Voiko kliseisempää olla?!

• Viestiketjun aloittaja elämä on
  • Ensimmäinen viesti
otan kantaa
Ompa kummallinen tilanne. Siis ihmetyttää miten nuo kaksi ovat tuohon asentoon ilman vaatteita päätyneet mikäli mitään ei ole tapahtunut.

Oletko ap kysynyt ihan suoraan, miten he ovat tuossa asennossa ja miltä tuntui herätä siinä?

Nimittäin jos heräisin itse alasti viattomana, mitään väärää tehneenä miehen parhaan ystävän alta niin olisin kauhuissani. Mielessä pyörisi kysymykset- mitä on tapahtunut? Miten tähän päädyttiin? Miehelleni itkisin, koska tietäisin että tilanne näyttää miltä näyttää, mutta itse en tiedä tehneeni mitään.

Jos taas tietäisin tehneenikin jotain, tai että yritystä olisi ollut, ja jos haluaisin sen mieheltä salata, silloin voisin olla muka normaali just tyyliin "mitä sä vauhkoot, ei mitään ole tapahtunut" (en tosin voisi valehdella miehelleni, koska hän huomaisi sen).

Minusta on hyvin epäilyttävää miten kevyesti ap:n mies ja "ystävä" tilanteeseen suhtautuvat. Kyllä minä olisin itku kurkussa jos syyttömänä miehen parhaan ystävän alta heräisin ja vielä alasti.

Hyi olkoon. Voimia ap:lle!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis luuleeko joku että tuo Ap on yks ja sama ihminen??????????? :D:D:D:D
Ei ole ensimmäinen, joka on kysellyt, että kuka tämä ap oikein on kun tuntuu joka ketjuun osallistuvan :D
Ei jumalauta, mitä tyhmyyttä :D

Aina siis harmaiden ketjussa on niin, että alkuperäinen aloittaja kommentoi myöhemmin ketjuun nimimerkillä ap. Esim. aloitan ketjun, jossa nimimerkkini on vieras aluksi. Kun vastailen ketjuun myöhemmin, laitan ap, jotta muut tietävät, että olen ketjun aloittaja. Tämä on ihan vakiokäytäntö ollut aina aihe vapaalla ja mitäs nyt-palstalla :D
:D

Jusuli
Viskaa ukko kokonaan ulos elämästäsi! Mitä hänkin kuvittelee saavuttavansa sillä, että ei tunnusta?! Pitää varmaan sinua todella tyhmänä. Nyt et anna periksi, vaikka mitä taikatemppuja hän yrittäisikään! Aloita uusi elämä ja unohda kaikki vanha paska!

vierias101
Tos vitos sivun kuvassa ton äijän selässä näkyy selvästi pari naarmua.
On tainnu muija vähän olla kiimoissaan raapimassa kynsillään :D
Siksi varmaan yrittäny todistellakin ap:lle, että en voisi ikinä loukata sua, ku on oikeasti ollukin niin kiimassa ap:n ukkoon että haaveillu tuosta asiasta jo pitkään. Tosi oksettavaa!!!

llll
mitä hiton väliä sillä on, tunnustaako äijä vai ei?! ei se muuta tilannetta miksikään. miksi pitäis vängätä jonkin idiootin kanssa päivänselvää asiaa, kun sokea kepilläkin näkee, että pantu on. tosin mä en antais anteeks edes noin nukkumista.

Minäpäs
"Toi ukko ei kyllä voi nukkua tossa kuvassa, koska käsi on ns. jännittynyt kuten näkyy kuva nro 2:sesta. Hän nojaa kätensä varaan ?"

Lainaus toisen palstan keskusteluista.

Mä huomasin saman. Onkohan tämä lavastettu juttu kokonaan?
Toivottavasti olis, kurja tilanne aplla. Tosin raju juttu provoksikin.

Kaikki on mahdollista
Kyllähän sitä ties minkälaisiin asentoihin ihminen voi sammua. En pidä tuotakaan mitenkään mahdottomana, voi vaan käsi/niskat olla hitusen pipi aamulla. Idiootti mies..

ap: Tsemppiä!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kirjautumaton:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja jottei tarkke kenekään huudella et on provo, laitan teillekin kuvan!
http://www.aijaa.com/v.php?i=4487305.jpg
Onpa muuten karvaton mies! Jouduin ekasta kuvasta tiiraamaan tosi tarkkaan, että kumpi on kumpi, kun ei tuo mies yhtään mieheltä näyttänyt! Toka kuvassa sentään vähän karvaisempi selkä.
Hyi ja musta sit taas oli ällön karvanen perse :D

ap
mitä kuuluu?
En jaksa selata mitä oon kirjoittanut, mut ystävän mieskin nyt tietää asiasta. Iltapäivästä ystävä laittoi viestin missä pyysi anteeksi ja kyseli vihaanko häntä. En jaksanut vastata mitään.
Illalla soitti (humalassa ja itkien) ja pyyteli anteeksi et on loukannut mua, MUTTA vieläkään ei myöntänyt yhdyntää. On kuulemma ihan varma ettei sitä ole tapahtunut. Miehensä on kuulemma antanut hänelle anteeksi. No mulle on ihan sama onko yhdyntää ollut, tuo tilanne jo riittää.
Kun sanoin miehelle et ystävä soitti ja pyysi anteeksi, tiuskas mies et miksi se anteeksi pyytää kun MITÄÄN EI OO TAPAHTUNUT!

