Voiko kliseisempää olla?!

• Viestiketjun aloittaja elämä on
  • Ensimmäinen viesti
!!
Ap, olethan edelleen jättämässä miehen? Kun vaikutat jotenkin niin tossun alla olevalta, että ehkä et saa aikaiseksi jättää miestä kun hän ei tunnusta. et sinä mitään tunnustusta tarvitse. Päivänselvä juttu.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja !!:
Ap, olethan edelleen jättämässä miehen? Kun vaikutat jotenkin niin tossun alla olevalta, että ehkä et saa aikaiseksi jättää miestä kun hän ei tunnusta. et sinä mitään tunnustusta tarvitse. Päivänselvä juttu.
100% varmuudella jätän, ei tässä ole enää mitään epäselvää! Odotan vain kunnalta päätöstä asunnosta. Itsekin huomaan kuinka kynnysmattona olen ollut. Kai musta nyt kasvanut aikuinen? :D
Siis kun just miettii tuota seksi kuoviota, niin (munhan oma moka) mut mies on tottunut/ oppinut et kun aikansa vonkaa, mä annan periksi. Nyt meinaa olla kova paikka kun huomaa ettei se toimi. Eilen mies muisteli menneitä, "hyviä aikoja". !4 vuotta ollan yhdessä oltu, kyllä siihen kaikenlaista mahtuu...

??
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
100% varmuudella jätän, ei tässä ole enää mitään epäselvää! Odotan vain kunnalta päätöstä asunnosta. Itsekin huomaan kuinka kynnysmattona olen ollut. Kai musta nyt kasvanut aikuinen? :D
Siis kun just miettii tuota seksi kuoviota, niin (munhan oma moka) mut mies on tottunut/ oppinut et kun aikansa vonkaa, mä annan periksi. Nyt meinaa olla kova paikka kun huomaa ettei se toimi. Eilen mies muisteli menneitä, "hyviä aikoja". !4 vuotta ollan yhdessä oltu, kyllä siihen kaikenlaista mahtuu...
tiukkana vaan äläkä sinä ala muistelemaan menneitä...onkos tämä "ystäväsi" ollut sinuun tai mieheen yhteydessä?

Ööö miten niin tossun alla? En kyllä sitä huomannut noista teksteistä. Ap:han on jo kertonut hakeneensa asuntoa ja muuttavansa. Tällaiset asiat eivät ihan hetkessä tapahdu. Harvoin sitä asuntoa ihan yhdessä päivässä saa.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Etkös sä sanonu että saitte jo asunnon ja pääsette muuttamaan 1.8? Mitä päätöstä sä vielä odottelet?
Minkä ikäiset lapset sinulla on?

!!
Mä tarkoitan vain tsempata ap:tä, en tarkoittanut haukkua tossukaksi. Mutta kuten hän on ITSE jo aiemmin sanonut, hän antaa usein miehelle periksi ja mies tietää miten saa mitä haluaa, eikä siksi ainakaan aio tunnustaa, myöntää valehdelleensa eikä ainakaan pyydä anteeksi. Koska ei ole ikinä ennenkään niin tarvinnut tehdä.

Mutta nyt ap toimii hienosti! Tsemppiä edelleen! Sä pystyt siihen!

Aika aikaansa kutakin. Se, että te nyt eroatte ei poista niitä hyviä alkuaikoja. Teidän suhde ei vain enää ole sama. Ansaitset niin paljon parempaa. Yksinkin on paljon parempi olla kuin saada tuollaista kohtelua.

Mina
ap sulle voimia!!! Voin vaan kuvitella tota kipua mikä ollu kun paras ystävä pettää luottamuksen tuolleen.. Kun käsitin ettei tunteita ukkoa kohtaan ole enää oikeestaan ollu. Tsemiä ja jaksamisia sulle kauheesti. Kiva jos oli alkuaikoina hauskaa, se on ollutta ja mennyttä näemmä. Varmaan tiedätki tämän, mutta jos nyt jäät miehen luo, niin se tekee susta ihan kynnysmaton ja tekee kaikkien muidenkin kanssa vaikka mitä, kun tietää että jäät sen luo kuitenkin..

uskoa
en jaksa uskoa. Ei 44-vuotiaalla miehellä ja 40-vuotiaalla naisella ole noin siloiset kädet. kädet paljastaa aina. Muutenkin nuoren oloiset vartalot. Mies ei myöskään tuollaisessa asennossa voi nukkua.

vieras2
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei, hitto miksen mä muista mistä toi kuva on niin tuttu!!! Seiska on ainakin viime vuoden numero. Joku päivä mä sen sivun vielä löydän missä toi kuva on.
Pointti? Sehän on pannuhuone, täynnä vanhaa p**kaa.
Tarkottaa varmaan nähneensä tuon kuvan pariskunnasta jossakin.

