämä kulttuurin mukanaan tuoma pettäjän tuomitseminen sikseen niin miksi nämä tyypit ovat tehneet mitään väärää? Miksi kynnys on juuri seksissä. Viettivät koko illan yhdessä tinaillen mutta sitten kun muutaman minuutin olivat sisäkkäin niin siitä nousee haloo.
En tajua .
Ei herranjumala, aamulehteä vastaan vois jo nostaa syytteen tollasesta kuvan levittelystä aamulehteenkin.Alkuperäinen kirjoittaja x:http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/149679.shtml
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ekavekara3:Sit mies aloitti MUN SYYLLISTÄMISEN! "Monenko kans itte oot nainu?!"
Eiköhän tuota voi pitää jo tunnustuksena, hyökkäys on paras puolustus...
"aamulehteä vastaan vois jo nostaa syytteen tollasesta kuvan levittelystä aamulehteenkin" kylläpä nauratti.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Ei herranjumala, aamulehteä vastaan vois jo nostaa syytteen tollasesta kuvan levittelystä aamulehteenkin.Alkuperäinen kirjoittaja x:http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/149679.shtml