Seksiä on taas vailla ja ihmettelee miksi mun ei tee mieli! :eek:

kirjautumaton
Alkuperäinen kirjoittaja kirjautumaton:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja jottei tarkke kenekään huudella et on provo, laitan teillekin kuvan!
http://www.aijaa.com/v.php?i=4487305.jpg
Onpa muuten karvaton mies! Jouduin ekasta kuvasta tiiraamaan tosi tarkkaan, että kumpi on kumpi, kun ei tuo mies yhtään mieheltä näyttänyt! Toka kuvassa sentään vähän karvaisempi selkä.
Hyi ja musta sit taas oli ällön karvanen perse :D
Paljon sileämmän näköinen broileri kuin mun miehistä yksikään! Kyllä perse sentään vähän tuuheammalta saisi näyttää! :D :D :D

Tsemppiä!
Kultapieni, lähde jo! Miehesi pitää sua täysin kynnysmattona. Että viel kehtaa vongata sulta... Lähde, ihan oikeasti. Et halua lapselles tuollaista parisuhteen mallia.

Voimia! Miehesi on ääliö. Olet paljon onnellisempi ilman häntä, vaikka eroaminen onkin raskasta. Koska menet tekemään vuokrasopimuksen? Muutathan pois?

joopa
Siis luuleeko joku että tuo Ap on yks ja sama ihminen??????????? :D:D:D:D
Ei ole ensimmäinen, joka on kysellyt, että kuka tämä ap oikein on kun tuntuu joka ketjuun osallistuvan :D
Ei jumalauta, mitä tyhmyyttä :D

Aina siis harmaiden ketjussa on niin, että alkuperäinen aloittaja kommentoi myöhemmin ketjuun nimimerkillä ap. Esim. aloitan ketjun, jossa nimimerkkini on vieras aluksi. Kun vastailen ketjuun myöhemmin, laitan ap, jotta muut tietävät, että olen ketjun aloittaja. Tämä on ihan vakiokäytäntö ollut aina aihe vapaalla ja mitäs nyt-palstalla :D
Öh, ettei nyt jäisi jollekin epäselväksi kun vain "harmaiden ketjut", aihe on vapaa ja mitäs nyt mainitaan, niin tämä ei todellakaan ole mikään kaksplussan juttu, vaan ihan yleinen käytäntö kaikilla nettipalstoilla joissa ei tarvitse rekkautua. Englanninkielisillä palstoilla ap = op (original poster). Eikä kyse ole asian ihmettelijöiden kohdalla todellakaan tyhmyydestä vaan tietämättömyydestä (ymmärrätkö mitä eroa niillä on?!), kaikki on joskus uusia.

storm
Kyllä tuolla on seksiä harrastettu ja lujaa, miehellä selässä naarmuja, varmaan roskat raapineet kun ovat lattialla kierineet, seiskalehden pala persuksissa kiinni vielä todistaa. Ja persuksiin tuo nainen ihan selvästi raapinut kiihkoissaan. Miten joku voisi nukahtaa toisen haaroväliin, ei voi ymmärtää. Tuo näyttää siltä että ovat nukahtaneet kesken panon. Naisen paita korvissa ym. Satuitko kurkkaamaan oliko ukkosi kikkeli vielä naisen toosassa? Siinä ei olisi enää käynyt kieltäminen :kieh: . Ja uskon kyllä että noin voi nukahtaa, nojaa kaasupulloon kädellään ja hoito on tuolla alla sopivasti tukemassa. Naurattaa kyllä tuo seiskan otsikko "kuumat salatreffit" :LOL: .. Tämä on niin ällöttävä kuva etten tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Siis kuinka typerä tuo kaverisi mieskin on että uskoi ettei mitään ole tapahtunut. Ja nuo kaksi vielä kehtaavat väittää! Ihan uskomatonta touhua että noin pitävät sinua pilkkanaan. Molempien käytös on ihan ääliömäistä, varsinkin miehesi. Vielä kehtaa pillua vongata ja ei edes meinaa pyytää anteeksi. Onneksi pääset pian pois sieltä niin saa mies jäädä yksin kun eroatte ja lapsi/lapset tulevat sinulle ja "ystäväsi" jatkaa "onnellista" parisuhdettaan. Voimia sinulle ja todellakin olet nopeasti ryhtynyt toimeen että saatte pian erottua. Älä anna tuon kusipään puhua päätäsi pyörälle nimimerkillä kokemusta on! :hug: Jumitin 2 tunniksi lukemaan tätä ketjua, oli sen verran uskomatonta luettavaa/katsottavaa.

Yhteistyössä