Annikki
Tunnustan, etten jaksanut lukea koko ketjua läpi mutta nauratti kovasti tämä kansan yhteenliittymä miehen ja parhaan ystävän tuomitsemiseksi :D. Tässä luultavasti nähdään viimeisiä asioita kulttuurissamme, johon kaikki ihmiset on näin hyvin saatu indoktrinoitua.

Mutta jos jätetään tämä kulttuurin mukanaan tuoma pettäjän tuomitseminen sikseen niin miksi nämä tyypit ovat tehneet mitään väärää? Miksi kynnys on juuri seksissä. Viettivät koko illan yhdessä tinaillen mutta sitten kun muutaman minuutin olivat sisäkkäin niin siitä nousee haloo.

En tajua :D.

Alkuperäinen kirjoittaja uskoa:
en jaksa uskoa. Ei 44-vuotiaalla miehellä ja 40-vuotiaalla naisella ole noin siloiset kädet. kädet paljastaa aina. Muutenkin nuoren oloiset vartalot. Mies ei myöskään tuollaisessa asennossa voi nukkua.
Minkä ikäinen oikeen ite oot???
Mun ukolla on oikeastaan paljon parempi kroppa ja on 42- vuotias. Ei oo yhtään takapuolikaan noin ryppynen. Ite en ihan 40 vielä oo täyttäny, mutta läheltä liippaa... eikä kyllä oo rypyistä tietoo... ehkä vähä naamalla, mutta niitähän ei tossa kuvassa näytetä!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Annikki:
Tunnustan, etten jaksanut lukea koko ketjua läpi mutta nauratti kovasti tämä kansan yhteenliittymä miehen ja parhaan ystävän tuomitsemiseksi :D. Tässä luultavasti nähdään viimeisiä asioita kulttuurissamme, johon kaikki ihmiset on näin hyvin saatu indoktrinoitua.

Mutta jos jätetään tämä kulttuurin mukanaan tuoma pettäjän tuomitseminen sikseen niin miksi nämä tyypit ovat tehneet mitään väärää? Miksi kynnys on juuri seksissä. Viettivät koko illan yhdessä tinaillen mutta sitten kun muutaman minuutin olivat sisäkkäin niin siitä nousee haloo.

En tajua :D.
No tästä aiheesta voisi kyllä tehdä ihan oman ketjunsa, jossa sitten saisi vängätä siitä, mikä lasketaan pettämiseksi ja miten ylipäätään kukaan voi loukkaantua yhtään mistään.

Masa
Joo-o.... Ei voi muuta sanoa ku aika karun tempun teki mies. Ja sit jos yrittää viel väittellä niin pahasti vastaan "mitää ei oo tapahtun". Luulis et olis munaa ees myöntää tommoset jutut.

mies
Sori kun kyselen tyhmiä, mutta aina näissä viime aikojen vauva- yms. keskustelupalstoilta isompaan huomioon levinneissä keskusteluissa aloittajana on nimimerkki nimeltä ap. Onko tuo ap joku yleinen juttu joka pitäisi tietää vai onko tässä kyseessä joku kesälomaa viettävä (teini?), joka haluaa provoillaan päästä "nettijulkisuuteen"?

adsfdsfasdfasdfasdf
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja x:
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/149679.shtml
Ei herranjumala, aamulehteä vastaan vois jo nostaa syytteen tollasesta kuvan levittelystä aamulehteenkin.
"aamulehteä vastaan vois jo nostaa syytteen tollasesta kuvan levittelystä aamulehteenkin" kylläpä nauratti.

Kait tiedätte, että minkä kerran internettiin pistää ei sitä sieltä koskaan pois saa.

Yhteistyössä